Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:39

Ik meld me ook!

Paar maanden geleden een invite via dit topic gehad en kan nu eindelijk actief aan de gang!

Meteen m'n eerste domper t pakken, even een rondje jumbo's hier gedaan in de stad voor een jillz check. Ben ik thuis komen er opdrachten in dezelfde winkels voor babymelk.. Maar ga t rondje niet weer opnieuw doen! Haha


jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 02:47

_Ananas_ schreef:
Zijn er nog weleens Jumbo en AH opdrachten? Ik heb helemaal niet zulke actieve stadsgenoten maar zie amper betaalde opdrachten...


Er zijn zeker jumbo en ah opdrachten! Vandaag voor jillz en babymelk bij de jumbo en mijn omgeving ook een ah bezorgopdracht maar die heb ik voorbij laten gaan, was me net een beetje te ver..

Wel 5 jillz checks gedaan dus weer €10 erbij!

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:01

Nee die bezorgopdracht is los van Roamler works want daar heb ik me nog niet voor aangemeld.

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 11:15

Wij hebben gewoon meer luie mensen in de omgeving denk ik dat die bezorgopdrachten voorbij komen! Haha


jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 14:11

Ik heb ook nog een invite dus wie wil stuurt maar een pb!

Vrij vandaag dus lekker veel opdrachten gedaan, vooral biercheck en lege schappen. Net een lege schappen opdracht bij een jumbo met 40 meter ongekoelde dranken, dat was niet zo grappig :+

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 19:10

Haha had hier een aantal keer maar 10 meter voor 15 euro dus vond m wel prima! Tot ik bij die van vandaag was hahaha! Maargoed als je er dan toch bent..

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 16:22

Ik had een goede dag vandaag! Totaal 10 opdrachten gedaan en €90 rijker! Waren ook wel prima te doen, 2x een manager die me in de gaten hield en 1x in een winkel uitgelegd wat ik kwam doen omdat ze precies daar aan het vakken vullen waren en ik 2 verschillende frisdrank opdrachten kwam doen dus heel lang daar bezig zou zijn en veel foto's moest hebben.

Merkte t dat je weinig doet Fem, nu kon ik al die goedbetaalde opdrachten doen haha.

jesuisRooos

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-03-10

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 11:54

Ik heb van het weekend ook al aangegeven dat de app heel slecht werkt. Wie weet als we het allemaal even aangeven.

Die wanden check van 17,50 staat hier ook open hoop dat dat nog even een paar uur zo blijft haha.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers