Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Muiz, Essie73, Ods, MirandaT, NadjaNadja, Duhelo

Alwiene

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:33

Ik kom even dit topic binnenvallen! Ik vond dit idee bij het eerste topic al helemaal gaaf, maar wist niet beter dan dat Roamler er alleen voor Iphone was en volgens mij was dat toen ook zo. Vanmiddag in een zoektocht naar iets soortgelijks ontdekt dat het er nu ook voor Android is. Aangezien mij dit helemaal leuk lijkt om te doen ben ik nu lekker in dit topic aan het lezen, maar het belangrijkste ik ben heel hard op zoek naar een Invite want met regio Zwolle kom ik helaas niet in aanmerking voor rechtstreeks aanmelden :( Iemand toevallig een Invite over voor mij? :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:55

Anouk ik heb je een pb gedaan! :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:21

Yeaaaah dankjewel voor de Invite!!
Heb me natuurlijk meteen aangemeld en het ziet er echt hartstikke leuk uit. Zie al leuke betaalde opdrachten in de buurt, maar helaas, eerst op level 2 zien te komen. Dus heb onmiddelijk de eerste opdracht uitgevoerd (een foto van iets roods) en nu wachten tot ze die goedkeuren zodat ik verder kan. *ongeduldig* haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 00:41

Jippie, mijn allereerste (de rode foto) is goedgekeurd. En de opdracht Roamler Jargon ook, Roamler kennismaking ook en Koffievoorkeur ook :D Roamler Quiz heb ik nu net gedaan en opgestuurd dus hopelijk wordt die morgenochtend goedgekeurd.

Ik had vanavond een opdracht op locatie willen doen (bananenopdracht, denk dat iedereen die heeft in het begin?) maar de supermarkt heeft recent zijn openingstijden veranderd dus bleek dicht te zijn :') Gelukkig moest ik toch daar vlakbij zijn, maar baalde stiekem wel heel erg dat ik nu niet meteen de opdracht kon doen. Even kijken of ik die morgen kan doen dan maar :D

Heb nu 290 XP Dus nog 210 te gaan. Volgens mij is die Quiz ook iets van 30xp waard dus dan nog 180. Heb behalve de bananenopdracht nog 3 opdrachtjes open staan, maar daar moet ik eens even over nadenken wat ik daarvan ga maken. 2 van de 3 zijn geen thuisopdrachten en de derde vraagt om een goede invulling, dus eens zien wat ik daarmee kan doen :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:13

Yeaah Ritueeltjes ook goedgekeurd met heel positief commentaar erbij. En de Quiz was ook goedgekeurd en foutloos. Moet nu nog 140 punten voor level 2.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 13:27

A_nouk schreef:
*\o/* goed bezig !

Tnx! Net 'In het oog' ingestuurd en die werd heel vlot goedgekeurd. Nu net gevaarlijk ingestuurd. Hopelijk is die ook goed. Nu op naar de bananen. Hij gaat goed zo :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 13:49

Sjips bij Gevaarlijk vergeten om de plaatsnaam erbij te zetten. Kwam hier zelf achter nadat ik weg gereden ben dus heb er nog wel een inbox berichtje achteraan gestuurd maar vrees dat ze hem af gaan keuren en hij dus over moet. Balen!

Net de bananen check gedaan. Vond het best lastig om in te schatten hoeveel procent het schap gevuld was dus hoop dat hij goed is.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 14:40

Bananencheck is goedgekeurd. Gevaarlijk is nog niet gekeurd, laten ze opschieten als ze hem toch afkeuren dan kan ik hem opnieuw gaan doen :P En heb Favoriete App ingestuurd. Die moet ook nog gekeurd worden. Meer staat er nu niet open wat ik kan doen. Als die twee goedgekeurd/klaar zijn heb ik volgens mij mijn punten voor Level 2 bij elkaar. Dus baal nu extra van dat foutje in Gevaarlijk want zo duurt het allemaal weer langer :(

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:25

Oooh zijn lief geweest en hebben Gevaarlijk toch goed gekeurd! En favoriete app ook dus ik ben door naar level 2 dus als het goed is heb jij 2 euro erbij toch Anouk?

Als de sodemieter een tijdschriften check gedaan bij de buurtsuper en die is ook al goed gekeurd! Mijn eerste echte verdiende 2 euro na de bananen. Ook net een check bij Jumbo gedaan. Vond ik wel spannend met zoveel vragen en foto s maar is gelukt zonder aandacht personeel te krijgen of toch iig geen vragen gehad. Hopen dat hij goed gekeurd wordt voor drie euro want vond hem best veel werk. :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:50

A_nouk schreef:
Dan zal ik zo wel €2 hebben verdiend idd, en ik krijg ook wat voor iedere euro die jij verdiend :) Goed bezig !

Went vanzelf al die fotos maken,

Ja 2% dus als mijn Jumbo Check goed is krijg jij 6 cent :') Nou ja, je verdient het met niks doen dat is wel lekker natuurlijk haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 18:03

Zoooo ik ben vanmiddag toch lekker bezig geweest zeg! Ben 3,5 uur op pad geweest voor Roamler, want er stonden best veel opdrachten open hier in de buurt. En die waren ook nog fijn te combineren. Eerst 2 checks in een losse Jumbo, daarna op het eerste winkelcentrum bij 1 Jumbo ook weer een Activia Check en een Actie Check kunnen doen, daarna in hetzelfde winkelcentrum de Blokker gedaan. Toen naar winkelcentrum 2 en daar eigenlijk hetzelfde, 2x in de Jumbo en 1x in de Blokker. En toen nog naar een vierde Jumbo waar ik nog 2 checks heb kunnen afronden.

Op dit moment rollen de keuringsresultaten langzaamaan binnen en dat vind ik toch nog wel spannend hoor, hahaha. De eerste 2 Jumbo's + blokker nr 1 + 1 van de checks in Jumbo 3 zij al goedgekeurd. De rest is nog even afwachten. :D

Oh ja, ik werd in Jumbo 2 aangesproken door het personeel toen ik net klaar was. Waarom ik foto's maakte en of ze me kon helpen. Dus even voorgesteld, uitgelegd wat ik deed. Ze gaf aan dat ze dat nog nooit gehad hadden. Meteen gezegd dat het vaker zou moeten gebeuren en dat ze mij waarschijnlijk nog wel vaker op die manier daar zal tegenkomen, hihi is ze meteen voorbereid. Het was trouwens verder geen probleem, ik was toch klaar, maar had ook gewoon door mogen gaan.

Valt me op dat de Blokker checks lang blijven staan. Ik vermoed omdat je naar de manager moet vragen en je voor moet stellen enzo. Maar ik moet zeggen dat me dat onwijs goed bevallen is!! Je hoeft niks stiekem te doen met het gevoel dat je betrapt wordt. Beide Blokkers waren prima op de hoogte, vriendelijk en meewerkend dus niks geen probleem en ik kon rustig mijn opdracht uitvoeren. Werkt eigenlijk veel prettiger dan dat stiekeme gedoe in andere winkels :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 20:31

Hey leven in het topic :D Voelde me wel een beetje een eenzame Roamler zo hoor, met zo'n stil topic.

Weer druk bezig geweest vandaag :D

- Activia Check
- Nog een Activia Check
- Komkommer Check
- Blokker Bingo Check (die waren verhoogd naar 5 euro, ik had geen bezwaar hihi)
- Nog een Blokker Bingo Check
- Nóg een Blokker Bingo Check
- Nóg een Blokker Bingo Check hahaha
- Nog een Activia Check
- KPN Winkel Check
- Nog maar een Activia Check
- Tijdschriften in de supermarkt Check.

Zit nog wel op een aantal goedkeuringen te wachten, maar het gaat al de goede kant op. Gisteren was alles goedgekeurd! :D Vandaag wel wat meer km moeten maken, gelukkig rij is zuinig maar toch een dikke 5 euro aan diesel verreden. Ach ja, als alles goedgekeurd wordt kom ik volgens mij vandaag op 41,50 dus het loont de moeite :)

Heb nu 1360 XP, maar moet nog ongeveer 180 bijkomen als de rest ook goedgekeurd wordt. Gaat dus al lekker richting die 1750 voor level 3. Das maar goed ook, vind het echt frustrerend als ik opdrachten zie die level 3 zijn en ik dus niet kan doen. Zag iets van prijschecks van de week, die lijken me ook wel leuk om te doen :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 20:45

A_nouk schreef:
Goed bezig !!

LOL Ja dat moet jij toch helemaal vinden. Als alles goedgekeurd is (staat er nog maar 1 in de wacht inmiddels) heb jij straks 83 cent verdiend vandaag zonder er iets voor te doen hihihi.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 21:25

Yesssssssssss alles weer goedgekeurd :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:04

Hoe kom je aan zoveel Invites Loontje?

Wel jammer van de belasting die er af gaat enzo. Die 41,50 blijft na aftrek van kosten en belasting straks 27,50 schoon van over. Nou ja, het is iets in ieder geval.

Hoe doen de fanatiekere Roamlers in dit topic dat? Paar tientjes per jaar zou ik nog wel durven verzwijgen voor de belastingdienst, maar dit soort oplopende bedragen absoluut niet.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:05

Tja ik weet eigenlijk niet hoe ze dingen ontdekken bij de BD, maar daar wil ik ook liever niet achter komen. :=

En sowieso, als het zo lekker blijft gaan met Roamler dan gaat het straks over 100+ per maand, dat is 1200+ per jaar. Dat zijn geen bedragen meer om te verzwijgen ofzo.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 19:23

@ Anouk, dat bedrag wat ik noemde was alleen van gisteren he :P

@ Capopjecap, ja die zijn op zich wel goed te doen de Activia checks. Met name als je er meerdere doet dan krijg je goed de flow te pakken.

Vandaag voor het eerst een opdracht afgekeurd. Heel dom, ik had nog heel goed gekeken, maar toch een verkeerd product op de foto gezet. Had daar nee moeten antwoorden. Maar helaas dat kunnen ze niet ff veranderen dus hele opdracht afgekeurd. Hij mocht wel overnieuw. Alleen daar heb ik geen zin meer in want was er alweer veel te ver vandaan.

Vandaag:

- Hangbak Check
- Hangbak Check
- Hangbak Check
- Hangbak Check
- Promotie Check Jumbo
- Promotie Check AH
- Hangbak Check
- Hangbak Check
- Babymelk Check
- Blokker Bingo Check
- Koffieautomaat Check
- Koffieautomaat Check
- Promotie Check Jumbo
- Hangbak Check
- Koffieautomaat Check
- Koffieautomaat Check
- Blokker Bingo Check

Alles al goedgekeurd, behalve de laatste Blokker die staat nog open. Als alles goedgekeurd wordt vandaag 51,50 verdiend. Daar heb ik 2 liter Diesel op verreden en 2,20 parkeergeld voor betaald. Blijft er een bruto 47 euro over. :) Ben wel lang zoet geweest hoor :P

Dus weer 1,03 eurootjes voor Anouk vandaag :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 21:49

Ik probeer ook wel elke keer vooruit te reserveren hoor. Hoewel ik er nu 3 tegelijk kan reserveren maar dat is me een beetje veel voor 2 uur tijd. Maar deed telkens 2 vastleggen en als er dan 1 klaar was vast vooruit denken welke ik daarna wilde doen en die dan reserveren. Maar heb denk ik inderdaad wel mazzel met de grote hoeveelheid Checks hier in de buurt. En volgens mij zijn de mensen hier ook niet dol op Checks waarbij je jezelf bekend mag/moet maken. Ik vind dat juist heerlijk. Gewoon overal binnenkomen terwijl ze weten dat je komt en in alle rust je ding kunnen doen. Geweldig. Doe mij er daar nog maar meer van :D

Heb trouwens nu zelf ook een invite beschikbaar gekregen. Maar moet er nog eens diep over nadenken. Zie dat ze inmiddels nog maar weinig opleveren op Marktplaats, maar wil natuurlijk zelf ook graag een actieve Roamler voor mijn Invite :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:06

Vandaag een zeer rustig Roamler dagje. Stond niet veel spannends. Om 12 uur wat babymelk checks maar die waren in Etos en die vind ik een beetje klein om zo'n opdracht als mysterie guest te kunnen doen, dus die heb ik even aan me voorbij laten gaan. Toen we vanmiddag onderweg waren was er nog wel een baby melk Check in een supermarkt vlakbij dus die heb ik ff meegepakt voor die 2 euro (goedgekeurd ook al). Terug naar huis moesten we nog een paar boodschappen hebben. En er stonden tijdschriftenchecks voor 7,50. Hoewel ik het echt irritant vind dat je daarbij een foto bij het kassagedeelte moet maken wilde ik het voor dat geld wel proberen, maar helaas, net toen ik hem wilde accepteren was hij voor mijn neus weggekaapt. Tja dat zat erin voor dat geld.

Blokker was vanmorgen verhoogd naar 8 euro, maar wat hier nog over was was me wel te ver. Later op de dag nog naar 10 euro verhoogd, toen had ik er best nog 1 willen doen, maar tegen de tijd dat ik dat zag was het te laat, ik zou er pas om half 5 kunnen zijn en dat ding ging om 5 uur dicht en ik red die Check niet altijd binnen een half uur, dus helaas dan maar niet.

Een magere 2 euro dus vandaag. Nou ja, eens zien wat er maandag weer tevoorschijn komt :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:33

A_nouk schreef:
Ik heb vandaag een Blokker check gedaan voor €8. :)

Hoe vond je de opdracht om te doen? Ik vond het echt een fijne opdracht, jammer dat hij is afgelopen nu. En ook jammer dat ik hem voor 4, 5 en 6 euro heb gedaan in plaats van voor 8 en 10 LOL

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:59

Oh ja dat heb ik ook gehad bij eentje. Die was volgens mij ook al een keer van iemand afgekeurd, want toen ik er kwam zeiden ze dat er 's morgens al iemand voor was geweest. Maar mocht het van hen wel over doen en mijne is wel goedgekeurd, heb gewoon heel goed bij alles gemotiveerd hoe en wat. :) Vind het wel fijn dat ze goede feedback geven vanuit Roamler. Ik had in het begin bijvoorbeeld een stapelplek die niet op een pallet stond, maar m.i. wel een stapelplek was, dus ook zo behandeld en dat erbij vermeld. En toen hebben ze bij goedkeuring bevestigd dat dat inderdaad een stapelplek was, dus dan wist ik dat ook voor de volgende Checks, dat vond ik wel heel fijn. :)

Heb ook ontdekt dat als er een foutje insluipt wat niet zo groot is en ik stuur meteen een berichtje er achteraan dat ze verder niet moeilijk doen en hem wel goedkeuren gelukkig. (Had ergens 1 gezet ipv 2 omdat ik niet wist dat het tweede apparaat ook meetelde, daar kwam ik later achter maar had toen niet meer aan die vraag gedacht, tot ik direct daarna de check nogmaals deed voor een andere locatie).

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:33

Danseresje schreef:
Heb hier paar jaar geleden wel eens meegelezen, maar geen iPhone. Nu wel iPhone, maar nu nog proberen erbij te komen d.m.v. een invite...
Wel een vraagje, moet je dit dagelijks doen of kan het ook twee keer per week ofzo? Wordt er niet echt wijs uit....

Je kan het doen zo vaak of zo weinig als je zelf wil. Je bent alleen wel afhankelijk van het feit of er opdrachten in jouw omgeving beschikbaar zijn. En eenmaal een opdracht aangenomen moet je hem wel binnen 2 uur uitvoeren. Dus je kunt niet reserveren omdat je bv in de middag tijd hebt. Je moet echt op het moment dat je tijd hebt kijken of er werk voor je is dan.

Het werkt wel verslavend hoor :D Ik was met een dag door de onbetaalde opdrachten van level 1 heen, en dat waren er nog best veel vond ik. En nu bloedfanatiek met betaalde opdrachten. Maar heb denk ik wel geluk dat er vrij veel te doen is hier in de omgeving, tot nu toe in elk geval.

Er is geloof ik wel iets dat je eens per half jaar ofzo een opdracht moet doen om je account actief te houden, maar die tijd is echt wel erg ruim. :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:39

Danseresje schreef:
Maar ik lees hier wel over opdrachten reserveren?
Komen opdrachten gedurende de dag of alleen op een bepaald tijdstip?

Reserveren is dus dat je de opdracht aanneemt. Vanaf dat moment heb je 2 uur de tijd om hem af te ronden. Als je niet veel tijd nodig hebt voor een opdracht kun je hem dus bv een uur van tevoren aannemen en dan een uur later pas uitvoeren en inleveren.

Soms staan opdrachten de avond van te voren al aangekondigd met het tijdstip erbij wanneer ze beschikbaar komen. Maar verder komen vaak 's morgens vroeg de nieuwe opdrachten er te staan, maar ook regelmatig pas om 12 uur 's middags en heb ook wel op andere tijden op de dag meegemaakt dat er ineens nieuwe tussen stonden. Soms verdwijnen ze ook even, bijvoorbeeld omdat ze onduidelijk waren, dan passen ze ze aan en staan ze later ineens weer in je lijst.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:49

Volgens mij lijkt het de meeste mensen wel leuk, alleen krabbelen er een heleboel terug als ze merken dat ze allerlei opdrachten goed moeten uitvoeren nog voordat je maar 1 cent gaan verdienen. En als je daar dan door bent zijn er ook nog een heleboel volgens mij die er achterkomen dat door de supermarkt sneaken in een poging ongezien foto's van schappen te maken met het risico dat je aangesproken wordt door het personeel niet hun ding is :')
Ik vind persoonlijk de opdrachten die openlijk mogen, waarbij je je gewoon even netjes voorstelt ergens voordat je je opdracht doet het fijnste, maar er zijn ook mensen die dat totaal niet durven.
Maar heel veel opdrachten doe je als mysterie guest en zijn dus stiekem, vooral in de supermarkten enzo. Dat moet je wel durven anders ben je snel klaar met Roamler denk ik :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:53

Ja je moet wel internet op je telefoon hebben, want je moet de opdracht vanaf de opdrachtlocatie versturen. Gewoon buiten voor de deur ofzo, want binnen lukt meestal niet. Gaat bij mij vrijwel altijd goed, en heel soms sta ik te klooien en te hopen op WIFI om hem verzonden te krijgen. Maar gelukkig wel nog altijd gelukt tot nu toe.