Crazy gadget

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Crazy gadget

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 20:25

In de fancy stond ook nog een nieuw apparaatje :

Ongelofelijk, maar waar! In Engeland kun je binnenkort met een speciaal apparaatje dat op je compu is aangesloten de geur van palmenstrand opsnuiven terwijl je een tropische vakantie boekt. Of, misschien nog wel leuker; als je een leuke date zoekt, kun je meteen even testen of zijn looks ook een bijbehorend fijn geurtje hebben! huh? kan dat? Ja dus. De 'geurprinter' met de naam Scent Mail mengt geurtjes, net zoals een printer kleuren mengt. Voorlopig kan die nog maar ongeveer 60 verschillende geuren produceren ( van bloemen tot sigarettenrook - uch!), maar een nieuwe versie moet wel 2000 geuren kunnen verspreiden. Hopelijk laten ze hondenpoep er wel uit! lees meer over het apparaatje op :http://www.webuser.co.uk/news/47933.html

( helemaal overgetypt uit de fancy, bladzijde 45 linkerhoekje onderaan Haha! )

Weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vindt het een tof dingetje Haha!:D

( weet trouwens ook niet of et hier wel thuis hoort, maar kon me geen ander ..... bedenken en omdat er ook een link bij staat dacht ik nou dan hier maar he Tong uitsteken als het hier niet hoort moeten jullie het maar even melden of verplaatsen )

Kus,

Femke

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 13:38

Haha! wel grappig, maar of je er nou blij mee moet zijn dat iedereen kan ruiken hoe jij ruikt is de volgende vraag Tong uitsteken

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 22:25

Ja maar dit zal in het begin nog ech tniet op welke website werken hoor moet.