Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 18:43

Yay, een nieuw topic! *\o/*
Ik schrijf, zoals de naam doet vermoeden, voornamelijk over nagellakken. :D


Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 19:05

xniieeenke schreef:
Oh oké mijn vraag is zojuist 2x genegeerd ook in het vorige topic. #ontvolg #doei


Je zou ook wat geduld kunnen hebben tot er mensen online komen die je wel kunnen helpen. Er wordt niet altijd direct op iedere vraag gereageerd. Om je dan toch even van antwoord te voorzien, ik kan je niet helpen omdat ik niets met video doe. Het is ook volgens mij niet toegestaan om op Bokt je huiswerk door anderen te laten doen. ;)

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 19:11

xniieeenke schreef:
Ja, moet ik mijn hele persoonlijke leven voorleggen en dan een vraag stellen? No way, ik stel een vraag. Laat marar.


Euhm er is een degelijk verschil tussen jezelf even voorstellen en je hele persoonlijke leven neer pennen. Met deze instelling kom je niet bepaald sympathiek over :n Iedereen heeft zich even netjes voorgesteld in dit topic, kleine moeite toch.
En jezelf voorstellen is iets meer dan "Ik ben Nienke.". ;)


Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 19:12

BeSen schreef:
xniieeenke schreef:
Ja, moet ik mijn hele persoonlijke leven voorleggen en dan een vraag stellen? No way, ik stel een vraag. Laat marar.

huh? je kan ook gewoon zeggen:
Hoi ik ben nienke en ik had een vraag over eenopdracht van school omdat ik geen ideeen heb blablablablablabla.... snap je? :)



ik heb zelf wel een probleempje met mijn blog :') ik heb genoeg inspiratie maar geen idee hoe ik dat in een post kan zetten.... ik ga er maar even goed voor zitten :)


Heel irritant is dat. Wat mij altijd helpt is een lijstje maken met de dingen die ik wil vertellen en die gaan uitwerken tot een verhaal.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 19:15


Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 19:18

xniieeenke schreef:
Ik heb het verknald hier, thanks. Bedankt voor de lieve reacties, dit helpt echt. Doei!


:wave:

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 11:13

Fenrir, ik post dagelijks en soms twee artikelen per dag. Dat ik net begon postte ik wanneer ik zin had maar dat werkte niet, toen ik op vaste dagen en tijden ging posten merkte ik dat direct aan mijn verkeer.

Ik ben afgelopen week getagd in de Beauty Routine Tag, die heb ik vandaag dan ook ingevuld.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 11:29

Leuk onderwerp!! Ik heb zeer vaak met fysio therapeuten te maken ivm revalidatie. Succes ermee!
Je moet qua blog planning vooral kijken naar wat bij je past, wat je leuk vind en of je het ook vol kunt houden. Je kunt beter een keer een extra stukje schrijven dan je lezers teleurstellen als je het niet redt.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:38

Wubwub schreef:
Ik ben net een maandje bezig. Ik postte eerst iedere maandag en vrijdag. Daar komt nu de woensdag bij. Ik weet niet of dat iedere woensdag zal zijn, vanaf januari sowieso wel.

Ik werk zelf 1 a 2 weken vooruit, plan de berichten dan in en dat werkt prima. Ben nu bijna een week lang ziek geweest maar mijn blog liep gewoon door :)


Zo heb ik het ook gedaan. Ik ben intussen al twee keer op vakantie geweest en de blog liep gewoon door, dat vind ik ook wel belangrijk. Ik werk vooruit omdat ik van te voren niet weet of mijn rug het gaat trekken. Ik heb gelukkig geen last van licht problemen omdat ik alles in de studio fotografeer. Ideaal!

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 11:32

Wat een lekker recept! :9
Zagreb is inderdaad een prachtige stad!

Inge, ik plaats zelf zeer weinig persoonlijke informatie op mijn blog. Ik zou zelf niet melden als ik een paard had gekocht. Ze zullen hem niet komen stelen maar ik ben gewoon niet zo open daarin. Volg vooral je eigen gevoel hierin.

Ik heb vandaag een gave lak van Layla op mijn blog, helaas geen fancy naam maar een nummer. Layla Metal Sense 11.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 11:08


Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 17:58

Emma, ik moest toch wel even gniffelen bij het lezen van je artikel. :D Het gevoel van geschoren beentjes in een schoon bedje herken ik, dat is ZO fijn. Ik scheer het wel allemaal netjes, ik ben gewoon beter in mijn vel als naakt kat dan met een pluizig vachtje :+

Ik denk inderdaad dat een blog als het jouw niet geschikt is voor een vast programma, ik gok dat je inderdaad tegen problemen aan kan gaan lopen. Bij mijn blog is het simpel. Ik heb tot ver in maart volgend jaar genoeg spullen gekregen om te verwerken in artikelen. Ik schrijf ook elders, over zwaardere onderwerpen die aan mijn studie gerelateerd zijn en dat doe ik ook op het moment dat ik het wil. Daar maken de stats me niets uit, heb het niet eens aan Analytics gekoppeld.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 09:47

Eva, je mag me wel een PB sturen, ik praat dat niet graag openbaar over. ;)
Welkom Marit! Je kunt verdienen door campagnes te doen voor bedrijven, door sponsoring en door advertentie inkomsten.

Ik heb weer op jullie blogs gereageerd! Eva, Londen met kerst ziet er echt geweldig uit!!

Ik heb vandaag swatches van een perfecte nude lak, voor mijn huidskleur dan hè ;) . essence I'm Lost in You.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:53

Ik ben ook aan het kijken naar een andere Captcha want deze is soms heel vervelend. Hij komt soms met sommen waar je praktisch raketgeleerde voor mij zijn. :')

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 12:50

Jans, die vind ik zelf echt verschrikkelijk en heb op een andere blog enorm veel klachten gekregen hierop dat ik dat op deze blog niet wil doen, wel bedankt voor het meedenken! +:)+ Ik moet gewoon even kijken. Misschien dat ik zelf wel iets in elkaar zet. Op zich werkt het met de sommen wel maar ze moeten niet nodeloos ingewikkeld worden.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:03

Dat zou inderdaad ook kunnen.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 23:33

Sorry Wubwub O:)

Welkom Harpoon!!
Judith, die codes plaats ik liever ook niet maar als ik het niet doe dan krijg ik absurd veel spam helaas.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 12:44

Wat een heftig stuk Laura!

Ik heb vandaag swatches van Layla Jade Groove, een licht groene holo en het cadeautje wat op dag 1 in de essence Adventskalender zit.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:30

Sanne, wat balen dat je zo ziek bent. Ik hoop dat je snel opknapt.

Evelien, wat een leuk artikel heb je! Heerlijk die Amerikaanse sfeer.
De post over het plannen van een reis route is ideaal! Echt super handig.

Mona, je bent goed bezig! +:)+
Inge, wat mooi geschreven!
Laura, wat heftig zeg. Mooi geschreven wel.

Dublin ziet er echt heel gaaf uit! Het is niet een plaats waar ik snel voor zou kiezen, gek eigenlijk want dat ziet er wel mooi uit.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 12:32

Ik heb vandaag een mini review over het lakje wat vandaag in de essence Adventskalender zit, Kiss Under the Mistletoe. En een persbericht van de essence Winter? Wonderland collectie.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:26

Ik heb mijn blog lang thuis gehost op eigen servers alleen genereert hij nu dusdanig veel verkeer dat ik hem elders moest gaan hosten. Ik zit nu op de €35 per maand. Hij draait op WP maar ik heb een hoop eigen plugins geschreven omdat ik dingen graag in eigen hand hou.
Mijn verkeerd komt van over de hele wereld, uit 115 landen totaal. Heel gaaf om te zien dat het ook veel terugkerend verkeer is.

Ik heb vandaag een lekker fris kleurtje om de donkere dagen wat kleur te geven. China Glaze Sun Worshipper, een oudje maar daarom niet minder leuk.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 11:45

Wat Yasmine zegt klopt. Ik zou eerst eens kijken of je het leuk vind en of het gaat lopen voordat je geld gaat uitgeven aan domeinnamen en hosting.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 11:53


Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 14:33

Je kunt op YouTube gebruik maken van een muziek database met rechtenvrije muziek. Doe je dit niet is de kans groot dat je video verwijderd wordt.

Tazzey
Berichten: 9480
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 11:58

Mooi geschreven Laura.
Eva, wat prachtig is het daar zeg! Dat staat ook nog op onze wishlist.

Ik heb vandaag een mini review van het presentje dat gisteren in de essence Adventskalender zat, My Dear Reindeer.
En swatches van Color Club Eternal Beauty.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers