Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Benice

Berichten: 793
Geregistreerd: 06-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 08:50

Roosyes schreef:
Benice schreef:
Door Lisa, ofwel Bokworst, ben ik toch wel heel erg nieuwgierig en zou ik ook graag beginnen met Roamler. Daar heb ik wel een activatiecode voor nodig, toen wees Lisa me op dit topic. Misschien dat er hier iemand is die mij zou willen helpen? :o

Ik ben morgen de gelukkige, want ik mag 1 van de frozen yoghurts! :D


Waar woon je?

Stuur me even je mail adres in een berichtje ;). Mits je me beloofd wel level 2 te worden :).


Aah aardig van je. :) Ik ben ondertussen al geholpen!

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 09:10

Zo ik ben de €20 grens weer voorbij !
Gisteren nog snel een Albert Heijn check gedaan, ook nog mooi wat goedkope boodschappen kunnen doen zo dicht tegen sluitingstijd :)

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 12:32

Het is rustig in m'n App .... weinig opdrachten in de buurt.
Morgen weer m'n lievelings-roamler-dag, hahahaha : BABYMELK!!!!!!

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 12:36

ik heb mijn eerste betaalde opdrachten gedaan :D alleen is een opdracht ineens weg :( de ah promotie check net uitgevoerd en ingediend maar hier zitten dus 5 ah's binnen 10 minuten fietsen en op weg naar de paarden die wou ik ook doen maar zijn ze er niet meer :( de plus check die ik net deed blijft wel staan. was toch ff 15 euro geweest :+
gaat iemand de 7 daagse cola check doen? mijn winkel moet ik 5 km voor fietsen en is dicht op zondag.

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 12:43

Die babymelk check is hier in de buurt niet leuk om te doen, moet je echt in bochten wringen om een foto te kunnen maken. Vaak veelste smal gangpad !

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 12:49

A_nouk schreef:
Die babymelk check is hier in de buurt niet leuk om te doen, moet je echt in bochten wringen om een foto te kunnen maken. Vaak veelste smal gangpad !


wat is precies een babymelk check?

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:13

Straks in mn tussenuur frozz check en bloemen en planten check in de coop :) en als ik tijd heb ook even langs de andere coop in zwolle voor de bloemen en planten check :)

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:33

Bij Babymelk moet je het schap met babyvoeding in beeld brengen. Voorraad tellen en vertellen of de goederen aangeboden worden in het schap of achter de counter bij de klantenservice.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 13:49

_bokworst schreef:
Straks in mn tussenuur frozz check en bloemen en planten check in de coop :) en als ik tijd heb ook even langs de andere coop in zwolle voor de bloemen en planten check :)


Er is een bug met die Coop dingen. Anders was Campherbeek allang weggeweest want dat is mijn buurtsuper. Al 10 pogingen gedaan om hem aan te nemen maar krijg steeds de melding dat hij al aangenomen is. Al berichtje gestuurd naar Roamler en ze zijn er mee bezig. Maar erg irritant is het wel.

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 14:14

Alwiene schreef:
_bokworst schreef:
Straks in mn tussenuur frozz check en bloemen en planten check in de coop :) en als ik tijd heb ook even langs de andere coop in zwolle voor de bloemen en planten check :)


Er is een bug met die Coop dingen. Anders was Campherbeek allang weggeweest want dat is mijn buurtsuper. Al 10 pogingen gedaan om hem aan te nemen maar krijg steeds de melding dat hij al aangenomen is. Al berichtje gestuurd naar Roamler en ze zijn er mee bezig. Maar erg irritant is het wel.


de cola checks flikkeren hier aan en uit.. heb er nu 1 kunnen accepteren van de 5.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 16:16

Ik heb er nou wel een beetje de pest over in hoor. Eerst die bug in de Coop bloemen check waardoor ik een 15 euro check niet kon accepteren. En nu zat ik bij Deventer in de buurt en zie dat de koffie check omhoog is in prijs en wil er dus twee accepteren en weer dezelfde bug. Kost me dus bij elkaar vandaag al 30 euro aan checks door die stomme bugs!!

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 16:42

Kost je niets Alwiene :P IS een extratje hihi :)

Zolang je er niet speciaal voor naar toe bent gereden.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 17:28

Als ik 30 euro binnen had kunnen halen bij een correct werkende app en ik kan dat niet door bugs dan vind ik dat me dat wel degelijk 30 euro kost, of ik loop toch in ieder geval 30 euro mis.

Afijn, terug in Zwolle nog maar eens gekeken of Koffie Check Zwolle het nu wel deed, en na heeeeeeel lang nadenken accepteerde hij die zowaar. Is wel duur betaald parkeren daar, maar gelukkig maar een korte check en voor 7,50 kon het er nu wel af :) Hopelijk wordt hij goedgekeurd.

Ben ik weer thuis, wil ik eigenlijk nog een paar cola checks pakken, zijn ze weer verdwenen na het vernieuwen. Die dingen komen en gaan echt de hele tijd zeg.

Moet trouwens zeggen dat Roamler wel snel reageert aldoor, ook bij klachten over bugs :j

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 17:49

Heb de frozzy check niet goed kunnen doen, de coop had ze niet :(
Wel een promotiecheck kunnen doen! :)

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 17:54

Oh, dit lijkt me leuk! Ik zie alleen nergens hoe het zit met de betaling, ik las ergens dat het met Paypal werkt? En het kost je zelf 0,0 toch?

Kan iemand mij uitnodigen? :)

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 18:04

Ik heb de app gedownload en zit nu te wachten op een activatiecode haha

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 19:06

@ Bockworst, balen van die Frozzcheck! Is de app daar niet op berekend dan? Kreeg je nu helemaal niks?
Meestal lossen ze dat allemaal wel netjes op namelijk, dat soort dingen.

Mijn Koffie Check is goedgekeurd gelukkig. Door flink opletten toch nog een Cola Check kunnen meepakken, hopelijk wordt die ook goedgekeurd.

De Promotie Checks waren weg toen ik tijd had, terug toen ik niet in de buurt was, en weer weg toen ik weer thuis was, dus die heb ik niet mee kunnen pakken vandaag helaas.

Er staan best veel Checks klaar voor morgen, maar ligt dat aan mij of is het bijna niet te doen om zo'n promotie check te doen in een kruidvat of Etos? Dat valt toch gigantisch op? Ik vind dat echt geen vervelende opdrachten ALS ik mij gewoon zou mogen melden. Dit stiekeme gedoe alsof ik een dief ben ofzo vind ik eigenlijk maar niks :n

Die Fris en water Check ook. Zo gigantisch veel foto's dat is toch bijna niet ongezien te doen in de meeste winkels? En vind 2,50 best weinig voor zoveel werk :=

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 19:15

Jaaaaaaah! *D Voor morgen staat er een colacheck in mijn eigen supermarkt *\o/*

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 22:21

Kruidvat vind ik ook heel ellendig. Wordt er eigenlijk iedere keer ook aangesproken of ik alles kan vinden.

Die luier checks laatst was echt goed kijken en dan val je echt op :j

Tja en dat geheim zinnige is nu juist roamler..

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 22:31

Alwiene schreef:
@ Bockworst, balen van die Frozzcheck! Is de app daar niet op berekend dan? Kreeg je nu helemaal niks?
Meestal lossen ze dat allemaal wel netjes op namelijk, dat soort dingen.

Mijn Koffie Check is goedgekeurd gelukkig. Door flink opletten toch nog een Cola Check kunnen meepakken, hopelijk wordt die ook goedgekeurd.

De Promotie Checks waren weg toen ik tijd had, terug toen ik niet in de buurt was, en weer weg toen ik weer thuis was, dus die heb ik niet mee kunnen pakken vandaag helaas.

Er staan best veel Checks klaar voor morgen, maar ligt dat aan mij of is het bijna niet te doen om zo'n promotie check te doen in een kruidvat of Etos? Dat valt toch gigantisch op? Ik vind dat echt geen vervelende opdrachten ALS ik mij gewoon zou mogen melden. Dit stiekeme gedoe alsof ik een dief ben ofzo vind ik eigenlijk maar niks :n

Die Fris en water Check ook. Zo gigantisch veel foto's dat is toch bijna niet ongezien te doen in de meeste winkels? En vind 2,50 best weinig voor zoveel werk :=


Nope, helaas niet. Is afgekeurd omdat de helft van de opdracht wél was afgestelt op het niet aanwijzig zijn, maar ik kon de optie foto maken van het ijs niet overslaan, net als de prijs die ik zou hebben betaald.. Had dus een onduidelijke foto gemaakt met de opmerking dat ik die niet kon overslaan, maar ik had blijkbaar nóg een foto van het ijs moeten maken? Sloeg nergens op vond ik, maar ach. Toch 3,- verdiend vandaag dus ik ben tevreden!

Ah check staat ineens weer open in mijn dorp, hopen dat deze open blijft tot ik thuis ben! Vanmiddag was hij weg :(

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 00:06

@Anouk, wat zeg je dan als ze je aanspreken bij Kruidvat?
Heb tot nu toe gelukkig al twee keer opdrachten meegemaakt die niet geheimzinnig hoefde, de Blokker en de Koffie Checks. Ik hoop dat dat soort opdrachten vaker zullen komen, want die vind ik absoluut het leukste.

@Bokworst, hmm jammer, niet naar hun zin gedaan dus. Kom je uit Dalfsen?
Die AH Check komt en gaat :j Moest vanavond op Zwolle Zuid zijn dus nog even gekeken of de promo check bij de Jumbo daar nog tevoorschijn wilde komen, mooi niet, en wat staat er nu ik weer thuis ben en de winkels ook dicht zijn? Juist ja, die promo check daar. Helemaal niet irritant ofzo :+

Mijn Cola Check is gelukkig goedgekeurd, dus 10 euro verdiend vandaag. Valt me alweer mee.

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 08:19

Nieuwleusen :) hij staat er nog steeds, even hopen straks ook/weer!

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 09:18

Meestal vragen ze of ik alles kan vinden, waarop ik dan met ja antwoord :')
Vaak heb ik wel een product in mijn hoofd waarvan ik weet dat ze die sporadisch verkopen bij de kruidvat dus heb ik een mooie afleiding :')

Wat bij de kruidvat ook helpt is de winkel binnen gaan alle benodigde fotos maken, en dan zelf a.d.h.v. de foto's buiten de winkel de vragen invullen :j

Ik had gisteren geen opdrachten kort in de buur open staan helaas, dus heb ik maar een rondje cash back boodschappen gedaan _/-\o_

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 09:22

Ik ben steeds te laat met accepteren. Etos en kruidvat check zou 7 uur open gaan. De winkel gaat pas 9 uur open dus zou half 8 accepteren zijn ze beiden weg.. Terwijl ik volgensmij de enigste roamler ben hier

Edit
Hij staat er weer naar moet nu naar school nu vind in het centrum wonen wel fijn. Even deur uit lopen en loop tegen de kruidvat aan

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 12:40

De cola check gedaan net *D! Best vervelend op vrijdag, dan is het altijd zo vreselijk druk in de winkel.