Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:38

Aah jaa, mja ik ben boven koffie is beneden, is zo ver :*

Ik heb nog geen betaalde opdrachten, dus dat is bij mij nog niet t geval haha.
Hoe kan je zien wat aangekondigd is? :P

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:41

_Cassidy schreef:
Aah jaa, mja ik ben boven koffie is beneden, is zo ver :*

Ik heb nog geen betaalde opdrachten, dus dat is bij mij nog niet t geval haha.
Hoe kan je zien wat aangekondigd is? :P


Dan staat de opdracht onderaan in je lijst maar is het icoontje grijs. Als je hem dan aanklikt staat er bovenaan dat je de opdracht nog niet kunt accepteren omdat die pas beschikbaar komt op en dan een datum en tijd. Maar lang niet alles wordt aangekondigd hoor, meeste verschijnt spontaan in de app.

Je zou de betaalde opdrachten van level 2 al wel moeten kunnen zien hoor! Daar werd ik juist zo fanatiek van in level 1 haha ik zag allerlei dingen die ik zou kunnen gaan doen als ik maar level 2 wist te bereiken :P

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 23:00

Aha , ik zie t nu ^^ morgen start er een 7 daagse cola opdracht voor level 2, iedere dag 2,50 en als je t alle 7 dagen doet een bonus van 7,50 <3 alleen uhm, ik kan m morgen al niet doen :')

Anoniem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 23:51

eerste opdracht gehaald hoor! leuk

Roosyes
Berichten: 758
Geregistreerd: 02-10-08

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 00:14

Ik hoop dat er binnenkort in level 3 meer opdrachten in de buurt zijn. Vorige maand een rondje gereden en in totaal 35 euro verdient. Sommige opdrachten vergen erg veel tijd en foto's en voor 2 euro begin ik daar dan echt niet aan!

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 01:24

Alwiene schreef:
Koffievoorkeur heb ik toen gewoon 's avonds gedaan :P Hoefde er alleen foto's voor te maken geen koffie te zetten ofzo.

Ik heb wel eea staan aan xp opdrachten, maar ben er te lui voor. Krijg best wel genoeg xp binnen met de betaalde opdrachten. Vanavond al een paar keer in de app zitten spieken of er al wat aangekondigd staat, maar alleen Action/Big Bazar staat aangekondigd maar die is voor level 4 en ben pas level 3. Niet dat dat erg is want ze zijn toch te ver weg :+

Ben wel heel benieuwd of er morgen nog weer leuke opdrachten in de buurt vrijkomen want vind het nu wel heel kaaltjes in mijn app.



Ik las 'action' en dacht: leuk ik kan morgen weer aan de slag!
Maar helaas, de action hier in de buurt staat er niet bij.

Over een tijdje veranderd er hier een supermarkt in een Jumbo, dan heb ik hopelijk wat meer dichtbij (veel opdrachten zijn Jumbo valt mij op).

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 07:30

Alwiene, niet banketstaaf bedoeld, maar heb je geen werk? :o Je doet zoveel opdrachten! Of doe je die op je vrije dagen?
Merk zelf dat werken en Roamler voor mij niet samen gaat. Op een werkdag zijn om vijf uur natuurlijk alle checks weg en bovendien wil ik dan lekker naar huis. Op mijn vrije dagen moet er dan toevallig een check zijn als ik boodschappen ga doen. Anders blijf ik liever thuis of heb ik wat anders te doen. Hoe doen andere werkende dit? :)

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 09:08

Ik werk zelf van 8 tot 4 en dan zijn er vaak nog genoeg checks over :)

Die van de Jumbo kun je vaak tot 8 uur uitvoeren die hebben ruimere openingstijden.

En ik aas verder meestal op de duurdere opdrachten. Weet de winkels inmiddels te zitten waar niemand komt :=

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:26

@ Spekkie, ik heb inderdaad geen werk buiten Roamler. Ik ben afgekeurd omdat ik vastloop in een normale baan. Vanwege de vrijblijvendheid van Roamler wil ik wel proberen of ik hier op regelmatige basis iets mee kan verdienen. Uiteraard heb ik dit doorgegeven aan het UWV. :)

Tot mijn grote vreugde zag ik dat vandaag de Blokker checks er nog waren, en 10 euro per check klonk mij wel goed in de oren. Ben samen met mijn vriendin op pad geweest (zij rijden en wachten in de auto, ik de opdrachten doen). Heb 5 Blokker checks kunnen doen en 1 koffie-automaat Check.

Levert samen op: 53,50 verreden brandstof 7,75 en belasting die er af gaat 11 euro. Blijft er toch nog weer 34,75 voor mij over :)

En natuurlijk weer € 1,07 voor Anouk :P

Oh ja, 1 Blokker check heb ik eigenlijk helemaal niet kunnen doen, want daar was geen blokker meer maar alleen een vervallen winkelcentrum. Foto gemaakt, uitgelegd en keurig goedgekeurd en betaald gekregen. Niet slecht :D

Ik zag dat er vandaag/deze week cola-checks zijn. Alleen lijken die me best lastig om ongezien te doen in de supermarkt. Iemand ze al gedaan? Valt het mee of valt het tegen? En is het veel werk met al dat tellen van de voorraad?

Zelfde vraag eigenlijk voor de Groente Prijschecks die morgen beschikbaar komen. Het is toch bijna niet te doen om zoveel foto's te maken op de verse groentenafdeling zonder op te vallen? Iemand hier ervaring mee?

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:28

Cola checks zijn heel makkelijk te doen alwiene !

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:29

A_nouk schreef:
Cola checks zijn heel makkelijk te doen alwiene !


Vragen ze exacte getallen met die voorraadcheck? Of ligt dat ruimer? En die foto's mogen die schuin? Want ze willen ze per 2 meter, maar ik krijg net aan 1 meter recht van voren op de foto, 2 gaat echt niet lukken :n

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:31

Tot 15 de exacte, alles daarna is 15 of meer :)

Ja dat mag van schuin links. Zolang alles wel zichtbaar is op de foto.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:37

Oke, tnx! :D Misschien dat ik me er dan toch nog eens aan ga wagen als er nog wat open staat hier in de buurt. Vond voor vanmiddag de Blokker Checks een stuk aantrekkelijker, maar die zijn nu wel echt zo'n beetje op.

Geen ervaring met de Groente prijscheck Anouk?

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:42

Nee die is hier alleen heel ver weg te doen.

Maar meestal zijn die dingen heel snel te doen. Dat zijn de makkelijke opdrachten. Laatste de zuivelchecks die waren echt ellendig groot.

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:14

Heb zonet mijn eerste opdracht voltooid.

Kwam maar niks roods tegen en op me stage lag een grote rode schoonmaakemmer :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:15

supermarkt in mijn buurt krijg ik niet aangewezen, alleen die van 8 km verderop..

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:30

Dan is die ik de buurt waarschijnlijk al uitgevoerd :j

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:15

Ik moet de opdracht jargon opnieuw doen, dan nog de koffie, de quiz en gevaarlijk.....hoop dat ik daarna beetje richting level 2 kom....
Morgen naar de stad wandelen of fietsen, hier op de hoek zit best een gevaarlijke kruising, dus die maar insturen.
Koffie apparaat moet ik ff vrij ruimen.....durfde die van werk niet te gebruiken omdat er in de opdracht duidelijk thuis stond of anders je waterkoker mocht je geen koffiezetapparaat hebben....alhoewel ik dus zelf helemaal geen koffie drink, heb ik wel een Senseo staan......
Maar vandaag de nacht uitgekomen en dus eerst paar uur geslapen en daarna lekker naar het strand met verzorgpaard :D !

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:24

Ik heb het met een pannetje water gedaan de koffie opdracht :))

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:24

Nou Anouk ik had de app open staan daarstraks en zag ineens de Cola Check weer terug, dus gauw ff de twee dichtstbijzijnde Jumbo's gereserveerd en gaan met die banaan. Ik moet zeggen: Hij is te doen, maar fijn vind ik hem niet. Maar dat kan ook komen door de grote hoeveelheid vakkenvullers die er zo 's avonds rondlopen, in de middag als het rustig is zou het waarschijnlijk makkelijker gaan. Eerste is goedgekeurd met de opmerking dat mijn foto's op het randje waren en ook iets onscherp. Toch heb ik daar wel goed op gelet, maar vrees dat de camera gewoon niet beter is. Moeten ze mij die foto's ook maar met mij DSLR laten maken :P (Neuh dat zou niet opvallen ofzo :') )
Tweede moet nog gekeurd worden. Hoop dat die er ook doorkomt.

Hebben jullie gezien dat er morgen Kneipp promotie checks komen? Ik dacht eerst "Oh leuk!" Maar heb de opdracht even doorgelezen en denk dat ze hem... Uh ik denk dat ik hem aan mij voorbij laat gaan :+ Ze zijn niet wijs. 6 tot 9 foto's in de Kruidvat is al een uitdaging op zich (als mysterie guest dus!!) maar ze willen weten of er een actie kopstelling is en die moet dan ook duidelijk op de foto. Tuurlijk die dingen staan vrijwel altijd recht voor de kassa of ingang, gaat ook echt lukken om dat ongezien op de foto te zetten ofzo :S En dat voor 2 euro.. Nahhh laat maar :P

@ Danseresje, waarom moet Jargon over? Die was toch heel goed te doen? Wat die gevaarlijke kruizing betreft, je gaat met een goede foto bijna overal mee weg komen ALS jij maar heel goed weet te motiveren waarom jij het daar gevaarlijk vindt. Je verhaal erbij is echt super belangrijk.
Merk het ook bij opdrachten steeds, ik kan echt in heel veel afwijken van de opdracht, zolang ik maar ontzettend goed weet te motiveren waarom het niet anders kon/wel zo moest. :j


EDIT: Tweede cola-check ook goedgekeurd, gelukkig maar, ben ik niet voor niks nog op pad geweest. Was trouwens sowieso niet voor niks LOL Want ik bedacht in de winkel dat ik ECHT kaas moest hebben en dat was ik dus bijna vergeten vandaag. Haha, dus dankzij Roamler zit ik morgenochtend niet zonder kaas :P

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:42

Geen idee waarom jargon niet is goedgekeurd. Waar kan ik de reden van afkeuring vinden?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:58

Danseresje schreef:
Geen idee waarom jargon niet is goedgekeurd. Waar kan ik de reden van afkeuring vinden?


Als ze hem afkeuren dan zetten ze meestal wel in de keuring erbij waarom hij afgekeurd is. Die berichtjes kan je terugvinden in je Inbox :) In android kan je die vinden door de balk bovenaan waarin "Opdrachten" staat naar links te verschuiven tot je Inbox ziet staan, zo kan je ook je account vinden, maar dat was denk ik al gelukt want volgens mij had je gezien hoeveel xp je had toch?

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:05

Haha Alwiene, ik vind je enthousiasme echt geweldig *D! Zal eens kijken of er een kneipp opdracht in de buurt zit.

Binnen hoeveel tijd moet je de opdracht ook alweer doen als je hem accepteert?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:10

Oh ze hebben nog zo'n "leuke" erop gezet. Een tank check, maar niet zoals vroeger. Nee je moet naar een tankstation, daar moet je of tanken of iets kopen in de shop want je moet een bonnetje hebben maar je krijgt hier GEEN extra vergoeding voor. Vervolgens moet je als MYSTERIE GUEST het halve tankstation binnen en buiten afzoeken naar acties en promotiemateriaal daarvoor. Daar moeten dan ook de nodige foto's van gemaakt worden. en tot maximaal 45(!!) vragen over worden beantwoord. Mocht je aangesproken worden mag je dan wel zeggen dat je onderzoek doet naar de dranken promoties voor Roamler en als ze dan nog doorvragen dan mag je zeggen dat het voor C-cola is en dat de hoofdkantoren op de hoogte zijn. Tja, ben bang dat tegen de tijd dat je zover bent je dat tankstation al uitgegooid bent :') En dat alles voor een vergoeding van € 3,50. Ik hoop niet dat ze het erg vinden dat ik nog niet hardhollend van de bank af kom :P

Echt het is fijn dat er genoeg checks beschikbaar zijn, maar hoop wel dat er ook weer leukere checks bijkomen dan dit. :=

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:12

Hahaha die tank check is ook niets voor mij. Hele tankstation binnenste buiten keren voor 3,50 :')