lor1_1984 schreef:lor1_1984 schreef:Zo, er is een verkoper wsl niet zo blij met me, maar ik ook absoluut niet met hem.
Vorige week maandag opende ik een dispute ivm een verstreken verzendtijd en kreeg daar een paniekerige reactie op dat dispute niet goed was voor z'n shop, of ik de dispute wilde cancelen en hij beloofde me om als ik deze week m'n pakketje nog niet had hij echtechtecht een nieuw pakje zou sturen.
Gisteravond had ik nog niks binnen, dus ik stuur een berichtje om dat te melden en krijg doodleuk als antwoord dat ik nog maar een tijdje moet wachten.
Ben kwaad geworden en heb ze gemaild dat ze de boom in kunnen en aangezien ze hun belofte aan mij niet nakomen ik een dispute ging openen en m'n geld terug wil.
Dispute heb ik ook gelijk geopend en nu is het stil, maar verwacht wel dat ik een dezer dagen reactie ga krijgen.
En ik heb reactie:
Of ik pleasepleaseplease het dispuut wil sluiten, want dit is niet goed voor de shop en de baas houdt deze kosten in van het loon en nog meer zielig gedoe.
Oh en ik moet nog maar langer wachten.
Heb heel duidelijk gemeld dat ik er klaar mee ben, m'n geld terug wil, het dispuut weiger te sluiten en dat ik geen zin heb in zielige verhalen.
Verkoper heeft in het dispuut aangegeven dat hij als oplossing gaf dat ik nog maar een poosje moet wachten.
heb op escalate geklikt maar dan moet je tig bewijzen aanleveren waar ik ff zo gauw niet bij kon dus toen bij modify de dispuut gewijzigd en als ik weer dezelfde oplossing krijg voorgeschoteld maar even printscreens gaan verzamelen voordat ik op knopjes ga rammen.
Maar de verkoper had volgens de teller 4 dagen om te reageren en ik geloof niet dat 'ie nu z'n mail opent dus ik hoop dat het nu (eindelijk) in mijn voordeel wordt afgesloten.