Multiplayer spelletjes gezocht

Moderators: Muiz, Essie73, NadjaNadja, Ods, MirandaT, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kwanyin

Multiplayer spelletjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-20 17:39

Dag bokkers,

Coronatijden vragen op aangepaste "game nights" met vriendinnen :Y) . Aangezien wij niet meer mogen samenkomen nu, weet er iemand van jullie een leuk spel dat je met meerdere personen (die je zelf kiest) vanop afstand kan spelen? Liefst een bordspel à la Monopolie, of aan kaartspel zoals Uno. Zelf hadden we ook al bedacht om via de webcam iets als pictionarry te spelen maar meer ideeën of sites zijn welkom :-) .

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Destination
Erin gesmurft
Erin gesmurft

Re: Multiplayer spelletjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:44

Ik volg, wij zitten met precies hetzelfde probleem :)) Ik zag al wel bij iemand de app Houseparty voorbij komen, waarbij je tijdens het videobellen spelletjes kan spelen. En als je Chrome hebt, kun je een Netflix-extensie installeren en dezelfde films kijken terwijl je kan chatten.

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 19:38

Hele grote tip: Tabletop Simulator, te koop via Steam (https://store.steampowered.com/app/2861 ... Simulator/). Kost eenmalig wat (maar als je met zijn vieren bent is het alweer goedkoper), maar daarna kan je zo ongeveer alle bordspellen/kaartspellen spelen die je maar kan bedenken. Je hoeft ze alleen maar (gratis) te downloaden uit de workshop in Steam. Denk dat dat precies is wat je zoekt!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-20 15:09

Nightingale schreef:
Hele grote tip: Tabletop Simulator, te koop via Steam (https://store.steampowered.com/app/2861 ... Simulator/). Kost eenmalig wat (maar als je met zijn vieren bent is het alweer goedkoper), maar daarna kan je zo ongeveer alle bordspellen/kaartspellen spelen die je maar kan bedenken. Je hoeft ze alleen maar (gratis) te downloaden uit de workshop in Steam. Denk dat dat precies is wat je zoekt!

Ik heb deze even bekeken maar ik snap niet goed hoe dit werkt :o . Wat zou ik moeten kopen? Mij lijkt het alsof je zo type WOW spelletjes ofzo ermee kan spelen maar dus ook gewone bordspellen?

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 08:55

Je koopt Tabletop Simulator via de link die ik stuurde, daar heb je een Steam account voor nodig. Vervolgens zoek je in de Workshop naar de spellen die je wil spelen. Google maar eens 'monopoly Tabletop Simulator' bijvoorbeeld, dan kom je vanzelf de Steam workshop tegen. Klik daar op 'Abonneren' en het spel wordt automatisch toegevoegd aan Tabletop :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 09:25

Skip bo! Even downloaden in je store :)

Drie keer links is ook rechts

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie