Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-15 14:54

Vast wel meer mensen die ervaring hebben met Aliexpress... Die site waarop je goedkoop kunt bestellen voor producten uit china.

Deel hier jouw ervaring...
Ik zal zelf alvast beginnen.

Een tijdje terug speelgoed muisjes bestelt op Aliexpress.... Waren twee stuks voor iets van 50 cent... Dus heb drie keer bestelt... Even kort gerekend is dat 3x2muisjes.... Vandaag ontvangen, heb ik er maar drie gekregen...... De katten hier vinden ze wel erg leuk, maar omdat vino graag verzameld had ik er extra meer bestelt zodat Charlie er ook misschien nog een over hield om mee te spelen.
Heb even een berichtje aan de verkoper gestuurd.... Ben benieuwd of ik wat terug krijg.

Gelukkig kun je wel je geld terug krijgen via deze site wanneer iets niet goed is.... Maar wil de verkoper toch de kans geven het op te lossen.

Moderatoropmerking:
We werden er onlangs op gewezen dat er op Alieexpress regelmatig namaak merkproducten worden verkocht. Omdat dit illegaal is mag het, net als bijvoorbeeld illegaal downloaden, niet besproken worden op Bokt. Het waarschuwen voor deze producten mag uiteraard wel, maar het is niet de bedoeling om namaak merk producten hier (met foto's) te showen. Zie voor een verdere toelichting ook Paisano @ [LZP] Aliexpress, blijdschappen en ergernissen. Bedankt alvast!
Laatst bijgewerkt door BartVB op 06-11-15 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-15 21:02

xSlvna schreef:
Sammie schreef:
oh jij ziet het ook? Ik zit al aan een virus te denken, maar ik krijg het niet gereproduceerd.

Waarom? Als je de TS quote zie je dat ze gewoon de urls erbij heeft gezet en dus aanklikbaar gemaakt.


Zie dat mijn bericht nog door iemand bewerkt is... Maar zelf heb ik niks in een url gezet, gewoon het woord getypt. Zie dat ze nu inderdaad blauw en aanklikbaar zijn.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-15 10:53

Ik wil nu graag een telefoon hoesje kopen voor mijn vriend. Echter hebben we er al een eental gehad, maar daar was klemgedeelte voor de telefoon hard plastic, en gingen binnen een dag al stuk. Laatst heb ik een andere zijkant ontvangen, deze is van een soort rubber en gaat tot nu toe heel goed... Nog niet stuk en al een aantal weken in gebruik.
Veel advertenties die foto's hebben van deze zijkant, maar als je dan contact opneemt blijken de echte hoesjes die ze dus opsturen van hard plastic te zijn. Hier hebben we dus nog niks aan.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-15 11:17

@Zoe_97 dankjewel voor de tip, heb al een aantal mooi hoesjes kunnen vinden... Straks even aan mijn vriend vragen welke hij het leukste vind.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-15 19:37

Nog even een vraagje... Ben aan het rondkijken voor leuke oorbellen... Alleen ben ik allergisch en mag ik dus alleen goud dragen... Als ik zoek hierop kom ik wel sieraden tegen die beschreven zijn als (x)Karaat goud..
In hoeverre is dit betrouwbaar? Ze zijn vaak erg goedkoop in verhouding tot de Nederlandse winkels.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-15 12:45

Ik vind ideal lekker makkelijk... Mijn PayPal moet ik eerst geld opzetten, staat niet op automatisch omdat ik het weinig gebruik. Ik hoef gelukkig niet zoveel dingen te doen bij ideal alleen een code invullen die ik via de foon krijg

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-15 12:52

Hoe zit dat nou precies met die kledingmaten...
Veel kleding die hier in de winkel hangt komt geloof ik ook uit china.... Dan is m gewoon m. Maar hoor om me heen dat de kleding kleiner valt die je op aliexpress kunt bestellen. Heb nu twee truien in maat l besteld... Zelf heb ik maat m dus ben benieuwd hoe deze gaan vallen.
Maar voor een jurkje lijkt me dat dan toch lastig om de goede maat te vinden...

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-15 17:58

Net twee telefoonhoesjes binnengekregen... Ze lijken van betere kwaliteit te zijn.
Ook een soort blouse/T-shirt binnengekomen, maar daar heb ik een dispute voor geopend... Is korter dan omschreven, net een navel truitje terwijl er bij de advertentie staat dat het een langere trui is.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️


silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-15 18:09

Meestal als je even verder zoekt vindt je ze ook zonder verzendkosten. Echter vergelijk ik altijd de prijs zonder en met verzendkosten.... Wat het goedkoopste is.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-15 11:31

Ik heb twee telefoon baterijen gekocht... Als je niks met je telefoon doet gaan ze wel even mee... Maar zodra je de telefoon in handen neemt loopt hij snel leeg.
Dispute geopend, willen ze dat ik foto's ga sturen. Heb maar een foto van een opgeladen telefoon gestuurd en nog geen tien minuten later eentje waar al tenminsten 16% mist.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-15 11:08

Vorige week een product ontvangen. Dispute geopend... Aangezien de verkoper een voorstel heeft gedaan krijg ik mijn geld voorlopig niet terug.
Voorstel was: ik moest bewijs aanleveren.
Ik heb bewijs geleverd en hoor nu helemaal niks meer. :-(

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-15 11:50

Wat leuk dat jullie er zo'n leuk topic van maken.
Leuk dat lijstje met wat jullie besteld hebben.
Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen hier op bokt zouden zijn met ervaring bij ali.


Ik heb gisteren een pakketje ontvangen... Naja in iedergeval dat het bij de buren ligt.
Hier ben ik niet zo blij mee, buren zijn bijna niet thuis. Gisteravond al een paar keer langsgeweest en vanmorgen ook. Ben benieuwd hoe lanng het deze keer weer gaat duren voordat ik ze te pakken krijg.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-15 17:16

ik heb al een hele tijd terug theezakhoudertjes besteld in de vorm van een slak..... heb nog vijf kalenderdagen over en dan moet het binnen zijn....... ben benieuwd. Het is wel iets waar ik naar uit heb gekeken, krijg wel geld terug als het niet geleverd wordt maar vindt het toch wel jammer dan.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-15 10:22

Argh... Ik zit nu al twee weken met een geopend dispute. Twee nieuwe batterijen gekocht voor telefoon.. Een loopt binnen vier uur compleet leeg en stopt op 25% en laat dan de telefoon uitvallen.. En de andere functioneert ook al niet best.

Verkoper heeft mijn aanvraag tot geld vergoeding afgewezen en gevraagd voor bewijs. Ik heb hem twee foto's geleverd met twee tijden vlak na elkaar en daar op is te zien dat daar al 16% verschil tussen de batterij zit. Verkoper blijft me nu negeren, dispuut loopt ten einde.. Gisteren maar weer eens gemaild. Dat ik het nu toch wel erg lang vind duren, dat ik bewijs geleverd heb en dat ik mijn geld terug wil. Krijg ik terug: of ik alsjeblieft met een video kan reageren... Ze moeten bewijzen hebben voor de fabriek.
Arghhhjhhj.....dit is hun standaard antwoord blijkbaar, al vanaf het begin zeuren ze hierover.
Dus maar terug gezegd dat film niet mogelijk is. (je kunt lastig een printscreen filmen) En dat ik reeds bewijs heb geleverd.

Morgen wordt mijn dispute geëscaleerd en overgenomen door ali... Geen idee wat ik hiervan kan verwachten.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-15 12:02

Dat hebben we al geprobeerd... Maar door de straling die mij foon afgeeft krijg je alleen een wazig beeld... En als het beeld duidelijk is dan is het percentage nog niet echt te zien. Daarnaast ga ik geen filmpje van vier uur zitten maken. Heb ze al bewijs geleverd dat heel duidelijk is.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-15 23:44

Ben al een tijdje aan het zoeken naar dit soort elastieken.... Weet een van jullie ze misschien te vinden op ali?

Afbeelding

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-15 19:00

de bezorgtijd is inmiddels verstreken voor een van mijn items.... verkoper reageert niet op mijn berichten. Heb dus ook maar meteen een dispute geopend voor het terug krijgen van mijn geld.
Zo vervelend wanneer een verkoper helemaal niet reageerd....

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-15 00:32

Citaat:
Ja :') Het is dat mijn moeder hem echt leuk vind. maar anders had ik echt gebaald


Je kunt altijd een dispuut openen dat hij anders is dan op de foto.... Wel eerst nog even goed kijken naar de beschrijving van het product door de verkoper.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-15 21:31

Vandaag een pakketje gekregen... Was op 11-12 verzonden nu al binnen 19-12 dat is nog eens snel :-D

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-16 18:13

Hoe denken jullie trouwens over de hoge kortingen? Dat een product over de €100,- kost en dan krijg je wel 95-99% korting....waardoor het best goedkoop wordt.
Zelf geloof ik er niet zoveel van dat het zo goedkoop kan...

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-16 09:08

Het beste kun je een dispuut openen... Geef daarin het probleem van je schoenen aan, maar ook dat verkoper niet reageert.
Zodra je bescherming os afgelopen kun je niks meer doen.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-16 19:08

Vandaag een armband ontvangen..... Is meer kinder maat pols dan voor een volwassen persoon.

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-16 15:59

mooie kettingen, heb je voor mij een linkje naar de advertentie?

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-16 19:52

vandaag een armband ontvangen, echt een mooie en ook netjes alle steentjes erin.
stond bij de advertentie 17cm, hij blijft helaas 19 cm te zijn, en valt me nu dus bijna van de pols af

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-16 11:04

silvericathy schreef:
vandaag een armband ontvangen, echt een mooie en ook netjes alle steentjes erin.
stond bij de advertentie 17cm, hij blijft helaas 19 cm te zijn, en valt me nu dus bijna van de pols af



op dit moment contact met de verkoper... moest een foto sturen dan de armband 19 cm is..
hij gaat kijken hoe hij dit probleem gaat oplossen.
het is geen armband die je door wat stukjes verwijderen makkelijk kleiner kunt maken..
heb wel gevraagd of dit mogelijk is. ben benieuwd met welke oplossing hij komt

❤️Paco❤️Mila❤️Novi❤️

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers