Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:22

Imker schreef:
Gisteren heb ik ook de stoute schoenen aangetrokken en een (bont)muts besteld bij Aliexpress. Wat kost het allemaal wéinig op die site! 14 euro incl. verzenden is een koopje.
Nu wachten en wachten en wachten, komt volgens mij uit Rusland, hoe lang zal dan de levertijd zijn?


Waarom denk je dat hij uit Rusland komt?

En waarom een bontmuts besteld op Ali? :n

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:31

Omdat dat bij de verzender stond? Russisch merk. En waarom een bontmuts? Omdat die lekker warm zijn. Iedereen zijn eigen keuze toch?

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:34

Imker schreef:
Omdat dat bij de verzender stond? Russisch merk. En waarom een bontmuts? Omdat die lekker warm zijn. Iedereen zijn eigen keuze toch?

Ieder zijn eigen keuze om een stukje mishandeld dier op zijn hoofd te zetten.

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:34

Imker schreef:
Omdat dat bij de verzender stond? Russisch merk. En waarom een bontmuts? Omdat die lekker warm zijn. Iedereen zijn eigen keuze toch?



Natuurlijk ieder zijn eigen keuze maar ik vroeg me wel af of je stil gestaan had bij de omstandigheden of het soort dier waar het bont vandaan gaat komen. Wat je met die informatie doet is natuurlijk je eigen pakkie an.

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:35


Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:37

Daarom dus.. leuk zo'n dooie kat/hond/wolf op je kop die een poedersuiker heeft gehad.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:38

Waarom wist ik al dat dit zou gebeuren? Nouja, laat maar.

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:41

Tjah het is wel een beetje alsof je leuke reacties verwacht terwijl je bij wijze van een varken slacht voor een groep Moslims :')

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:43

Zo, even met m'n neus op de feiten gedrukt, mensen uit Nederland bestellen dus wel echt bont bij Ali :/, shocking... misschien naïef maar had ik niet verwacht..

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:45

Imker schreef:
Waarom wist ik al dat dit zou gebeuren? Nouja, laat maar.


Ja goh wat raar. 8)7

MarliesV

Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:46

Gamova schreef:
Tjah het is wel een beetje alsof je leuke reacties verwacht terwijl je bij wijze van een varken slacht voor een groep Moslims :')


Mis de like knop :')

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:51

*en ik mis de heeeeele grote editknop*
Damn wat een hypocrisie hier.
Natuurlijk eten jullie ook geen vlees, vis of zuivel en dragen geen leren laarzen?
Net of dat vriendelijk is voor de dieren die daarvoor geslacht worden? En of het nu ritueel of volgens EUnorm is, dood gaan ze en dat zal echt niet zonder gevoel zijn.

Maar goed, toedeledoki hier in dit topic, kopen jullie maar plastic troep die ook vervuilend is.
Ik ga hier niet eens verder meer op reageren.

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:58

Ik heb voor het eerst mn geld terug gevraagd, krijg ik net een bericht van de verkoper of ze er nog 1 zullen versturen. Ik heb vriendelijk bedankt want ik wachtte al 3 maanden en had al verlenging gegeven. Nu kan ik wat ik besteld had ook niet meer gebruiken eigenlijk.

xZiva_

Berichten: 3993
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 16:03

Imker schreef:
*en ik mis de heeeeele grote editknop*
Damn wat een hypocrisie hier.
Natuurlijk eten jullie ook geen vlees, vis of zuivel en dragen geen leren laarzen?
Net of dat vriendelijk is voor de dieren die daarvoor geslacht worden? En of het nu ritueel of volgens EUnorm is, dood gaan ze en dat zal echt niet zonder gevoel zijn.

Maar goed, toedeledoki hier in dit topic, kopen jullie maar plastic troep die ook vervuilend is.
Ik ga hier niet eens verder meer op reageren.



dat klopt.

maar waarom schiet je meteen in de aanval? mensen geven gewoon aan dat echt bont ze niet aanstaat. er is zoveel nep bont te koop wat er qua kwaliteit gewoon op lijkt. en wat op ali verkrijgbaar is, is gewoon goedkoop en zal waarschijnlijk een niet zo fijn leven zijn geweest voor dat dier. dat is wat ze bedoelen ;)

uiteindelijk is het je eigen keus of je hieraan wil meewerken of niet

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 16:50

Imker schreef:
*en ik mis de heeeeele grote editknop*
Damn wat een hypocrisie hier.
Natuurlijk eten jullie ook geen vlees, vis of zuivel en dragen geen leren laarzen?
Net of dat vriendelijk is voor de dieren die daarvoor geslacht worden? En of het nu ritueel of volgens EUnorm is, dood gaan ze en dat zal echt niet zonder gevoel zijn.

Maar goed, toedeledoki hier in dit topic, kopen jullie maar plastic troep die ook vervuilend is.
Ik ga hier niet eens verder meer op reageren.


Ik eet vlees vis en zuivel. Ik weet ook heel goed dat die dieren goed behandeld worden op de bedrijven en de slachterijen. Ja met eigen ogen gezien.
Overigens eet ik zoveel mogelijk biologische producten

En de bio industrie Is nog altijd 10x beter dan levend gevild worden...

_love12_
Berichten: 761
Geregistreerd: 12-07-12
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 16:55

Even huilen... Baby all stars besteld, 9 weken op gewacht, zijn ze heel anders dan de advertentie :( kleur is heel anders, model is heel anders, en de pasvorm is heel raar.. :(

haan

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: in het hoge noorden

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 17:06

dat heb ik een keer met een trui gehad, helaas, dat is het nadeel van ali, er kan altijd eens iets tussen zitten wat gewoon echt niet is wat het lijkt.

lor1_1984

Berichten: 12041
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 17:28

Loolotte schreef:
lor1_1984 schreef:
Ik koop er mijn tunnels en pluggen, kwaliteit kan iets tegenvallen maar over het algemeen klopt de omschrijving wel, al is zilver meestal zilver plated.
Ik gebruik het alleen niet voor nieuwe piercings.

Mag ik vragen bij welke verkoper je koopt? :o Vind het heel moeilijk om te ontdekken wie wel of geen 'goede' kwaliteit verkoopt (het blijft natuurlijk goedkoop spul).

Ik koop bij verschillende, maar als je zoekt op swanjo en boos (dacht ik, kan ook met 3 o's zijn) dan kom je kwalitatief heel goed spul tegen, wel met een iets hoger prijskaartje. :)
Maar voor de prijzen daar in vergelijking met bijv aop of cf hoef je niet heel erg op kwaliteit te letten, het scheelt minstens de helft.

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 17:38

Ik heb net een trui gekocht voor 5 euro en wat speeltjes voor het konijn (inclusief zo'n tunnel waar hij doorheen kan rennen voor 3 euro ofzo). Ben erg benieuwd!

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 17:50

_love12_ schreef:
Even huilen... Baby all stars besteld, 9 weken op gewacht, zijn ze heel anders dan de advertentie :( kleur is heel anders, model is heel anders, en de pasvorm is heel raar.. :(



Ik zou hier wel wat mee doen. Als de kleur anders is dan is het niet wat je hebt besteld en heb je recht op je geld terug denk ik?

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 18:14

Danique schreef:
Ik heb net een trui gekocht voor 5 euro en wat speeltjes voor het konijn (inclusief zo'n tunnel waar hij doorheen kan rennen voor 3 euro ofzo). Ben erg benieuwd!


Kan je links sturen van die spelletjes? Ben benieuwd of mijn konijnen er iets meer gaan doen

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 18:18

Deze net binnen , vullen we en zijn een bedankje voor onze vrijwilligers
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 18:31

Valerie93 schreef:
Danique schreef:
Ik heb net een trui gekocht voor 5 euro en wat speeltjes voor het konijn (inclusief zo'n tunnel waar hij doorheen kan rennen voor 3 euro ofzo). Ben erg benieuwd!


Kan je links sturen van die spelletjes? Ben benieuwd of mijn konijnen er iets meer gaan doen

Een dingetje met een balletje
Een gras/hooiballetje?
Die tunnel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 18:36

Kunnen jullie mij helpen? Mijn konijn heeft een kooi van minstens 100cm bij 50cm en wegens zijn longen gebruik ik geen stro. Ik leg nu een hondenmat in zijn kooi van die afmeting maar hij graaft er ook graag in. Ik ben dus (op ali) op zoek naar een kleedje/matje/deken achtig iets voor in de kooi van die afmeting, het liefst vierkant. Het moet wel zacht zijn. Ik kan alles vinden wat ik zoek maar ze zijn te klein... Wie o wie helpt mij met deze afmeting! Iets in de trant van een bad-mat is ook prima!

Edit: oh en natuurlijk no-shipping en price low to high, als het even kan _O-

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 19:27

Danique ik zou eens bij action gaan kijken als ik jou was! hier hebben ze veel en goedkope badmatten enzo. De link van tunnel die je deelde heb dezelfde tunnel voor 1,50 bij action vandaan weet alleen niet of ze die nog hebben!

Ik heb weer aantal dingen op wishlist waaronder rokjes! kan geen keuze maken tussen aantal kleuren dus dat mag mijn vriend gaan doen :Y)