Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Muiz, Essie73, Ods, MirandaT, NadjaNadja, Duhelo

Mjetterd

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 13:27

Oh dan heb ik ook geluk gehad :D. Heb er 1 kunnen doen en daar was ik toch toevallig in de buurt.
Simpele opdracht inderdaad. Was bij de Etos maar de kerstversiering was hartstikke triest, dus dat heb ik ook maar verteld in de omschrijving.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 13:34

Net reactie op ultiem kerstgevoel, wel goed gekeurd maar met opmerking 'probeer uitgebreider te zijn in je reactie'. Hoe, als ik maar 30 woorden gebruiken mag en ik zelfs stiekem al 33 woorden had gebruikt :'). Wou heel veel er over zeggen maar moest het maar beknopt en kort houden.
Ik vind een beetje feedback prima, maar hier kan ik niets mee natuurlijk. Heb dus ook maar even een berichtje terug gestuurd.

Edit: Ik heb antwoord. 'Je hoeft je niet aan de max van 30 woorden te houden' :')
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 16-12-14 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 11:40

Er is een invite te verdienen met de 1234567 opdracht :D

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 11:58

Roosyes schreef:
Ja maar hoe ga ik dat nou toch weer is doen...

Daar ben ik ook al over aan het nadenken :Y).
Ik heb misschien wel ergens een spel liggen met cijfers op kaartjes o.i.d. ga ik zo eens even na kijken *\o/*
Als je bijvoorbeeld rummikub hebt, is het heel makkelijk. Dat spel heb ik alleen niet :')

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 12:39

Dit is de mijne geworden. beetje jammer van die 7 :\
Afbeelding

Edit: en ik heb er een invite mee gekregen :D!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 18:34

xmichxrocky schreef:
ik heb vandaag ook weer lekker veel opdrachten gedaan!
samen met paps rondje gereden en zo €53,50 gekregen :D

Wauw! Goed bezig inderdaad zeg *D.
Geen opdrachten gedaan vandaag, niets in de buurt en wat verder weg is, is het niet waard om naar toe te rijden.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:18

Hoeveel heb je dan verdiend :D?
Hier nog steeds niets in de buurt. Als er nou veel of een goed verdienende opdracht verderop zat ging ik daar wel heen. Maar dat is ook niet het geval.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:01

A_nouk schreef:
€30 :)

*\o/* Hoeveel km heb je daar dan ongeveer voor gereden?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 11:00

Ik hoop vanmiddag 2 keer de babymelk check te kunnen doen :D

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 13:03

Wtf, alle babymelk checks in mijn buurt zijn al verdwenen, terwijl ze 12 uur 'online' kwamen.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 17:04

Vliendertje schreef:
Ohja, en welk woord vinden jullie bij 2014 passen?

Ik wou 'stroopwafelpiet' doen, maar daarna moet je het gaan illustreren enzo. Toen was ik er al klaar mee en heb de opdracht niet afgemaakt voor 30xp.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 19:08

Helaas, hier nog steeds geen betaalde opdrachten in de buurt :(

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 13:52

Mjetterd schreef:
Dit is de mijne geworden. beetje jammer van die 7 :\
[ Afbeelding ]

Dit was mijn 1234567

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:02

Ik was alweer te laat voor de babymelk check :(

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 15:43

Ik heb echt pech met opdrachten elke keer -.-

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:57

Ik heb weinig in mijn omgeving en als het er is heb ik de pech dat het voor mijn neus word weggepakt :o

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 21:38

A_nouk schreef:
Ik heb er hier in het topic ook al twee vergeven waar niets mee wordt gedaan, jammer maja doe je niets aan :)

Doel je op die van mij :D? Ik kijk bijna dagelijks op de app, maar gewoon geen opdrachten hier in de buurt helaas :o

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 21:30

Alwiene schreef:
Yesssssssssss alles weer goedgekeurd :D

Wauw, echt goed bezig! Ideaal dat je zoveel in de omgeving hebt.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 01:24

Alwiene schreef:
Koffievoorkeur heb ik toen gewoon 's avonds gedaan :P Hoefde er alleen foto's voor te maken geen koffie te zetten ofzo.

Ik heb wel eea staan aan xp opdrachten, maar ben er te lui voor. Krijg best wel genoeg xp binnen met de betaalde opdrachten. Vanavond al een paar keer in de app zitten spieken of er al wat aangekondigd staat, maar alleen Action/Big Bazar staat aangekondigd maar die is voor level 4 en ben pas level 3. Niet dat dat erg is want ze zijn toch te ver weg :+

Ben wel heel benieuwd of er morgen nog weer leuke opdrachten in de buurt vrijkomen want vind het nu wel heel kaaltjes in mijn app.

Ik las 'action' en dacht: leuk ik kan morgen weer aan de slag!
Maar helaas, de action hier in de buurt staat er niet bij.

Over een tijdje veranderd er hier een supermarkt in een Jumbo, dan heb ik hopelijk wat meer dichtbij (veel opdrachten zijn Jumbo valt mij op).

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:05

Haha Alwiene, ik vind je enthousiasme echt geweldig *D! Zal eens kijken of er een kneipp opdracht in de buurt zit.

Binnen hoeveel tijd moet je de opdracht ook alweer doen als je hem accepteert?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:12

Hahaha die tank check is ook niets voor mij. Hele tankstation binnenste buiten keren voor 3,50 :')

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:20

Alwiene schreef:
Oh zie dat jij redelijk bij mij in de buurt zit! Wat heb jij voor checks gedaan laatste tijd of ben je niet actief (vanwege je vraag)?

Wij wonen wel redelijk dicht bij elkaar in de buurt ja :). Ik ben sowieso niet zo actief als dat jij bent :P. Heb nu intotaal 20 euro gespaard ongeveer.
Tot nu toe alleen Kampen/IJsselmuiden, en als er checks zijn die het waard zijn zou ik eventueel Hasselt/Genemuiden er wel bij gaan pakken. Zwolle ga ik waarschijnlijk nooit doen, omdat ik daar nooit kom, en het een heel gedoe is om daar met de auto heen te gaan.
Wat is jouw werkomgeving tot nu toe *D?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:09

Ja, blokker in Genemuiden was zeker aantrekkelijk maar het kwam mij op dat moment niet heel goed uit. Dus heb ik die niet gedaan. Maar zou ik zeker een keer kunnen overwegen om te doen.
Heb ook op een dag op het punt gestaan richting Epe te rijden, maar die dag dat ik zou gaan waren ze net allemaal verdwenen, dus maar goed dat ik dat nog even bekeken had.
Kampen heeft op dit moment gratis parkeren, maar dat komt omdat de parkeer automaten kapot zijn.
Morgen is de kneipp check hier bij de kruidvat, die ga ik doen *D

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 22:51

Alwiene schreef:
@Michelle , heeey nog een Roamler uit de buurt, gezellig :D Ik heb in Staphorst de Blokker gedaan en een melkcheck bij de Poiesz omdat ik toevallig in de buurt was toen. En in Meppel ook de Blokker, wat checks bij beide Jumbo's (Activia check iig) en de KPN check in Meppel had ik ook gedaan. :j
Eigenlijk is het me te ver weg hoor Meppel, maar kon zo mooi rondje maken haha. Was toen ook nog doorgereden naar dat plaatsje boven Meppel want daar stond een tijdschriften check voor 4 euro toen.

@Mjetterd, bij mij zijn de Blokker checks nu weg, maar ze waren vandaag al vaker verdwenen en verschenen dus misschien komen ze nog weer tevoorschijn.
Over verdwenen checks gesproken, ik baalde vanmiddag joh. Ik was in Vaassen geweest en daar stond toen alleen een Blokker. Ben ik later in Apeldoorn zie ik dat de Activia Check open staat in Vaassen voor wel 7,50!! En ook eentje in Heerde voor datzelfde geld. Maar dan moet je niet denken dat die nog beschikbaar waren tegen de tijd dat ik op de terug weg was he :n Oh en toen we eindelijk op de goede hoogte waren voor Terwolde was die mooie tijdschriftencheck van 10 euro natuurlijk ook weg :+
ALLE parkeerautomaten stuk in Kampen? :') Haha die Kneipp check, waar je zin in hebt. Mocht ik morgen toevallig bij een kruidvat in de buurt komen die meedoet en hij staat nog open dan zal ik eens kijken waar die kopstelling is. Als die uit het zicht is wil ik hem misschien nog wel proberen, maar als die pal voor de kassa is zie ik dat echt niet zitten. Dus jij liever dan ik :P Laat je ons hier weten hoe het gegaan is? :D

Jeej, wat balen dat die check daarna pas tevoorschijn kwam -O-. Haha, ja het is een redelijk grote kruidvat met weinig ruimte bij de kassa. Dus de kans is groot dat het niet bij de kassa staat!
Ik zal laten weten hoe het ging, ben van plan er morgen even heen te gaan.
Jep, nieuw systeem met parkeerautomaten wat dus niet blijkt te werken ofzo :'). Al vanaf December gratis parkeren.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 00:39

Alwiene, je had gelijk! De blokker is weer terug in genemuiden :D Ik ga hem morgen doen.

De kilometers die ze rekenen, is dat hemelsbreed? Anders klopt er niets van. Hier een waar 17 km bij staat, maar 35 km met de auto is.