Nutiagame!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Nutiagame!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 23:50

HEYHEY! ik maak hier even reclame voor een meissie! Ik ben zelf al lid van dit spel maar ze heeft bijna geen leden Boos! dus daarom dacht ik misschien leuk om hier even reclame te maken voor haar! ze is me vast dankbaar!! http://www.expage.com/nutiagame ze heeft dit spel van iemand over genomen dus ze moest wel eerst veel veranderen voordat zij het leuk vond! maar ik vind het een leuk spel! helaas zijn er bijna geen leden dus kan ze er ook niet zo veel aan doen! dus mensen doe asjeblieft mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik hoop het echt!!!!!!!!!!!!!!!

KUSS ELLEN!!!!!!!!!!!!!!
laat even een berichtje achter om te zeggen wat je van dit spel vind!!

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 23:54

hmmm ik heb ff gekeen, opzich is het best leuk gedaan enzo met de bullits en plaatjes enzo, maar toch zou ik of een andere (mooi gekleurde) achtergrond nemen, of een nieuwe maken op geocities (ivm mooiere layout...)

verder leuk hoor Lachen

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 00:07

owkeej ik zal het tegen dr zeggen! maar je kan zelf de layout maken hoor!! dat kan je allemaal zelf bepalen!!!!! dus zeg wat je leuk vind en het kan gemaakt worden Knipoog

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:44

Ik vind het opzich wel fijn zo'n rustige achtergrond!!
Andere spellen hebben altijd een drukke achtergrond met duizende plaatjes erop enzo...
Verder is het wel goed ingericht en heb geen op of aan merkingen..
kan alleen geen lid worden Verdrietig k hbe er geen tijd voor ....

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 10:14

Ik vind het heel mooi gedaan, maar er staan overal van die vierkante plaatjes tussen. Misschien is het een id om ook iets met gifanimator te doen, zodat je ook iets van kleine filmpjes erop kan zetten of mooie bewerkte paatjes te gaan maken met paintshop pro. Voor de rest ziet het er super uit, zal me binnekort eens gaan aanmelden !

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:46

ik zal wel lid worden als ik tijd heb hoor ellen!