Lego's Monty Python :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 13:32


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 13:52

Nouhou, ik kan het niet zien...... Verdrietig Hoor alleen het geluid en zie Windows Media Player, maar die kan ik niet downloaden.... pc op mijn werk is vast beveiligd daartegen.... Huilen

Maar ik ken Monty python wel... haha is erg grappig.... vooral dat stuk dat ze door het bos lopen en dan kokosnoten tegen elkaar gaan slaan, zodat het klinkt alsof ze in galop zitten, maar dan zitten ze op een stok ofzo.... echt heeeel belachelijk, maar wel heel geestig!
Je moet trouwens wel flink melig zijn, wil je er echt om kunnen lachen, anders is het gewoon een beetje flauw....

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 17:07

Huh ik zie een ander filmpje als dat Dorée vertelt? Over Camelot ofzo *LOL*

Slaat echt helemaal nergens op! *LOL*

Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 21:51

Waar Doree het over heeft zijn een aantal andere scenes uit 'Monty Python and the holy grail' Zaterdag a.s. om 23:25 istie te aanschouwen op BBC2.

Erg melig zijn ook het monster van Aaaaarrgh, het konijn van Troje en de 'knight who say NI' en niet te vergeten the holy hand grenade!!! (thou shalt count to three, thou shalt not count till five nor shalst thou count to two unless thou proceeds to three. Three shall be the number of thy count and the number of thy .... enz. enz. *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
(Sorry, ben een beetje liefhebber Knipoog )