Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wil94

Berichten: 777
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 16:33

geerte schreef:
Is die wel handig, met je camera pakken enzo? want dan moet je rugzak afdoen toch? En hoe was de kwaliteit ervan?


De tas hebben wij gekocht voor mijn zwager, als ze een dagje weggaan dan kunnen ze in de voorkant van de tas etenswaren indoen. De kwaliteit is zeer goed.

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 17:50

wil94 schreef:



die eerste komt heel erg in de buurt van wat ik in gedachte had, namelijk deze: http://nl.aliexpress.com/item/2016-Free ... 260.XleWEV Dus is die er op lijkt fijn?? en handig te gebruiken? en hoe is de kwaliteit?

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 18:00

Voor de mensen die zaadjes bestellen op ali.
Wat gebruiken jullie om ze te zaaien?

Ik heb heel enthousiast zaden besteld. Maar vroeg me nu af hoe de mensen ze hier kweken.
In wat voor bakjes/potjes.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 18:06

Jeej! Ik heb mijn diamond schilderij binnen! Vraag me alleen af waar het groene bakje met daarin een soort pennetje (maar dan hol van binnen) en blauw iets (harde lijm?) voor is. Iemand die dat wel weet?

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 18:07

Wees alsjeblieft voorzichtig met zaden bestellen! Als iets als scam wordt bestempeld zijn het wel allerlei zaden

lor1_1984

Berichten: 12041
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 18:35

kelliiee1993 schreef:
Voor de mensen die zaadjes bestellen op ali.
Wat gebruiken jullie om ze te zaaien?

Ik heb heel enthousiast zaden besteld. Maar vroeg me nu af hoe de mensen ze hier kweken.
In wat voor bakjes/potjes.

Ik gebruik lege blikjes van bijv tonijn of groenten en compacte aarde van de Action (€0,70 per blok) plus plantenvoedingskorrels vd Action.
Maar een kweekbak oid kan ook prima.

MarliesV

Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 20:05

Druif_01 schreef:
Jeej! Ik heb mijn diamond schilderij binnen! Vraag me alleen af waar het groene bakje met daarin een soort pennetje (maar dan hol van binnen) en blauw iets (harde lijm?) voor is. Iemand die dat wel weet?


Haha dat had ik ook bij mijne die ik kreeg.

Het is heel simpel, je doet een heel klein beetje van dat blauwe gom aan de top van het pennetje (in het holle) en dan kan je er een diamantje mee oppakken.
Een soort 'kleefmiddel' dus. Als je merkt dat je diamantjes niet meer zo makkelijk op te pakken zijn met het pennetje moet je bijvullen met blauw.

(duidelijk? :') lastig omschrijven)

Dit is hier trouwens de vordering tot nu toe

Afbeelding

Afbeelding

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 23:41

Sammie schreef:
Wees alsjeblieft voorzichtig met zaden bestellen! Als iets als scam wordt bestempeld zijn het wel allerlei zaden



Wat bedoel je hier precies mee, heb namelijk wel eens getwijfeld voor het kopen van zaden maar nog nooit gedaan.

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 04:35

Michelleex schreef:
Sammie schreef:
Wees alsjeblieft voorzichtig met zaden bestellen! Als iets als scam wordt bestempeld zijn het wel allerlei zaden



Wat bedoel je hier precies mee, heb namelijk wel eens getwijfeld voor het kopen van zaden maar nog nooit gedaan.


Het grote probleem met zaden is dat je er pas na n behoorlijke tijd achterkomt dat het niet werkt, of BV iets anders is, en dan is het al te laat om nog je geld terug te vragen. :)

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 08:45

ik hoor en lees enorm veel dat er geen zaden aankomen. :) En daar kom je pas na weken of maanden achter.

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 09:51

Ik weet niet wat voor een zaden je zoekt, maar als je groenten of bloemen wilt, kan je beter naar Lidl gaan. Daar heb je voor 19 cent per zakje allerlei soorten.

Waar het gaat om kobaltblauwe aardbeien, regenboogkleurige chrysanten en rozen, hemelsblauwe bonzaiboompjes en lila tomaten: probeer eens een review te vinden van iemand die deze zaden heeft gekocht en er succes mee had: Je vindt ze niet. Wel reviews van mensen die er vreemde plantjes van kregen, die in de verste verte niet leken op wat het moest zijn. Hoe ze op Aliexpress dan aan die plaatjes van knetterblauwe aardbeien komen? Ook in China heeft men Photoshop....

Nog een reden om het niet te doen: Met een beetje pech haal je er een invasieve exoot mee naar Nederland, met alle nare gevolgen van dien: http://invasives.org.au/blog/online-see ... -put-test/
https://www.ethz.ch/en/news-and-events/ ... oming.html
Dus als je onze Nederlandse natuur een warm hart toedraagt, laat je die rotzooi veiligheidshalve lekker in China.

Ryder
Berichten: 1491
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 16:04

Ik heb m'n tweede bestelling binnen :D goede feedback gegeven. Het ging om babykleren alleen ze vallen echt húge. Gelukkig stond dat ook bij de feedback van andere kopers. Ik heb dus 3 maten besteld maar ik kreeg 2 verschillende maten en ik denk dat m'n kind er volgend jaar nog in past terwijl de grootste maat 9-12 maanden is :+ wel superleuke kleren!

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 09:42

Leuk MarliesV! :j ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als het af is, die diamantjes geven een heel bijzonder effect!
Ik wacht nog op mijn wasballetjes en ik ben benieuwd of mijn ketting aankomt als ik eerdere berichten lees over het niet aankomen van sieraden.... :=

Maestroox3

Berichten: 839
Geregistreerd: 21-01-11

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 10:56

Ik had een armbanden houder gekocht; helaas kwam deze kapot toe waardoor ie continue scheef stond of gewoon omviel. Heb een dispute geopend en krijg normaal binnen de 7 dagen mij centjes terug.
Ook een sticker die ik niet aankreeg heb ik mijn centjes (0.10€) terug gekregen.
Erg tvreden over alieexpres ; denk dat ik meer als 200€ eraan heb 'verspild'

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 14:15

Nog even een vraagje of iemand ervaring heeft met dit wierook ding, weet hoe het hier heet en of het hier te verkrijgen is? Ik ken het niet, maar ik vind het wel heel gaaf! :D Vooral aangezien onze katten meestal de minifonteintjes leegdrinken hier zou dit wel heel leuk zijn! Ik ken alleen geen wierook wat zakt ipv stijgt in de lucht dus ik ben er een beetje sceptisch over...

http://nl.aliexpress.com/item/Backflow-Incense-Burner-Ceramic-Incense-Burner-Censer-Buddhism-Oil-Burner-Torch-Aroma-Lamps-Home-Decor-Tower/32509684702.html

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 14:25

Geen idee, maar het ziet er wel gaaf uit.

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 11:12


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 11:14

Nou wat ik van het weekend tegenkwam :')

Een vrouwenpanty voor een man met ruimte voor de piel en een soort vibratie inlegkruisje met afstandsbediening :') Ik was op zoek naar decoratie voor in huis _O-

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 11:16

Kan heel decoratief staan in je woonkamer. :')

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 13:48

Tinkerloos schreef:
Kan heel decoratief staan in je woonkamer. :')

_/-\o_

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 14:13

Nou ja.. nu zeg je dat wel maar ik heb toch eens een verhaal gehoord van een oud vrouwtje die een vibrator op dr dressoir had staan en gebruikte als massagestaaf voor d'r nek :')

Ik pas :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 14:21

Sammie schreef:
Nou ja.. nu zeg je dat wel maar ik heb toch eens een verhaal gehoord van een oud vrouwtje die een vibrator op dr dressoir had staan en gebruikte als massagestaaf voor d'r nek :')

Ik pas :')

Oh die herinner ik me ook nog, welk topic was dat ook al weer!

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 18:40

Ik had een sticker voor mijn auto besteld, van het weekend gekregen. Binnen twee weken, dus dat is snel.
Nu heb ik meteen nog een sticker besteld, maar ik krijg het weer niet betaald. Dit scherm krijg ik als ik naar betalen ga:


Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:13


Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:21

High Quality Lady Nose Mini Massager vibro shape Nose Up Lifting Beauty Clip Shaping Shaper Clip Clipper silicone vibrator
http://s.aliexpress.com/rEvQR7zI
(from AliExpress Android)

Whutttttt?