Mijn site over holoprosencephaly

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Mijn site over holoprosencephaly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 20:15

Ik heb al eerder de link geplaatst, toen de site net in de lucht was Knipoog Maar omdat de site gemaakt is met als doel om meer bekendheid aan deze hersenafwijking te geven, wilde ik 'm toch weer even onder de aandacht brengen Lachen

Het gaat om de hersenafwijking holoprosencephaly (HPE). Kinderen die aan deze afwijking lijden, missen een deel van hun hersenen of de hersenhelften zijn niet goed gescheiden. Het gevolg hiervan is dat de kinderen vaak als kasplantje moeten leven, met een beetje geluk kunnen ze zelf eten en drinken. Maar ze hebben geen levensverwachting en kunnen dus elk moment overlijden.
Voor het hele verhaal van een patiƫnt of de meer medische kant van de afwijking kijk hier

Op- en aanmerkingen zijn natuurlijk nog steeds van harte welkom, we zullen binnenkort de site weer een keer updaten en kunnen evt. kritiek dan daarin meenemen Lachen

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:41

ten eerste:
pfffffffffff... moet ik zoiets ook maken als ik in 6VWO zit?

ten tweede: mooie site, duidelijke uitleg. alleen de achtergrond vind ik soms wat storend. op sommige plaatsen loopt er een streep over de achtergrond die door de tekst heen gaat.

verder zouden menuknoppen misschien wat mooier zijn dan tekstlinken, maar ja, dat is mijn mening.

verder toppie site.

XxX shannon

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 18:12

Je hoeft niet zoiets te maken als je in de 6e zit hoor Knipoog Volgens de afdelingsleider was het ook ver boven het vereiste niveua. Maar goed, we vonden het interessant en waren vol enthousiasme bezig, volgens mij heeft het ons minder moeite gekost dan mensen die veel eenvoudigere dingen hebben gedaan, puur omdat we het zo interessant vonden.

De achtergrond en menuknoppen zal ik eens naar kijken Lachen Denk alleen dat menuknoppen lastig in te bouwen worden (zoveel verstand hebben wij er nou ook weer niet van namelijk Bloos )

Bedankt dat je er even naar gekeken hebt Lachen

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:10

Ik ben zelf ook niet zo kapot van de tekstlinken, maar vind de site verder duidelijk en overzichtelijk. Niets op aan te merken verder. Lachen