Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 12:32

Leuk topic! Zou het wel eens willen proberen, maar ik begrijp dat je een invite nodig hebt?

Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn schoentje te kussen

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 13:48

kerstkransje schreef:
Ja echt! Vandaag 27,50 met 2 opdrachten !
Heb nog een invite over.

Heb je die nog steeds? :o

Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn schoentje te kussen

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 20:48

Nou, mijn eerste twee euro zijn verdiend. Krijg je nog meerdere opdrachten in level twee (daar ben ik nu)?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 10:08

Ben ik weer met een vraag. Ik kan nu bijvoorbeeld een bloemen check doen en daar staan 15 winkels bij. Kan ik nu naar alle 15 winkels gaan voor diezelfde check of zijn ze verdwenen als ik er één gedaan heb?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 15:36

Tanya schreef:
Ik vind het wel jammer dat ik best wat invites heb uitgedeeld, maar dat vervolgens niemand voorbij level 1 komt... Wat is dat toch? :D

Ik woon bijvoorbeeld in Duitsland en daar is helaas niet zoveel te doen, of de opdrachten zijn zo goed als onmogelijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie