Miamo is uitgebreidt !!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pierre
Berichten: 11
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-01 11:27

Ik heb mezelf suf gewerkt om Miamo.net een beetje beter te maken, kom eens een kijkje nemen?

http://www.miamo.net

Groeten
Pierre


Pierre
Berichten: 11
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-01 22:52

NG staat voor Nieuws Groep ... Usenet voor insiders. Maarre nou ik jouw toch zie bart, kijk eens op mijn Forum een andere afgeleide van YABB maar toch wel goed als je bedenkt dat het vanuit cgi aangestuurd wordt. Er zit zelfs een optie in voor e-mail e.d.

groeten
Pierre

Pierre
Berichten: 11
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-01 23:48

Het is het eerste bord dat ik wil kopen en het kost aardig wat knaken dus graag meer info?

Pierre

Pierre
Berichten: 11
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-01 00:53

Niet te doen die database, veels teveel werk maar php moet je wel kunnen draaien op je server en dat ken ik niet bij mijn hoster. Verder is Miamo een testsite om scripts te testen en verder om klanten te laten zien wat zoal mogelijk is op het www, dus zolang ik een paar 100 tevreden bezoekers heb op miamo ben ik dik tevreden.

Maar leg nou eens serieus uit waar het aan hapert bij iconboard dit omdat ik nog steeds geen argument heb om dit product niet te kopen. Over welke versie heb jij het? Dit is niet om jouw af te zeiken hoor ik wil het alleen even snappen zodat ik weer verder op zoek kan gaan naar een ander forum.

Pierre
Berichten: 11
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-01 01:18

bedankt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 5 bezoekers