Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

BartVB
Eigenaar

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 22:47

Idd wat offtopic maar om het mysterie op te lossen; ik heb een paar woorden omgezet naar linkjes. Ben alleen vergeten de editmelding in te vullen Y;(

Reden daarvoor is dat ik zelf een linkje nodig had van Bokt naar Aliexpress voor een bestelling die ik ging doen. Als iemand namelijk via een link op Bokt.nl bestelt bij b.v. Divoza, Bol.com, Wehkamp, etc dan krijgt Bokt.nl een percentage van de omzet. Meestal als ik zelf iets bestel doe ik dat dus via een linkje op Bokt. Eigenlijk altijd via een bestaande link maar dit topic kwam ik toevallig tegen. Alleen wat te snel gedaan dus, maar scherp opgemerkt :) Gelukkig geen virus dus.

Ontopic; tot nu toe eigenlijk alleen positieve ervaringen met o.a. Aliexpress. Je moet geen haast hebben met je bestelling, maar tot nu toe iedere keer netjes geleverd gekregen wat ik heb besteld. Zorgen wel dat je bestelling onder de 22 euro blijft. Als het meer wordt komen er invoerrechten bij, die zijn op zich wel te overzien maar daar wordt ook een aardig bedrag aan administratiekosten bij opgeteld.

Verder; de veiligheidsnormen in China zijn heel wat anders dan hier in Nederland. Om die reden bestel ik dan ook niets daar dat 230V nodig heeft of dat in aanraking komt met eten e.d. :)

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:58

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie