Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 12:01

Ik heb een diep respect gekregen voor Vloggers, jullie laten het er zo ontspannen en gemakkelijk uitzien!

Omdat ik voor mijn werk bijna wekelijks informatieve filmpjes maak en veel vloggers volg, wilde ik het zelf gister ook eens proberen. Maar dat valt echt niet mee! Voor mijn filmpjes voor mijn werk zit ik vaak op een stoel en wordt er vanaf een statief gefilmd en weet ik inhoudelijk wat ik wil vertellen. Maar voor een vlog is dat allemaal opeens heel anders en moet je over heel andere dingen nadenken. (en het beeld stilhouden ;-) )

Echt zo knap hoe jullie vlogs er heel ontspannen en natuurlijk uitzien!
Hieronder mijn eerste poging....

www.paardennatuurlijk.com mijn blog over natuurgeneeskunde en orthomoleculaire therapie voor paarden

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 11:42

Ik had al heel lang geen blogs meer gelezen omdat ik soms het idee had dat de schrijver of schrijfster me zijn of haar mening probeerde op te leggen. Dat de blog heel zwart/wit stelde of iets goed of fout was. Door dit topic ben ik jullie blogs gaan lezen en vond dat erg leuk. Er zaten onderwerpen tussen waar ik nog nooit over nagedacht had en vond het dan leuk dat jullie blog me toch de ruimte gaf om mijn eigen mening te hebben.

Ik ben nog steeds aan het oefenen met het maken van vlogs, deze week weer een nieuwe poging...

www.paardennatuurlijk.com mijn blog over natuurgeneeskunde en orthomoleculaire therapie voor paarden

petra8

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 08:48

Ik ben sinds een maand ook aan het bloggen en vroeg me af hoe jullie aan bezoekers komen. Vooral via Google en SEO of kun je je site ook op andere websites bekend maken, of kun je het beste samenwerkingen aangaan om wat bekender te worden? Ik ben heel benieuwd hoe jullie dat doen of gedaan hebben.

Ik was van de week verrast toen een youtubester met 11.000 volgers vertelde dat ze 2 a 3 filmpjes per week moet plaatsen om er 100 euro aan over te houden. Het lijkt altijd zo gemakkelijk, geld verdienen met youtube, maar dit viel met toch wel tegen. Gaat toch veel tijd en werk inzitten om een goed filmpje te maken.....

petra8

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:08

@Xyris, ik vind het echt superknap dat jij het in het engels doet. Maar wat is daar de reden van, meer bezoekers?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie