Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
Drunksheep schreef:PayPal is alleen inloggen, afrekenen en klaar, iDeal is allemaal geklooi met je bankpas en je Random Reader... En je bent beschermd met PayPal
fjordjes schreef:Kun je er ook met creditcard betalen?
Rena100 schreef:Ik heb mijn eerste pakketje al binnen gehad, vrijdag binnen gekregen. Mijn iPad hoes, past perfect en ziet er mooi uit.
Nu wachten op drie andere pakketjes, 1 daarvan staat nog geen tracking info bij, bij de andere staat 'In Transit (shipped by air)'. Dan kunnen ze elk moment wel komen toch?
fjordjes schreef:lor1_1984 schreef:Ik heb even een vraagje over een dispute.
Product is zaterdag geleverd, beschadigt gearriveerd en ik heb dus om terugbetaling van de aanschafkosten gevraagd.
De verkoper heeft nog niet gereageerd terwijl de reactietijd over ong 42u verstrijkt en er staat bij dat als de verkoper bij het verstrijken niet gereageerd heeft 'the dispute will be closed in your proposal.'
Nu snap ik die zin niet helemaal en als ik hem door translate heen haal krijg ik 'het geschil zal in uw voorstel worden gesloten.'
Betekend dat dan het in mijn voordeel wordt gesloten en ik dan dat geld terug krijg of begrijp ik het verkeerd?
Volgens mij hoeft het niet altijd zo te zijn dat jij dan ook daadwerkelijk geld terug krijgt. Heb je ook foto's gemaakt van het beschadigde product? Dat kan helpen. Verder zou ik een mail naar AliExpress sturen met de foto's zo vergroot je de kans dat je je geld terug krijgt of dat je het mag houden en een nieuwe krijgt.
lor1_1984 schreef:Ik heb even een vraagje over een dispute.
Product is zaterdag geleverd, beschadigt gearriveerd en ik heb dus om terugbetaling van de aanschafkosten gevraagd.
De verkoper heeft nog niet gereageerd terwijl de reactietijd over ong 42u verstrijkt en er staat bij dat als de verkoper bij het verstrijken niet gereageerd heeft 'the dispute will be closed in your proposal.'
Nu snap ik die zin niet helemaal en als ik hem door translate heen haal krijg ik 'het geschil zal in uw voorstel worden gesloten.'
Betekend dat dan het in mijn voordeel wordt gesloten en ik dan dat geld terug krijg of begrijp ik het verkeerd?
lor1_1984 schreef:fjordjes schreef:Volgens mij hoeft het niet altijd zo te zijn dat jij dan ook daadwerkelijk geld terug krijgt. Heb je ook foto's gemaakt van het beschadigde product? Dat kan helpen. Verder zou ik een mail naar AliExpress sturen met de foto's zo vergroot je de kans dat je je geld terug krijgt of dat je het mag houden en een nieuwe krijgt.
foto's zitten erbij, idem voor een korte beschrijving wat er aan mankeert.
dan wacht ik morgen nog even af en stuur daarna alsnog een mail naar aliexpress als ik niks hoor vd verkoper.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers