Filmpje uploaden...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Filmpje uploaden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 17:30

Weet iemand waar dit [gratis uiteraard Tong uitsteken] kan??

Engelse site's geen bezwaar, als het maar niet te moeilijk is, want ik ben niet zo een computer held Tong uitsteken

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:32

ik ben er ook al zo lang mee bezig!!!!! maar ik heb er ook nog geen gevonden!! Mischien met google

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:24

Bij Lycos kan dat geloof ik Tong uitsteken

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:30

Feetje schreef:
Bij Lycos kan dat geloof ik Tong uitsteken


lycos is wel heel moeilijk
ik kan er zelfs geen foto's mee uploaden (kan het eigelijk al niet eens vinden en die keer dat het gelukt was kon ik de zogenaamt upgeloade foto niet meer vinden Verward )

Maximus
Berichten: 2
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:43

een filmpje UPLOADEN heh?? ermm

Ga naar www.geocities.com maak daar een nieuwe account, zorg dat je echt de username en password onthoud... als je dat hebt gedaan en je logt in staat er rechts op het scherm ergens Easy Uploader ofzoiets.. nou... klik daarop en klik dan browse en selecteer je filmpje...

nou.. klik dan OK ofzo.. upload, weet ik veel wat er staat en wacht.. dan kom je in een ander scherm en klik daar File Mananger... als het goed is staat daar ergens je filmpje (file naam) daarachter staat VIEW.. als je daarop klikt krijg je waaaarschijnlijk een download schermpje.. maar daar staat dan dus het adress waar het filmpje zich bevindt..

maar ik weet alleen niet hoe je um egt op een site zet... dat je hem niet hoeft te downloaden...

maar als je het over amimaties hebt dan kan het dus wel, dat je het gelijk ziet zonder dat je het hoeft te downlaoden

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:44

ik zocht er ook altijd naar maar ik heb er eindelijk een gevonden: www.angelfire.com

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 15:50