Noorse paarden vrouw

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 09:11

Ik heb iemand gekend die dit deed. Hij was een soort ‘act’ op jumping ook. Hij kon echt belachelijk hoog springen. Zou mijn man eens moeten vragen wat zijn record was, een parcours van 1,20m weet ik zeker maar ik weet dat hij ook wel eens ‘krachtproeven’ deed en weet niet wat zijn max hoogte op 1 sprong was.

Anyhow, wat ik wel met zekerheid weet is dat dit dus idd echt je lijf niet goed doet. :+ pijn doet het idd niet. (Ze bouwt dit op natuurlijk) maar op langere termijn ziet het lijf hier wel van af.

[RIJ-ITP] Rêve D'or haar jaarlijkse update.
[RIJ-ITP] Een halve zomer-competitie met Royal Samber!
"You can never rely on a horse that is educated by fear. There will always be something that he fears more than you. But, when he trusts you, he will ask you, what to do when he is afraid." - Antoine de Pluvinel

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 11:37

LBLGypsyCobs schreef:
Aan de andere kant, wordt onze rug niet zwaarder belast door het rechtop lopen?
We zijn allemaal eind de dag een paar mm korter dan begin de dag omdat we door ons eigen gewicht in elkaar gedrukt worden.

Ik denk eigenlijk niet dat dit minder belastend is voor de rug... En onze gewrichten zijn niet ontwikkeld voor deze manier van lopen. Dus bekken, knieën, enkels, polsen, schouders, ellebogen zien hier erg bij af. En die man die ik noemde zijn rug was ook niet gespaard gebleven.

[RIJ-ITP] Rêve D'or haar jaarlijkse update.
[RIJ-ITP] Een halve zomer-competitie met Royal Samber!
"You can never rely on a horse that is educated by fear. There will always be something that he fears more than you. But, when he trusts you, he will ask you, what to do when he is afraid." - Antoine de Pluvinel

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie