Verborgen teksten in liedjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:33

Hmm, die van Led Zeppelin werkt niet bij mij...

Er is ook een nummer van The Beatles waarin achterstevoren wordt gezongen 'Paul is dead, Paul is dead'. Volgens sommigen een van de aanwijzingen dat de oorspronkelijke Paul McCartney idd niet meer leeft en de tegenwoordige Paul een opvolger is die zijn identiteit heeft aangenomen. Zijn hele theorieen over, ergens eind jaren '80 hebben ze daar bij de AVRO een keer een heel radioprogramma over gemaakt. Ik heb de aantekeningen nog ergens, het intrigeerde mij toen erg. Haha!

Maar eh... dit soort acties halen streng gelovige kerkgenootschappen uit om aan te tonen dat popmuziek 'des duivels' is. Er zitten tenslotte satanische boodschappen in verborgen. Clown

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:45

Klopt, Abbey Road, met die blote voeten... Symbool van de dood o.i.d. En die andere LP-hoes, met dat graf met die bloemen erop en een linkshandige gitaar: Paul is linkshandig.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:51


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers