Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:59

Danseresje ik heb je PB gedaan :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:14

LOL Ik zat daarstraks even met de app te spelen, eigenlijk in de hoop dat er misschien al wat klaar zou staan voor maandag ofzo. Zie ik ineens mijn scherm verspringen. Dus ik kijken, staat er opeens een hele rij Babymelkchecks bij de Jumbo's hier. Allemaal voor 5 euro. En die zijn tot 9 uur open, dus ik gauw 1 accepteren, en wilde een tweede accepteren die daar vlakbij is, maar toen kreeg ik de melding dat het maximale aantal inzendingen is bereik of zoiets. En toen ik weer keek stonden er ineens alleen nog maar Prenatal winkels in de lijst. Maar afijn, die ene kon niemand me meer afpakken dus nog ff op pad geweest.

Ging in de winkel heel makkelijk, niemand die in de weg liep (even later wel, maar toen was de foto al genomen haha) en ze hadden uberhaupt die pakken niet in het schap dus die vragen waren ook zo beantwoord. Toen ik buitenkwam kneep ik hem even want mijn telefoon was uitgegaan in mijn broekzak. Dus ik als de dood dat ik alles kwijt zou zijn. Maar gelukkig bleek hij hem binnen al verzonden te hebben, en hij was zelfs al goedgekeurd voor ik de winkel uit was. :D

Dus vandaag toch nog 7 euro ipv 2 euro, klinkt in ieder geval een stuk beter :P

Iemand enig idee wat er gebeurd als je telefoon tijdens een opdracht of voordat deze verzonden is uitgaat? Ben je dan alles kwijt of zit dat ergens opgeslagen en is dat er gewoon nog zodra je hem weer aanzet? :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:34

Let je op dat je het wel ergens doet waar voldoende licht is Danseresje? Ze willen altijd heldere en scherpe foto's :)

Wist je trouwens dat opdrachten ingezonden tussen 8 uur smorgens (of was het nou 9?) en 9 uur 's avonds standaard binnen 4 uur gekeurd worden? Soms is dit echt al binnen een paar minuten en soms duurt het 3 uur, maar best wel snel dus eigenlijk. Wel zo prettig, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ik vind dat heel spannend en leuk trouwens als ik smiddags veel opdrachten gedaan heb, dat ik dan thuis kom en zit te wachten op een hele lading keuringen. En dan telkens komt er een berichtje binnen en dan gauw kijken of hij goedgekeurd is haha.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 23:37

@ Anouk, vreemd ik dacht dat je ter plekke moest versturen, daar hoor ik anderen ook altijd over op fora's enzo.

@ Danseresje, denk je eraan dat het een DAGELIJKS ritueel moet zijn. Ik hoop voor je dat je niet elke dag werkt en dus kans dat dat daarop afgekeurd wordt ;)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 20:13

_Cassidy schreef:
Ik heb een invite verkregen via June , nogmaals bedankt ! Nu wachten tot mijn eerste opdracht wordt goedgekeurd :D

edit: hij is goedgekeurd ! trots hihi. 2e opdracht is al verzonden, kan je meerdere opdrachten tergelijkertijd doen?



Je kan net zoveel opdrachten tegelijk aannemen als je level is. Dus in level 1 maar 1, level 2 kun je 2 opdrachten tegelijk doen en zo verder. Een ingeleverde opdracht telt niet meer mee. Dus je kan er bij wijze van wel 20 hebben die wachten op keuring, maar je kan er maar 1 of een paar hebben waar je nog in je 2 uur zit zeg maar :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:01

_Cassidy schreef:
capopjekop schreef:
Kun je zien als je naar je profiel gaat in de app en dan op je xp drukt

dankjewel!
ik moet nog 190 punten tot level 2 :')


Je bent vandaag einde van de middag pas begonnen, dan is dat toch al hartstikke netjes? :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:11

Koffievoorkeur heb ik toen gewoon 's avonds gedaan :P Hoefde er alleen foto's voor te maken geen koffie te zetten ofzo.

Ik heb wel eea staan aan xp opdrachten, maar ben er te lui voor. Krijg best wel genoeg xp binnen met de betaalde opdrachten. Vanavond al een paar keer in de app zitten spieken of er al wat aangekondigd staat, maar alleen Action/Big Bazar staat aangekondigd maar die is voor level 4 en ben pas level 3. Niet dat dat erg is want ze zijn toch te ver weg :+

Ben wel heel benieuwd of er morgen nog weer leuke opdrachten in de buurt vrijkomen want vind het nu wel heel kaaltjes in mijn app.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:41

_Cassidy schreef:
Aah jaa, mja ik ben boven koffie is beneden, is zo ver :*

Ik heb nog geen betaalde opdrachten, dus dat is bij mij nog niet t geval haha.
Hoe kan je zien wat aangekondigd is? :P


Dan staat de opdracht onderaan in je lijst maar is het icoontje grijs. Als je hem dan aanklikt staat er bovenaan dat je de opdracht nog niet kunt accepteren omdat die pas beschikbaar komt op en dan een datum en tijd. Maar lang niet alles wordt aangekondigd hoor, meeste verschijnt spontaan in de app.

Je zou de betaalde opdrachten van level 2 al wel moeten kunnen zien hoor! Daar werd ik juist zo fanatiek van in level 1 haha ik zag allerlei dingen die ik zou kunnen gaan doen als ik maar level 2 wist te bereiken :P

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:26

@ Spekkie, ik heb inderdaad geen werk buiten Roamler. Ik ben afgekeurd omdat ik vastloop in een normale baan. Vanwege de vrijblijvendheid van Roamler wil ik wel proberen of ik hier op regelmatige basis iets mee kan verdienen. Uiteraard heb ik dit doorgegeven aan het UWV. :)

Tot mijn grote vreugde zag ik dat vandaag de Blokker checks er nog waren, en 10 euro per check klonk mij wel goed in de oren. Ben samen met mijn vriendin op pad geweest (zij rijden en wachten in de auto, ik de opdrachten doen). Heb 5 Blokker checks kunnen doen en 1 koffie-automaat Check.

Levert samen op: 53,50 verreden brandstof 7,75 en belasting die er af gaat 11 euro. Blijft er toch nog weer 34,75 voor mij over :)

En natuurlijk weer € 1,07 voor Anouk :P

Oh ja, 1 Blokker check heb ik eigenlijk helemaal niet kunnen doen, want daar was geen blokker meer maar alleen een vervallen winkelcentrum. Foto gemaakt, uitgelegd en keurig goedgekeurd en betaald gekregen. Niet slecht :D

Ik zag dat er vandaag/deze week cola-checks zijn. Alleen lijken die me best lastig om ongezien te doen in de supermarkt. Iemand ze al gedaan? Valt het mee of valt het tegen? En is het veel werk met al dat tellen van de voorraad?

Zelfde vraag eigenlijk voor de Groente Prijschecks die morgen beschikbaar komen. Het is toch bijna niet te doen om zoveel foto's te maken op de verse groentenafdeling zonder op te vallen? Iemand hier ervaring mee?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:29

A_nouk schreef:
Cola checks zijn heel makkelijk te doen alwiene !


Vragen ze exacte getallen met die voorraadcheck? Of ligt dat ruimer? En die foto's mogen die schuin? Want ze willen ze per 2 meter, maar ik krijg net aan 1 meter recht van voren op de foto, 2 gaat echt niet lukken :n

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:37

Oke, tnx! :D Misschien dat ik me er dan toch nog eens aan ga wagen als er nog wat open staat hier in de buurt. Vond voor vanmiddag de Blokker Checks een stuk aantrekkelijker, maar die zijn nu wel echt zo'n beetje op.

Geen ervaring met de Groente prijscheck Anouk?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:24

Nou Anouk ik had de app open staan daarstraks en zag ineens de Cola Check weer terug, dus gauw ff de twee dichtstbijzijnde Jumbo's gereserveerd en gaan met die banaan. Ik moet zeggen: Hij is te doen, maar fijn vind ik hem niet. Maar dat kan ook komen door de grote hoeveelheid vakkenvullers die er zo 's avonds rondlopen, in de middag als het rustig is zou het waarschijnlijk makkelijker gaan. Eerste is goedgekeurd met de opmerking dat mijn foto's op het randje waren en ook iets onscherp. Toch heb ik daar wel goed op gelet, maar vrees dat de camera gewoon niet beter is. Moeten ze mij die foto's ook maar met mij DSLR laten maken :P (Neuh dat zou niet opvallen ofzo :') )
Tweede moet nog gekeurd worden. Hoop dat die er ook doorkomt.

Hebben jullie gezien dat er morgen Kneipp promotie checks komen? Ik dacht eerst "Oh leuk!" Maar heb de opdracht even doorgelezen en denk dat ze hem... Uh ik denk dat ik hem aan mij voorbij laat gaan :+ Ze zijn niet wijs. 6 tot 9 foto's in de Kruidvat is al een uitdaging op zich (als mysterie guest dus!!) maar ze willen weten of er een actie kopstelling is en die moet dan ook duidelijk op de foto. Tuurlijk die dingen staan vrijwel altijd recht voor de kassa of ingang, gaat ook echt lukken om dat ongezien op de foto te zetten ofzo :S En dat voor 2 euro.. Nahhh laat maar :P

@ Danseresje, waarom moet Jargon over? Die was toch heel goed te doen? Wat die gevaarlijke kruizing betreft, je gaat met een goede foto bijna overal mee weg komen ALS jij maar heel goed weet te motiveren waarom jij het daar gevaarlijk vindt. Je verhaal erbij is echt super belangrijk.
Merk het ook bij opdrachten steeds, ik kan echt in heel veel afwijken van de opdracht, zolang ik maar ontzettend goed weet te motiveren waarom het niet anders kon/wel zo moest. :j


EDIT: Tweede cola-check ook goedgekeurd, gelukkig maar, ben ik niet voor niks nog op pad geweest. Was trouwens sowieso niet voor niks LOL Want ik bedacht in de winkel dat ik ECHT kaas moest hebben en dat was ik dus bijna vergeten vandaag. Haha, dus dankzij Roamler zit ik morgenochtend niet zonder kaas :P

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:58

Danseresje schreef:
Geen idee waarom jargon niet is goedgekeurd. Waar kan ik de reden van afkeuring vinden?


Als ze hem afkeuren dan zetten ze meestal wel in de keuring erbij waarom hij afgekeurd is. Die berichtjes kan je terugvinden in je Inbox :) In android kan je die vinden door de balk bovenaan waarin "Opdrachten" staat naar links te verschuiven tot je Inbox ziet staan, zo kan je ook je account vinden, maar dat was denk ik al gelukt want volgens mij had je gezien hoeveel xp je had toch?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:10

Oh ze hebben nog zo'n "leuke" erop gezet. Een tank check, maar niet zoals vroeger. Nee je moet naar een tankstation, daar moet je of tanken of iets kopen in de shop want je moet een bonnetje hebben maar je krijgt hier GEEN extra vergoeding voor. Vervolgens moet je als MYSTERIE GUEST het halve tankstation binnen en buiten afzoeken naar acties en promotiemateriaal daarvoor. Daar moeten dan ook de nodige foto's van gemaakt worden. en tot maximaal 45(!!) vragen over worden beantwoord. Mocht je aangesproken worden mag je dan wel zeggen dat je onderzoek doet naar de dranken promoties voor Roamler en als ze dan nog doorvragen dan mag je zeggen dat het voor C-cola is en dat de hoofdkantoren op de hoogte zijn. Tja, ben bang dat tegen de tijd dat je zover bent je dat tankstation al uitgegooid bent :') En dat alles voor een vergoeding van € 3,50. Ik hoop niet dat ze het erg vinden dat ik nog niet hardhollend van de bank af kom :P

Echt het is fijn dat er genoeg checks beschikbaar zijn, maar hoop wel dat er ook weer leukere checks bijkomen dan dit. :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:16

Oh ik had je vraag gemist. Je moet hem binnen 2 uur uitgevoerd hebben nadat je hem geaccepteerd hebt :)

Echt he, die tank check. Als ik me wanhopig verveel zal ik er nog eens over nadenken, maar vind hem absoluut niet aantrekkelijk. Maar blijkbaar zijn er mensen die daar anders over denken want er is al een tank in Zwolle van de lijst verdwenen zie ik net.

Oh zie dat jij redelijk bij mij in de buurt zit! Wat heb jij voor checks gedaan laatste tijd of ben je niet actief (vanwege je vraag)?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:19

Danseresje schreef:
Kennelijk waren er geen antwoorden te zien bij jargon. Ga straks nog wel een keer



Waren toch gewoon een aantal vragen over vaktermen? Zat er ook een foto bij dan? Kan het me niet meer goed herinneren. Omdat je zegt ik gá straks nog wel een keer? :)
Wel raar hoor dat er geen antwoorden zichtbaar waren :S

Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je de app per ongeluk dubbel open hebt staan? Ik heb hem wel eens driedubbel open gehad op de een of andere manier. Dus ik opdracht verstuurd en toen zag ik hem nog net zo hard bij geaccepteerde opdrachten staan en als ik hem aanklikte was er niet 1 antwoord! Ik halve hartverzakking. Maar gelukkig kwam het doordat ik de app dus meerdere keren op had staan. Alles afsluiten, even 1 openen en vernieuwen en alles kwam gelukkig toch nog goed haha. Sindsdien probeer ik er op te letten, maar als het toch gebeurt weet ik nu tenminste wat er aan de hand is en schrik ik niet meer zo :P

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:05

Mjetterd schreef:
Alwiene schreef:
Oh zie dat jij redelijk bij mij in de buurt zit! Wat heb jij voor checks gedaan laatste tijd of ben je niet actief (vanwege je vraag)?



Wij wonen wel redelijk dicht bij elkaar in de buurt ja :). Ik ben sowieso niet zo actief als dat jij bent :P. Heb nu intotaal 20 euro gespaard ongeveer.
Tot nu toe alleen Kampen/IJsselmuiden, en als er checks zijn die het waard zijn zou ik eventueel Hasselt/Genemuiden er wel bij gaan pakken. Zwolle ga ik waarschijnlijk nooit doen, omdat ik daar nooit kom, en het een heel gedoe is om daar met de auto heen te gaan.
Wat is jouw werkomgeving tot nu toe *D?



Oooh 20 euro is nog niet zoveel nee. Als Genemuiden voor jou haalbaar is was jij dan niet geneigd om die Blokker check te pakken toen hij op 10 euro kwam? Ik heb er meermaals naar gekeken maar heb gekozen voor andere richtingen.

Kampen is voor mij wel haalbaar, maar tot nu toe niet interessant genoeg geweest. Ben daar ook niet zo bekend, dus weet niet wanneer iets bij betaald parkeren is enzo en dat vind ik wel een nadeel.

Tot nu toe: Zwolle (duh, het meeste), Hattem, Nieuwleusen, Staphorst, Meppel, en vandaag naar beneden geweest Epe, Vaassen, Apeldoorn en Twello. Maar dingen als Apeldoorn zijn alleen leuk als ik echt een paar flinke checks kan binnenhalen anders is het gewoon veel te ver weg hoor.
Maar wij rijden bijvoorbeeld ook regelmatig naar Putten, dus mochten er checks zijn die qua moment te combineren zijn en op die lijn liggen zouden die ook best voor kunnen komen :)

Ik moet nog 1460 XP om naar level 4 te mogen. Die duur betaalde opdrachten zijn wel relaxed, maar veel snelle kleintjes tellen beter aan voor het XP :P

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:25

@Michelle , heeey nog een Roamler uit de buurt, gezellig :D Ik heb in Staphorst de Blokker gedaan en een melkcheck bij de Poiesz omdat ik toevallig in de buurt was toen. En in Meppel ook de Blokker, wat checks bij beide Jumbo's (Activia check iig) en de KPN check in Meppel had ik ook gedaan. :j
Eigenlijk is het me te ver weg hoor Meppel, maar kon zo mooi rondje maken haha. Was toen ook nog doorgereden naar dat plaatsje boven Meppel want daar stond een tijdschriften check voor 4 euro toen.

@Mjetterd, bij mij zijn de Blokker checks nu weg, maar ze waren vandaag al vaker verdwenen en verschenen dus misschien komen ze nog weer tevoorschijn.
Over verdwenen checks gesproken, ik baalde vanmiddag joh. Ik was in Vaassen geweest en daar stond toen alleen een Blokker. Ben ik later in Apeldoorn zie ik dat de Activia Check open staat in Vaassen voor wel 7,50!! En ook eentje in Heerde voor datzelfde geld. Maar dan moet je niet denken dat die nog beschikbaar waren tegen de tijd dat ik op de terug weg was he :n Oh en toen we eindelijk op de goede hoogte waren voor Terwolde was die mooie tijdschriftencheck van 10 euro natuurlijk ook weg :+
ALLE parkeerautomaten stuk in Kampen? :') Haha die Kneipp check, waar je zin in hebt. Mocht ik morgen toevallig bij een kruidvat in de buurt komen die meedoet en hij staat nog open dan zal ik eens kijken waar die kopstelling is. Als die uit het zicht is wil ik hem misschien nog wel proberen, maar als die pal voor de kassa is zie ik dat echt niet zitten. Dus jij liever dan ik :P Laat je ons hier weten hoe het gegaan is? :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:01

Kneipp komt en gaat ja. Cola checkjes waren er keurig om 11 uur. Heb er 3 geaccepteerd die ga ik zo maar even doen. Eigenlijk wilde ik er 2, maar accepteerde een AH ipv een Jumbo en is vlak bij elkaar dus nou ja, probeer ze alledrie wel te doen.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 13:43

@ Anouk, Ja weet ik, maar eigenlijk kon het prima, was alleen dat ik het niet zo heel goed durfde bij de AH hahaha, aanstellerij van mij dus. Heb ze alledrie gedaan en ging prima. Hopelijk zijn ze ook goed, zit nog op de keuringen te wachten :)

@ Danseresje, wat vreselijk irritant zeg dat het niet werkt, hopelijk hebben ze het snel opgelost!

Toen ik de Jumbo van de derde cola check uit kwam stonden er ineens nog een paar cola checks in de buurt, dus wilde er nog 2 accepteren maar kreeg toen al de melding dat er genoeg inzendingen waren.
Dus dat er veel open staan heb je alsnog niet zoveel aan als ze maar een beperkt aantal nodig hebben :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 13:48

Oooh wat zonde Anouk! Ik moet ook wel erg opletten hoor als ik er 3 open heb staan dat ik wel de goede winkel pak :j

Toen ik net bij de AH was stond er zo'n vakkenvuller beetje te dralen bij het bier (ik doe alsof ik hard werk zeg maar) en dat is recht tegenover de cola. Dus ik dacht 'sjips hoe ga ik dit doen'. Maar toen kwam er een klant en die ging hem dingen vragen en toen heb ik gauw mijn eerste foto gemaakt, en daarna liep hij gelukkig weg om iets voor die klant na te kijken en kon ik rustig mijn tweede foto maken en de opdracht invullen hihi, had dus wel een beetje mazzel.

Bij alletwee de Jumbo's liep er gelukkig helemaal niemand op dit moment, dus dat ging mooi makkelijk.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 13:54

Ja gisteravond stonden er verderop in het pad ook vakkenvullers, maar die hadden het veel te druk met het bespreken van het weekeind om interesse te hebben in wat ik aan het doen was inderdaad :j

Maak jij foto's waar mensen op staan? Ik probeer tot nu toe eigenlijk altijd alles zonder mensen erop te doen.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 16:02

Tot nu toe 2 goedkeuringen, derde nog in de wacht. Eerste goedkeuring weer klachten dat de foto heel onscherp was. Daar baal ik van want heb gisteren dezelfde opmerking gekregen en dus vandaag super goed opgelet en sommige foto's meerdere keren over gemaakt. Op mijn telefoon vind ik hem ook niet héél onscherp, ietsje misschien, maar niet extreem. Maar opmerking gaat over dezelfde Jumbo als gisteren, dus ik vermoed dat het ook iets met het licht daar te maken heeft waardoor de foto's niet zo scherp willen worden. Zat verder nog een vraag bij over waar iets precies stond. Maar goed, hij was alsnog wel goedgekeurd. Eigenlijk zou ik wel een telefoon met betere/snellere camera willen want die van mij is best traag, maar ja die zijn niet bepaald goedkoop dus of ik dat écht wil moet ik nog even over nadenken :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 16:55

Nou inmiddels zijn ze alledrie goedgekeurd, bij de andere 2 geen klachten over de scherpte. Wel een opmerking of er ook artikelen achter de reclame stonden en of ik in zo'n geval volgende keer de extra blikjesfoto wil gebruiken om dat te laten zien. Tja ik wist niet dat ik die daarvoor mocht gebruiken, als dr collega dat nou gisteravond ook meteen had gezegd dan had ik dat vandaag gedaan. Nou ja, hij is goedgekeurd en ik weet het nu voor volgende keer. Vind het wel irritant eigenlijk, zo'n kleine opdracht die niet eens erg veel geld waard is maar hij levert wel een hoop gezeur op. Nou ja komt ook door dat stomme reclame materiaal want bij de AH hadden ze geen opmerkingen, maar goed :+

De APP weet echt niet wat hij wil hoor :S Ik net kijken, staan er ineens allemaal AH's voor de colacheck. Maar was mij te ver weg. Vernieuw weer, alle AH weg, nu weer allemaal Jumbo's. En terwijl nadenk of ik er nog voor weg wil vernieuw ik nogmaals en hup weg waren alle Jumbo's in de omgeving weer en toen stonden er alleen nog maar 5 verder weg die er de hele middag al blijven staan. :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:01

Mjetterd schreef:
Alwiene, de koffieautomaten check in Zwolle niet interessant voor jou :D?


Niet echt. Ik heb er al een aantal in Zwolle gedaan die wel interessant waren. Beetje jammer dat ik vervolgens bij eentje schade reed aan mijn "auto" toen ik weg wilde rijden :P Maar de enige die nu nog open staat is in de binnenstad en dus onhandig en duur parkeren. En ik ben veeeel te lui om te gaan fietsen :P

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 46 bezoekers