Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:12

2% van wat jij verdient krijg ik ook nog eens. En 2 euro bonus toen je level 2 haalde. Zie Peebee voor hoe ik dat zie



jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 17:10

Ik heb er hier ook nog 2 te geef.

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 14:14

Thasja schreef:
Ik ben nu al een tijdje aan het meelezen en ben toch wel benieuwd hoe dit nou precies werkt allemaal.. Het klinkt allemaal wel heel interessant en verslavend namelijk :)) Iemand een kleine samenvatting? O:)


Zie peebee

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 19:47

Ik stort het bijna nooit van paypal naar mijn bankrekening. Koop regelmatig dingen op ebay (telefoonhoesjes, enzovoort) wat ik met dat paypal saldo van roamler betaal, en laatst in de Play-store de TOMTOM app gekocht via paypal (daar ging het saldo van 3 maanden roamler ;) ). Roamler is voor mij een extratje, maar kan me voorstellen dat mensen het graag op hun rekening hebben staan ;)

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:20

Een jaar ouder worden?

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 18:14

Zo, rondje weer gemaakt vanmiddag. Als alles wordt goedgekeurd is dat zo meteen weer 15 euro verdiend. In 3 kwartier tijd dat ik rondliep.

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:37

Alwiene schreef:
Wel jammer van de belasting die er af gaat enzo. Die 41,50 blijft na aftrek van kosten en belasting straks 27,50 schoon van over. Nou ja, het is iets in ieder geval.

Hoe doen de fanatiekere Roamlers in dit topic dat? Paar tientjes per jaar zou ik nog wel durven verzwijgen voor de belastingdienst, maar dit soort oplopende bedragen absoluut niet.


Tja, ik vraag me af hoe ze het willen checken bij de belastingdienst. Zoveel heeft Roamler toch ook niet van je? Een naam (die je kan faken?) een emailadres en je Paypal accountnaam. Ik heb er vorig jaar niks over gehoord. Nu moet ik ook zeggen dat ik het nooit van Paypal op mijn bank stort, maar ermee betaal als ik online bestel (zijn steeds meer shops die het ondersteunen). Al ging het bij mij om 50 euro ofzo. Over 2014 is het iets meer ;).

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 09:09

Activia-check is zojuist 10 euro geworden. En er staan er best veel hier in de buurt open :)

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 10:29

Ahh, balen. Is hier ook zo ja. Van 30 ineens naar 8 in 50km omgeving. Hopelijk komen ze straks weer terug ;)

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 18:50

Hier vanmiddag een biercheck gedaan. Leek erg groot maar was goed te doen (met 10 minuten klaar voor 3 euro) :). Is nog niet beoordeeld maar denk dat die wel goed is

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:58

jooproo schreef:
Hier vanmiddag een biercheck gedaan. Leek erg groot maar was goed te doen (met 10 minuten klaar voor 3 euro) :). Is nog niet beoordeeld maar denk dat die wel goed is


Goedgekeurd!

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:00

op twitter:
Roamler Nederland ‏@RoamlerNL 3m3 minutes ago View translation
Op dit moment ondervinden wij een kleine storing. Er wordt hard gesleuteld aan een oplossing, excuus voor het ongemak!

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 14:39

Je kan bij veel supermarkten in de winkel op de wifi. En wat ook werkt is thuis op wifi accepteren, dan internet uit, en naar de winkel gaan, opdracht doen en helemaal voltooien (anders pakt die de verkeerde locatie, heb daar wel eens gezeur mee gehad dat ze zeiden dat ik niet bij de winkel kon zijn geweest omdat ik ergens anders de opdracht voltooide) en dan thuis op wifi verstuurt die vanzelf :).

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 20:58

Hier ook weer een invite beschikbaar... Pb staat open!

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 21:46

Ik heb vanmiddag de eieren-check gedaan. Was een makkie! 2 euro in 2 minuten tijd verdient. Heb me maar niet aan de jumbo-check gewaagd, die leek me wat te uitgebreid. Morgen maar hopen op de babymelk-check :).

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:20

Babymelk is iets later opengegaan! Is nu open zag ik! Heb er 4 staan voor zo met een :)

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 14:37


jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 23:23

@fenja... Wel wifi-hotspot opstarten... waarom dan de checks niet met je telefoon doen? Werkt ook op andorid hoor!

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 00:37

PrinceAmos schreef:
Ik zou t ook willen doen maar telefoon geeft aan dat er genoeg roamlers zijn. Kan iemand me helpen?


Vraag even of iemand een invite wil sturen naar je. Dan kun je je ook aanmelden. Mijne zijn helaas op nu.

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 17:59

Alwiene schreef:
In kleinere winkels doe ik eigenlijk geen checks die onopvallend moeten, mij te lastig. In supermarkten heeft het personeel meestal wel wat beters te doen (met elkaar kletsen bv) dan op mij te letten :P


Ja, kleine winkels zijn dan onmogelijk. Zoals toen die sigarenzaken, dat was niet te doen om onopvallend de opdracht te doen. In supermarkten hebben de vakkenvullers het altijd te druk ja ;). Ben ooit aangesproken toen ik in een gangpad naar een kassa toe foto''s maakte, en keurig uitgelegd wat ik kwam doen.

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 22:17

Ik heb er hier nu een stuk of 6-7 weggegeven, en heb er 2 die niet tot level 2 zijn gekomen. De rest wel, waarbij een groot deel is gestopt rond de 500xp en een klein deel is doorgegaan voor korte of lange tijd. (afgelopen maand zo'n 2 euro verdiend aan kickback. Dat terwijl ik op vakantie was en niks kon doen. Is niet veel maar elk beetje helpt!)

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 18:05

Thuisopdrachtvoor 2 euro. Kwalitaria-site beoordelen. Erg vlot te doen (5-10 minuten voor mij).

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:44

Ik ook gedaan. Vakkenvuller (met ze4e) vonden het wel best. Hadden net alles aangevuld, dus was best simpel te doen :)

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 09:14

Goedgekeurd. Al was de laatste foto er 1 zonder drinkzuivel (a)

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:57

Alwiene schreef:
Zo, 107 euro in een week is zeker niet gek, ik heb deze maand pas iets van 4 tientjes ofzo. Misschien maandag nog even kijken of ik nog een paar zuivelchecks mee kan pakken, want hoop/denk dat ik ze nu door heb hahaha. En dan is het wel lekker verdienen.
Ook wel fijn om weer een invite erbij te hebben, al heb ik nog geen idee aan wie ik die uit moet delen. Aan alle kanten hoor je dat mensen invites weggeven maar de nieuwe Roamler er nooit meer wat mee doet, en dat is toch verrekte zonde. Maar hoe je dat kunt voorkomen, ik heb nog geen idee eigenlijk.


Ik blijf mensen eigenlijk altijd spammen tot ze level 2 zijn. Daarna zal het me worst wezen en steek iker geen energie meer in. Heb er nu van de 7 invites 1 die nog steeds geen level 2 heeft gehaald, en daar stop ik nu ook geen spam energie meer in (ik doe ongeveer 1x per maand een herinnering als ze level 2 hebben gehaald).
Heb er 1 die echt nog steeds actief is. Niet zo actief als 100 euro in een week, maar meer richting de 0.50-1 euro per maand die ik krijg.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers