Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:49

Hallo allemaal. Leuk dat ik dit topic tegen kom. Als ik het wat rustiger heb wil ik serieus aan mijn blog gaan werken over alles wat ik meemaak met vitesse. Ik ben fanatiek voetbalsupporter en loop al langer met het idee. Wel een domein aangevraagd maar ik moet nog een mooi wptheme in elkaar draaien en flink gaan schrijven/video editten. Leuk om jullie ervaringen te lezen. Daar kan ik vast nog wel tips uithalen :)


capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 17:26

Ontzettend leuk om jullie blogs te lezen. Ik word er helemaal enthousiast van om zelf ook aan de slag te gaan. Grappig aan dit topic dat ik nu ook over dingen lees waar ik me normaal nooit mee bezig houd.

Mijn wordpresstheme is klaar maar ik ben mijn wachtwoord vergeten en kan het niet resetten. En ik kan het mailtje met ftpgegevens ook niet vinden dus nu moet ik wachten op de hoster. Wachten is niet mijn sterkste punt als ik eenmaal klaar ben met iets :')

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 13:25

Wordpress is heel makkelijk zelf te installeren. Via google kun je how to's vinden die je door de installatie heen leiden.

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 19:01

Ik ga morgen een vlog opnemen. Proberen of ik een protestspandoek het stadion mee inrijg. Ben benieuwd

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 09:13

De trainer ligt al een poos onder vuur bij de supporters. Hij deelde na een wedstrijd een sneer uit naar het publiek en hij maakt er een grote chaos van. Supporters hadden vorig weekend een ludiek spandoek gemaakt maar dat is verwijdert door de club. De tekst was: We hebben de Rijn, we motten geen Maas. Een speler had wat kritische dingen gezegd tijdens een interview en wordt uit de selectie gezet terwijl vrijwel iedereen het erover eens is dat hij geen onredelijke dingen heeft gezegd. Sterker nog het interview is vooraf ingezien door de club. Dus vandaar een spandoekje.

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 06:06

Bedoel je zo'n lees meer streep?

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:27

faunty schreef:
capopjekop, ja idd zo'n lees meer streepje

Je moet je cursor zetten op de plek waar je je tekst wil afbreken. Dan ga je naar de balk met icoontjes bovenaan je post en dan bovenste rij rechts zie je een icoontje met twee horizontale blokjes met een stippellijn ertussen. Als je daar op klikt krijg je de lees meer streep

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 13:21

De overige leestekens moeten ook gewoon vast aan het woord. Ik zie nu een paar ? los staan.

Mijn vlog is het niet geworden. Kreeg het spandoek zonder morren mee naar binnen, alleen waren we te laat voor de aftrap en kon hem dus niet omhoog houden (tijdens de wedstrijd dan word iedereen boos). Eigenlijk had ik verwacht dat ze moeilijk zouden doen en hij geweigerd zou worden.

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 05:43

Gewoon doen. Al die programma's komen op hetzelfde neer is mijn ervaring. Op school/stage heb ik gewerkt met première pro, Final cute, avid en nu thuis werk ik met videopad omdat ik daar de ruwe beelden vanuit m'n gopro niet eerst hoef om te zetten naar een ander bestandstype

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 18:21

Mijn oude website heb ik laten verlopen. Naam veranderen was duurder dan een nieuwe domein en host te nemen. Net de eerste post erop gezet. Van de week als ik tijd heb even wat andere verhalen erop zetten.

Deze keer even kort over een interview met Pröpper in de tijd dat hij nog bij Vitesse speelde.
http://www.mijn-vitessearnhem.nl/2016/0 ... uine-ogen/

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 20:10

Mavelle schreef:
Capopjekop kost je dat niet veel lezers?


Nee want ik had nog maar 3 posts geplaatst :D
Wil het nu serieuzer gaan oppakken. En vooral schrijven wat ik leuk vind.

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 15:36

Leuk die sapcentrifuge. Ik maak zelf regelmatig groene smooties, maar dan zonder yogurt en wel met water. Eigenlijk kun je datzelfde dus ook doen met dit apparaat. Dan heb je denk ik nog minder vruchtvlees erin of niet?

Ik kan die van Maureen wel openen, maar het laden duurt best lang. Leuk om je afwegingen te lezen.

Net even een stukje geschreven over het vertrek van een van mijn favoriete spelers. Hij gaat naar een andere club in het buitenland
http://www.mijn-vitessearnhem.nl/2016/0 ... -verlaten/

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 05:38

EllisL schreef:
Wat is het rustig hier zeg!

Ik ben afgelopen jaar naast mijn blog op wordpress, ze ook op Facebook ga publiceren.
Het is echt tof, want ik bereik nu veel meer de doelgroep die ik wil bereiken. Had ik dat maar eerder gedaan! Wel ben ik van meerdere blogs per week, naar 1x per week gegaan. Vind ik toch net even wat fijner :)

Momenteel heb ik nog een gratis domein, maar er staat wel heel veel reclame op. Iemand enig idee of het veel kost om een domein aan te schaffen?


Mijn laatste blog is hier te lezen.


Ik zit zelf bij one.com. daar ben je voor nog geen 40 euro per jaar klaar. Dan heb je de kleinste 'bundel'. Opstarten kost wel iets meer. Volgens mij ben je het eerste jaar ongeveer 50 euro kwijt.


capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 05:16

Ik neem aan dat je een videobewerker hebt en dat je je video's bewerkt? Gewoon het audiospoor muten of verwijderen

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 07:14

Ik weet niet welke windowsversie je hebt maar voorheen zat er moviemaker op. Verder ken ik eigenlijk alleen betaalde programma's. Ik heb zelf gewerkt met avid, final cut pro, pinnacle studio en premiere pro.

Videos zou ik zeker bewerken. Anders moeten mensen door veel saaie stukken heen waar weinig gebeurt. Dan haken ze sneller af.

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 07:21

Oh je hebt gewoon allemaal hele korte stukjes gefilmd? Dan zou ik de optie gebruiken om het geluid via youtube te muten of ander muziekje eronder te zetten. Youtube heeft sowieso rechtenvrije muziek waar je uit kan kiezen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers