overhoor programma --> super handig!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:50

Als ik eerlijk mag zijn is het toch veel meer werk alles in te typen en dan nog eens alles op het computerscherm instuderen lijkt me niet zo handig maar ik kan me wel goe inbeelden dat deze manier voor sommigen efficiënt kan zijn... Of misschien heb ik het niet helemaal gesnapt... Schijnheilig
Ik gebruik nu eenmaal liever gewoon een bladje papier waarmee ik de antwoorden afdek? Verward Schijnheilig



Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 08:25

Ferda schreef:
Zowel werk is het niet, en als je het opslaat kun je zo vaak oefenen als je wilt.
Bovendien kun je eerst (of gewoon als je het nog wat moeilijk vind) meerkeuzevragen doen, en later, als je het wat beter kent, invulvragen.
Maja, iedereen heeft z'n eigen menig Knipoog



Right Haha!

Ik zie me niet direct mijn 30blz franse voc. en dan nog eens alle pagina's mbt literatuur intypen, laat staan de 160blz geschiedenis maar zelfs biologie dat slechts zo'n sloridige 65blz is zou ik al pompaf zijn nadat ik het getypt heb en geen energie meer over hebben het nog effectief in te studeren Scheve mond misschien is het wel handig voor woordenlijsten (als het niet te veel is) maar dan zou ik het wel mijn moeder in laten typen Tong uitsteken
Niettemin lijkt de site me een zeer goede uitvinding voor degene waarbij het wél kan helpen hoor! Misschien is het dan ook bedoeld voor de lagere jaren? Of misschien ben ik gewoon te lui Schijnheilig

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:28

Ferda schreef:
Hebben jullie geen samenvattingen dan? Verward

Het vind het nogal raar als je 160 blz moet leren...


Die 160blz is voor geschiedenis. De leerkracht noteert enkel de titels en soms kernwoorden als ie in een goede bui is op bord en voor de rest moeten we zelf leren en moeten echt àlle details kennen dus samenvatten zit er niet echt meer in... Scheve mond 160 is dan wel ruim geschreven hoor maar toch om alles in te typen Tong uitsteken

Voor de rest kom je niet ver met samenvattingen behalve bij boek/tekstbesprekingen natuurlijk Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers