Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: MirandaT, Essie73, Warboel, Ods, Duhelo, Muiz

germie

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 06:41

Ik heb welgeteld in al die tijd wel 1 weggevertje gewonnen en die komt uiteraard niet aan. Geeft te denken of het wel verzonden is.

Nobody is perfect, I am nobody. Er is maar 1 waarheid en dat is de mijne. Only believe in your own truth. I am always right. There is no redundancy for stupidity.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 17:17

Helaas, hier kwam een 3d sticker verkreukeld aan. En je krijgt hem niet goed meer op de muur. Heb dus een dispute geopend.

Afbeelding

Afbeelding

Een andere verkoper stuurde de sticker (een ander) heel anders verpakt op een rol en deze kreeg ik wel netjes op een deur:
Afbeelding

Nobody is perfect, I am nobody. Er is maar 1 waarheid en dat is de mijne. Only believe in your own truth. I am always right. There is no redundancy for stupidity.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:38

Mijn freebie is na 3 maanden nog niet gearriveerd. Dus ik denk dat het niet eens verstuurd is. Kun je hier ook een dispute op openen?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 15:46

Tallie1979 schreef:
mvdende schreef:
GRRRRRR -:(- -:(- -:(- package already signed for.. maar er is hier dus echt niets binnen gekomen. Zal die klote Postnl wel weer zijn. Heb hier een bezorger die de kantjes ervan af loopt. €7,13 naar de filestijnen. Heb een geschil geopend want wil gewoon mijn product en of het nou fout gaat in China of bij de PostNL maakt mij geen donder uit!

Vergeet het maar. Als er staat dat het is geleverd, krijg je geen cent vergoed. Ik heb nu ook soortgelijk probleem aan de hand.

De verkoper heeft aangeboden dat hij het product opnieuw opstuurt, ik zal voor nu maar uitgaan dat ze dat ook echt gaan doen.

Klopt, heb dat ook al een keer gehad. Had het ook niet binnen. Ging bij mij om 43 euro.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 07:52

Mijn Freebee van januari is nog steeds niet binnen, dus komt ook niet meer.

En weer een freebee gewonnen, een tshirt, oversized. Dus ik krijg bericht welke maat. Nou, met mijn 1.82 heb ik volgens de maattabel 7XL nodig, dus doe die maar. En dan de reactie: ik mag alleen een M of een 5XL versturen aangezien het een freebee is. Eh, wat heb ik daar dan aan? Dat past niet. (en ik had al die 1 cent betaald). Dus stuur maar 5XL op (voor iemand van 1.60 volgens de bijgeleverde maattabl)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 07:14

Hoe kun je een review over een freebe schrijven voor iets wat je nooit ontvangen hebt?
Ook zijn fotos verplicht? Dan zal er van mij nooit een review komen, ik post daar geen fotos. En van iets wat je niet kreeg valt niets te posten. Of ik moet een tekst schrijven: never received en dat 3 keer uploaden?
Ik wil die melding van schrijf review kwijt.