Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gwenr86
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-08-10
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 12:47

Hoi allemaal!!
Ik heb sinds kort ook roamler op de telefoon. Ben nu 2 weekjes bezig en bijna level 3. Nog 60xp te gaan!
Het lijkt mij leuk om over de opdrachten te kletsen, dus wie weet kunnen we het topic nog flink wat leven inblazen :D


gwenr86
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-08-10
Woonplaats: Hengelo

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 13:30

Ik moet zeggen dat ik ook wel selectief ben in de opdrachten die ik accepteer. Maar tnt vind ik ze nog wel doable. Misschien omdat ik in level 2 zit


gwenr86
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-08-10
Woonplaats: Hengelo

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 22:08

Leuk!!! Ik heb bij de Etos ook al een keer de vraag gehad wat ik aan het doen was, na uitleg was het prima. Ben sinds kort level 3, maar sindsdien weinig opdrachten helaas. Alleen 1 waar ik toestemming moet vragen, maar ik blijf liever undercover :p Welke levels zijn jullie? En worden de opdrachten ook veel groter en lastiger/tijdrovender?

gwenr86
Berichten: 70
Geregistreerd: 24-08-10
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 16:14

jooproo schreef:
Ik ben ondertussen level 6.
Ik heb het idee dat alle opdrachten in het algemeen lastiger en tijdrovender worden.

Vroeger waren er nog opdrachten met 2 foto's en 2 vragen voor 2 of 3 euro. Nu zijn die er eigenlijk niet meer :(.

Ik ben ook best selectief in de opdrachten die ik doe en of ik er zin/tijd voor heb. soms dacht ik ook tot de opdrachten meer waard zijn (of daardoor weg zijn) met het doen van een opdracht.

Waar ik vooral blij om ben is dat ik nu 6 opdrachten tegelijk kan reserveren. Erg handig als ik tijd heb en een route wil maken langs meerdere opdrachten.



Ja een route maken lijkt mij ook erg handig! Ik had de afgelopen dagen het geluk dat de shotjes check van Jack Daniels er nog was. Leverde inmiddels al 17,50 op en was toch al in de stad. Dan zijn ze nog wel leuk om te doen! Maar inderdaad sommige opdrachten moet je behoorlijk lang voor door een winkel struinen.

Wat het voordeel is van 'vrienden' hebben ben ik nog niet achter eigenlijk, je kan wel elkaars activiteiten bekijken zie ik.

Weet iemand hoe veel invites je mag doen en hoe snel achter elkaar? Heb mijn vriend een invite gedaan en nu kan ik niemand meer inviten :( gaat dat per level ofzo?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers