Hannah's Suprise.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Hannah's Suprise.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 12:06



Er staan duizenden van dit soort filmpjes op YouTube. Maar deze is wel heel erg mooi...
Zo lief!

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: Hannah's Suprise.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 20:13

aahhw lieff!

Anoniem

Re: Hannah's Suprise.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:17

Leuk he! Ik heb een fase gehad waarin ik echt elke dag wel 20 van dit soort filmpjes bekeek. :j
Sommige reacties zijn ook echt raar haha, alsof ze helemaal niet blij zijn of het doodnormaal vinden, maar over het algemeen zijn ze heel erg blij, echt geweldig. :)

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:07

KoudbloedKim schreef:
Leuk he! Ik heb een fase gehad waarin ik echt elke dag wel 20 van dit soort filmpjes bekeek. :j
Sommige reacties zijn ook echt raar haha, alsof ze helemaal niet blij zijn of het doodnormaal vinden, maar over het algemeen zijn ze heel erg blij, echt geweldig. :)

Dat had ik ook bij mijn opa. Ongeveer 2 jaar gelden was zijn kat overleden. Hij was zo ontzettend gek op die kat! Hij miste het enorm dat ze niet meer 's avonds als hij op de bank zat tv zat te kijken, bij hem kwam liggen.
Nou had ik dus dit jaar bedacht om hem voor zijn verjaardag een kat te geven. Mijn oma en hij hadden altijd gezegd (omdat ze al redelijk oud waren): "Voor elk dier dat er dood gaat, komt geen nieuwe meer in de plaats". Hij had dus ook nooit verwacht dat hij een nieuwe kat zou krijgen.
Ik had contact gehad met mijn oma, we hadden helemaal (zonder dat mijn opa het wist) afgesproken dat we hem voor zijn verjaardag een nieuwe kat zouden geven.
1 week voor zijn verjaardag waren we dus naar het asiel geweest om een leuke kat uit te zoeken. Dit was aan het eind van de zomer vakantie, dus mijn oma had tegen mijn opa gezegd dat ze met mij in Assen schoolspullen zouden gaan kopen, gelukkig geloofde hij het ook nog.
Toen we dus een leuke kat hadden gekocht, gingen we naar het huis van mijn opa en oma. Mijn opa was (zoals gewoonlijk) in de tuin bezig. Toen we hem de kat hadden laten zijn zei hij alleen: "Wat leuk joh." Alsof hij helemaal niet heel blij was. De dag er na kwamen we weer bij hun, gewoon om te kijken of alles nog goed ging. Hij zei toen dat hij de vorige dag gewoon helemaal overdondert was, hij vond het echt helemaal geweldig dat hij weer een kat had :)

Anoniem

Re: Hannah's Suprise.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:17

Ja, soms kun je inderdaad raar reageren, terwijl je juist heel blij bent. :j
Dat heb ik zelf ook weleens.

wonderworst_

Berichten: 2424
Geregistreerd: 12-09-07
Woonplaats: zoetermeer

Re: Hannah's Suprise.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 19:56

ik vind dit filmpje juist heel erg "gespeeld" eigenlijk :o

Vind die home-made filmpjes veel mooier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 20:14

Dan moet je deze zien. <3


KimD

Berichten: 20412
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Hannah's Suprise.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 20:29

Oh dat filmpje van jou Tineke is wel heel aandoenlijk! En dat paard maar doorknagen op het hooi. :=