Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:51

Ik had hem hier wel gezien, maar op een onhandig moment, daarna niet meer aan gedacht en is nu weg inderdaad. Dus genoeg inzendingen zou wel kunnen kloppen :)

Edit: Net even vernieuwd en toen stond het er opeens toch weer, 2 x zelfs. Maar heb er 1 gedaan maar kwam er al doende achter dat je geen bestelling kan plaatsen als het cafetaria dicht is. Maar had er toen al hoop tijd en moeite inzitten dus toch ingestuurd en hopelijk wordt hij wel volledig vergoed, maar ga nu maar niet nummer 2 ook uitvoeren beetje zonde anders en kan ook niet de bedoeling zijn natuurlijk :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 18:53

Nou de kwalitaria opdracht is afgekeurd, máár ze waren het blijkbaar met me eens want ze hebben besloten hem alsnog uit te betalen. :D

Vanmiddag frisdrank check bij Bakker Bart gedaan. En een shampoo check bij AH. Bakker Bart check is al goedgekeurd. :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:43

Goed bezig!

Vandaag 2 checks gedaan. Frisdrank bij bakker bart, die was echt binnen 5 minuten goedgekeurd.
Maar de promotie check bij AH krijg ik net een afkeuring van binnen, terwijl die onterecht is! Ze zeggen dat het product er wel is en zichtbaar op de foto, maar dat is een ANDER product van dezelfde fabrikant en niet in de aanbieding dus niet het product waar om gevraagd werd. Afkeuring slaat dus nergens op. Heb gelukkig zelf de foto ook nog. Ben er nu over in discussie :+

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 23:08

Ben ook benieuwd Anouk, heb nog niets gehoord, maar wacht even geduldig af, het was tenslotte zondag vandaag.

Babymelk check+ vind ik de ene keer helemaal niet erg om te doen en de andere keer zie ik alleen maar argwanende winkelbazen voor me en heb ik er totaal geen zin in. Gisteren had ik zo'n dag dus die niet gedaan. Sowieso wil ik die bij onze buurtwinkel niet doen, daar kennen ze me net ff te goed om met zoiets aan te komen :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:23

In principe vertik ik het om voor 2 euro 20 foto's te gaan maken :+ Dat is tenminste wat die check waard was de laatste keer dat ik hem zag.

Gisteren tijdens de 1 na laatste foto bij een kruidvat promo check aangesproken dat dat niet de bedoeling was. Niet af kunnen ronden dus, wel goedgekeurd. Maar ben nu huiverig om elders dezelfde check te doen uit angst dat hetzelfde weer gebeurt :=

Stond vanmiddag activia checks en jumbo promo checks bij dezelfde winkel, maar tegen de tijd dat ik er klaar voor was waren de jumbo checks weer pleitte helaas dus toen had ik geen motivatie genoeg meer :+

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:54

Maartje__ schreef:
kerstkransje schreef:
Dat is ook echt mijn "angst" dat je aangesproken wordt. Hoe gaan jullie daar mee om?

Ik verzin meestal iets, geen zin om het hele roamler concept uit te leggen :') Meestal iets alsin foto maken want weet niet welke babyvoeding mn zus moest of foto maken want weet niet precies wat mn moeder moest hebben :')


Ja dat kan werken, maar ik stond een overzichtsfoto van de snoepafdeling te maken, verzin daar maar eens een bijpassend verhaal bij. Ze vroeg overigens niet naar het waarom, dus heb gewoon gezegd toen ze zei van dat mag niet van "oh niet? sorry" en ben toen weg gegaan.
Bij Jumbo heb ik het wel een aantal keer uitgelegd als ik aangesproken werd, voordeel is dat ik daar nu nog steeds checks kan doen zonder al te veel zenuwen.

Had ik vanmiddag eindelijk genoeg moed verzameld om even te kijken of de KV check bij die KV haalbaar zou zijn, stonden ze niet meer in de app.

Uiteindelijk vandaag alleen een Activia Check gedaan, was geen actiekoeling met Activia dus simpel genoeg, toch weer 2 euro.

Extra verdienen per product ken ik niet van Roamler, ik heb dat wel gezien bij Smartspotter. Balen van je ene opdracht Danseresje, al dat werk en dan om 1 onscherpe foto afgekeurd. Moet zeggen dat ik daarom wel alle foto's die ik maak nog even aanklik na het maken om zeker te zijn dat ze scherp zijn. Maar met mijn oude s4 mini kon ik het dan nog niet goed zien, op de S5 gaat dat een stuk beter en zijn ze ook veel beter van kwaliteit sowieso.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 18:20

Wij hebben rond Zwolle helemaal geen voedingswaardechecks staan.

Wilde een bakker bart check doen voor 10 euro. Had gegoogled en zou volgens Google tot zes uur open zijn. Kom ik daar, was hij al om half zes dicht. Balen! Had er een Activia check voor laten gaan omdat ik het anders niet zou redden. Nu dus beide niet. Zonde.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 23:02

Wienna schreef:
Ik had vandaag een babymelk check gedaan. Die mensen waren me toch boos dat ik er alweer was :o mocht het magazijn niet meer in blijkbaar want werd niet geholpen Haha. De checks voor 2 euro doe ik ook zelden. Of ze moeten heel makkelijk zijn...


Nou ja, wat stom dat ze boos waren zeg. Heb je de check nog wel in kunnen dienen? Hoe reageerde Roamler?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 18:57

Goed bezig danseresje! :D

Hier vandaag 7.50 voor een activa check. Ze waren hier in Zwolle al weg dus even naar een dorp verderop gereden ervoor. Meer tijd had ik niet dus is bij 1 gebleven. Jammer dat het laatste dag was. Morgen zit ik op Texel en daar stonden er nog 2 open die ik best had willen doen voor ze hihi.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 14:07

Die voedingswaarde opdracht loop ik steeds mis, helaas.
Keek ik net of de Jupiler opdracht al meer waard was is hij juist minder waard geworden?!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 12:59

Net hier op Texel bij de Plus de olijfolie check en de babymelk check gedaan. Olijfolie check is al goedgekeurd ook. Toch weer 3.50 verdiend.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:09

NadineK schreef:
Jaa! Gisteren mijn account geactiveerd. Vind het nog wel even zoeken naar hoe en wat.

Hoe is jullie ervaring met snel wisselen/beschikbaar zijn van opdrachten?


Er komen vrij regelmatig nieuwe opdrachten beschikbaar. Sommige blijven wekenlang staan, andere zijn met 1 of 2 dagen weer verdwenen. Maar denk dat jij op dit moment alleen de opdracht "Maak een foto van iets roods" hebt staan of niet? Je moet in het begin gewoon de opdrachten doen die er zijn, telkens als die goedgekeurd worden komen er weer nieuwe bij, net zolang tot je genoeg xp hebt voor een niveautje hoger en dan begint het leuk te worden met betaalde opdrachten. Ik was nogal fanatiek en was er in hooguit 1,5 dag ofzo doorheen :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 20:21

@Nadine, je bent zo te zien nu wel begonnen haha, dat is in ieder geval dé manier. Gewoon doen. Goed lezen en verder niet bang zijn voor de beginopdrachten hoor, als je beetje je best doet is het al snel goed. Tenminste dat is mijn ervaring.

@Rofah, ja die verzoeken heb ik ook al een paar keer gehad, soms kon ik helpen en soms niet. Helaas stuit ik daarbij op weinig medewerking bij Roamler. Als ik bv een aardig stuk moet rijden ervoor wil ik niet op de gok, dan wil ik zeker weten dat ik bv alledrie de opdrachten kan doen, maar dan heb ik te weinig tijd aan die 2 uur, helaas bleken ze dan niet bereid om die tijd bv te verlengen. Tja, zij willen het graag gedaan hebben, ik wil graag geld, maar ik ga niet rijden op de gok met het risico dat ik een heel stuk rij en dan toch niet zo veel verdien.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 21:33

Oeh Laura, dat is wel netjes opgelost, maar wat stom. Was dat de beta app? Ik controleer eigenlijk altijd na het verzenden of de opdracht in de geschiedenis staat.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 22:17

Ik vind dat ook echt een waardeloze check. Ik drink dat ook echt niet, maar vind het ook gewoon geen fijne check om uit te voeren. Lijkt me dan, want ik heb het niet geprobeerd maar was dat ook eigenlijk niet van plan hihi.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:43

NadineK schreef:
@Alwiene, ja het gaat aardig! Behalve die stomme quiz, schijnbaar doe ik steeds iets fout :') , en nu zakt de moet mij in de schoenen om weer in te sturen ;)


