Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 20:53

Ik heb er hier in het topic ook al twee vergeven waar niets mee wordt gedaan, jammer maja doe je niets aan :)

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 21:38

A_nouk schreef:
Ik heb er hier in het topic ook al twee vergeven waar niets mee wordt gedaan, jammer maja doe je niets aan :)



Doel je op die van mij :D? Ik kijk bijna dagelijks op de app, maar gewoon geen opdrachten hier in de buurt helaas :o

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 21:53

Nee :D heb er nog meer vergeven aan mensen die ik ook al eventjes niet heb zien posten :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 00:41

Jippie, mijn allereerste (de rode foto) is goedgekeurd. En de opdracht Roamler Jargon ook, Roamler kennismaking ook en Koffievoorkeur ook :D Roamler Quiz heb ik nu net gedaan en opgestuurd dus hopelijk wordt die morgenochtend goedgekeurd.

Ik had vanavond een opdracht op locatie willen doen (bananenopdracht, denk dat iedereen die heeft in het begin?) maar de supermarkt heeft recent zijn openingstijden veranderd dus bleek dicht te zijn :') Gelukkig moest ik toch daar vlakbij zijn, maar baalde stiekem wel heel erg dat ik nu niet meteen de opdracht kon doen. Even kijken of ik die morgen kan doen dan maar :D

Heb nu 290 XP Dus nog 210 te gaan. Volgens mij is die Quiz ook iets van 30xp waard dus dan nog 180. Heb behalve de bananenopdracht nog 3 opdrachtjes open staan, maar daar moet ik eens even over nadenken wat ik daarvan ga maken. 2 van de 3 zijn geen thuisopdrachten en de derde vraagt om een goede invulling, dus eens zien wat ik daarmee kan doen :)

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 00:45

Heb mij al eerder aangemeld in het topic en krijg elke keer het aanbod voor een invite, maar vervolgens krijg ik hem niet opgestuurd.
Iemand nog een invite over?

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 10:22

Jody ik heb er nog een beschikbaar, stuur me even je mailadres door ;)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:13

Yeaah Ritueeltjes ook goedgekeurd met heel positief commentaar erbij. En de Quiz was ook goedgekeurd en foutloos. Moet nu nog 140 punten voor level 2.

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:15

*\o/* goed bezig !

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 13:27

A_nouk schreef:
*\o/* goed bezig !


Tnx! Net 'In het oog' ingestuurd en die werd heel vlot goedgekeurd. Nu net gevaarlijk ingestuurd. Hopelijk is die ook goed. Nu op naar de bananen. Hij gaat goed zo :D

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 13:27

Lekker bezig dus !
Ik ben het de laatste tijd een beetje aan het verwaarlozen, weinig tijd.

Wel van de week weer wat uit laten betalen :j nieuwe singel van kunnen kopen :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 13:49

Sjips bij Gevaarlijk vergeten om de plaatsnaam erbij te zetten. Kwam hier zelf achter nadat ik weg gereden ben dus heb er nog wel een inbox berichtje achteraan gestuurd maar vrees dat ze hem af gaan keuren en hij dus over moet. Balen!

Net de bananen check gedaan. Vond het best lastig om in te schatten hoeveel procent het schap gevuld was dus hoop dat hij goed is.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:40

Bananencheck is goedgekeurd. Gevaarlijk is nog niet gekeurd, laten ze opschieten als ze hem toch afkeuren dan kan ik hem opnieuw gaan doen :P En heb Favoriete App ingestuurd. Die moet ook nog gekeurd worden. Meer staat er nu niet open wat ik kan doen. Als die twee goedgekeurd/klaar zijn heb ik volgens mij mijn punten voor Level 2 bij elkaar. Dus baal nu extra van dat foutje in Gevaarlijk want zo duurt het allemaal weer langer :(

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:51

Hahah nog bloed fanatiek, leuk ! :D

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:25

Oooh zijn lief geweest en hebben Gevaarlijk toch goed gekeurd! En favoriete app ook dus ik ben door naar level 2 dus als het goed is heb jij 2 euro erbij toch Anouk?

Als de sodemieter een tijdschriften check gedaan bij de buurtsuper en die is ook al goed gekeurd! Mijn eerste echte verdiende 2 euro na de bananen. Ook net een check bij Jumbo gedaan. Vond ik wel spannend met zoveel vragen en foto s maar is gelukt zonder aandacht personeel te krijgen of toch iig geen vragen gehad. Hopen dat hij goed gekeurd wordt voor drie euro want vond hem best veel werk. :)

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:33

Dan zal ik zo wel €2 hebben verdiend idd, en ik krijg ook wat voor iedere euro die jij verdiend :) Goed bezig !

Went vanzelf al die fotos maken,

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:50

A_nouk schreef:
Dan zal ik zo wel €2 hebben verdiend idd, en ik krijg ook wat voor iedere euro die jij verdiend :) Goed bezig !

Went vanzelf al die fotos maken,


Ja 2% dus als mijn Jumbo Check goed is krijg jij 6 cent :') Nou ja, je verdient het met niks doen dat is wel lekker natuurlijk haha.

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 17:25

A_nouk schreef:
Jody ik heb er nog een beschikbaar, stuur me even je mailadres door ;)


Heb inmiddels een uitnodiging gehad, maar alsnog bedankt voor je uitnodiging.

Ben al bijna in level 2, naar hoe krijg je die foto gemaakt van je favoriete app?

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:11

Heb ne een iPhone ?
Dan de home en aan en uit knop tegelijk indrukken :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 18:03

Zoooo ik ben vanmiddag toch lekker bezig geweest zeg! Ben 3,5 uur op pad geweest voor Roamler, want er stonden best veel opdrachten open hier in de buurt. En die waren ook nog fijn te combineren. Eerst 2 checks in een losse Jumbo, daarna op het eerste winkelcentrum bij 1 Jumbo ook weer een Activia Check en een Actie Check kunnen doen, daarna in hetzelfde winkelcentrum de Blokker gedaan. Toen naar winkelcentrum 2 en daar eigenlijk hetzelfde, 2x in de Jumbo en 1x in de Blokker. En toen nog naar een vierde Jumbo waar ik nog 2 checks heb kunnen afronden.

Op dit moment rollen de keuringsresultaten langzaamaan binnen en dat vind ik toch nog wel spannend hoor, hahaha. De eerste 2 Jumbo's + blokker nr 1 + 1 van de checks in Jumbo 3 zij al goedgekeurd. De rest is nog even afwachten. :D

Oh ja, ik werd in Jumbo 2 aangesproken door het personeel toen ik net klaar was. Waarom ik foto's maakte en of ze me kon helpen. Dus even voorgesteld, uitgelegd wat ik deed. Ze gaf aan dat ze dat nog nooit gehad hadden. Meteen gezegd dat het vaker zou moeten gebeuren en dat ze mij waarschijnlijk nog wel vaker op die manier daar zal tegenkomen, hihi is ze meteen voorbereid. Het was trouwens verder geen probleem, ik was toch klaar, maar had ook gewoon door mogen gaan.

Valt me op dat de Blokker checks lang blijven staan. Ik vermoed omdat je naar de manager moet vragen en je voor moet stellen enzo. Maar ik moet zeggen dat me dat onwijs goed bevallen is!! Je hoeft niks stiekem te doen met het gevoel dat je betrapt wordt. Beide Blokkers waren prima op de hoogte, vriendelijk en meewerkend dus niks geen probleem en ik kon rustig mijn opdracht uitvoeren. Werkt eigenlijk veel prettiger dan dat stiekeme gedoe in andere winkels :)

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 19:27

A_nouk schreef:
Hahah nog bloed fanatiek, leuk ! :D

Dat zijn ze in het begin allemaal :D .

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 20:31

Hey leven in het topic :D Voelde me wel een beetje een eenzame Roamler zo hoor, met zo'n stil topic.

Weer druk bezig geweest vandaag :D

- Activia Check
- Nog een Activia Check
- Komkommer Check
- Blokker Bingo Check (die waren verhoogd naar 5 euro, ik had geen bezwaar hihi)
- Nog een Blokker Bingo Check
- Nóg een Blokker Bingo Check
- Nóg een Blokker Bingo Check hahaha
- Nog een Activia Check
- KPN Winkel Check
- Nog maar een Activia Check
- Tijdschriften in de supermarkt Check.

Zit nog wel op een aantal goedkeuringen te wachten, maar het gaat al de goede kant op. Gisteren was alles goedgekeurd! :D Vandaag wel wat meer km moeten maken, gelukkig rij is zuinig maar toch een dikke 5 euro aan diesel verreden. Ach ja, als alles goedgekeurd wordt kom ik volgens mij vandaag op 41,50 dus het loont de moeite :)

Heb nu 1360 XP, maar moet nog ongeveer 180 bijkomen als de rest ook goedgekeurd wordt. Gaat dus al lekker richting die 1750 voor level 3. Das maar goed ook, vind het echt frustrerend als ik opdrachten zie die level 3 zijn en ik dus niet kan doen. Zag iets van prijschecks van de week, die lijken me ook wel leuk om te doen :D

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 20:37

Goed bezig !!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 20:45

A_nouk schreef:
Goed bezig !!


LOL Ja dat moet jij toch helemaal vinden. Als alles goedgekeurd is (staat er nog maar 1 in de wacht inmiddels) heb jij straks 83 cent verdiend vandaag zonder er iets voor te doen hihihi.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 21:25

Yesssssssssss alles weer goedgekeurd :D

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 21:30

Alwiene schreef:
Yesssssssssss alles weer goedgekeurd :D



Wauw, echt goed bezig! Ideaal dat je zoveel in de omgeving hebt.