Als jij vooraf de FAQ even goed doorleest mag de quiz geen probleem zijn hoor. FAQ vind je op de website niet in de app.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:42

@Nadine, goed bezig! Ik kreeg de melding dat je level 2 bereikt hebt. Nu kan het leukere werk beginnen :D (En ben ik stiekem blij dat deze invite iig niet geheel weggegooid was )

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:19

Nu ze er zelfs invites voor over hebben net toch maar een zuivelschap in beeld opdracht gedaan. Stiekem vond ik hem nog best leuk, medewerker was ook heel relaxed. Alleen hij duurt wel echt lang en veel werk en ook veeleisend dus ik zit echt wel keihard te hopen hier dat hij goedgekeurd wordt! !

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:02

Merell123 schreef:
Ik zat echt ontzettend te twijfelen om hem te gaan doen maar was voor mij toch best ver rijden, wel een leuke beloning! Ik duim mee dat hij wordt goedgekeurd :D !


We waren in Putten geweest en kwamen op de terugweg toch zowat over Harderwijk en daar stond er 1 open. Dus die heb ik gedaan. :) Vanuit huis zou ik ook wel een stukje moeten rijden nu want hier zijn ze allemaal weg. Eerst maar eens zien of ze deze gaan goedkeuren. Zoniet dan heb ik het wel gehad met deze opdracht denk ik zo maar :P

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:51

Gloeiende, afgekeurd!! Bleken er midden tussen alle meters eetzuivel 2 pakjes met drinkyoghurt voor kinderen te staan en die meter had dus ook bij de drinkzuivel meters gemoeten. Ik had zó goed gekeken op de grens, maar dit was er echt middenin, die zag ik niet aankomen. Grrrr. Nou van mij mogen ze ze verder houden hoor, mij te gevoelig voor fouten. Pffff.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 22:20

Nou Anouk, ik heb even teruggelezen en jij had er ook wat mee te stellen inderdaad, al was het bij jou uiteindelijk nog goed gekomen geloof ik aan je posts te zien, jij bent hem dan ook blijven doen hihi. Ze zeggen dat ik het nog een keer mag proberen. Wat denken ze zelf :+ Dat willen ze vast ja, want waren verder zwaar perfecte foto's precies zoals ze bij de voorbeelden stonden. Maar ik kan niet ELK mini productje gaan bekijken en bedenken of het misschien eetzuivel/drinkzuivel is hoor :n

Die hoestdrank stond hier vlakbij alleen open bij de Kruidvat waar ik laatst op mijn flikker heb gekregen dat ik er geen foto's mag maken, dus daar kom ik voorlopig maar ff niet meer voor Roamler :+

Merell, je kan het altijd proberen, maar voor de motivatie misschien wel zo verstandig om het niet te doen :')

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 21:18

Arghhhhh Merell dat is echt super super super frustrerend!! Heb je al je werk erin gestopt en dan krijg je zoiets. Grrrr ik voel met je mee :j Welke check was het eigenlijk?

Welkom (terug) Jinte. :D

Morgen andere plannen dus zal wel geen Roamler inzitten, maar je weet nooit en anders misschien zaterdag als er nog wat leuks bij zit.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:32

Hoe is het met jullie Roamler plannen gelopen vandaag?

Ik heb na de andere plannen van vandaag nog een Bronchostop check meegepakt. Was de enige klant in de winkel dus dacht van 'oh oh' maar het personeel had blijkbaar betere dingen te doen dan op mij te letten dus dat was zo gefixt.

Daarna tegen al mijn voornemens in tóch de zuivelcheck in Harderwijk nog een keer overnieuw gedaan, en jaaaaaaaaaaaaa goedgekeurd. Daar ben ik toch wel erg erg erg blij mee, omdat ik er echt lang werk aan gehad heb om alles fotografeerbaar te maken.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:33

Tallie1979 schreef:
Vandaag 30 piek bij elkaar gechecked :D


Lekkerrrrrr, lang mee bezig geweest? Wat voor checks heb je gedaan? :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 22:41

30 euro in 1,5 uur is niet gek zeg. Ik ben zeker een half uur bezig geweest met die zuivel check en dat voor 7,50 nou ja én een invite, dat is dan wel weer leuk :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 31 bezoekers