Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 10:59

ik heb serieus ook super fijne bikini's van Ali. even zoeken op Nakiaeoi (ja serieus, een soort klinker bingo haha)

[MW] Zou jij Bloed/Beenmerg donor willen worden?

let op! ik heb balneae Anatidaephobia dus als jij ze ergens ziet... waarschuw me!

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:12

ligt er denk ik aan welk merk, ik heb alleen die van bovenstaand merk. Die vallen heel goed op de maat. De eerste had ik met 'chinese compensatie' een maat te groot besteld en die was ook echt heel groot

[MW] Zou jij Bloed/Beenmerg donor willen worden?

let op! ik heb balneae Anatidaephobia dus als jij ze ergens ziet... waarschuw me!

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 13:32

nou Lifaya ik vindt de kleuren (op mijn beeldscherm :Y) ) ook behoorlijk op elkaar lijken. Ik denk echt dat je die eerste verkeerd beoordeeld hebt... en die andere paars 'nog paarser' zal zijn als je die in t echt ziet

[MW] Zou jij Bloed/Beenmerg donor willen worden?

let op! ik heb balneae Anatidaephobia dus als jij ze ergens ziet... waarschuw me!

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:20

LadyMadonna schreef:
Ik heb bij tracking “zending geannuleerd “ staan. Verkoper reageert niet op mijn berichten wat er aan de hand is.
Iemand enig idee?

ls je bestelling zelf niet is geannuleerd, dan zou ik een dispute openen

[MW] Zou jij Bloed/Beenmerg donor willen worden?

let op! ik heb balneae Anatidaephobia dus als jij ze ergens ziet... waarschuw me!

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 10:41

Babootje schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Nee, die zekerheid heb ik. Ik zie hem op de camera weglopen, het pakket vasthouden voor zijn bus en vervolgens in zijn bus gooien. En op het moment dattie hem in zijn bus gooit, tikt hij was in en op precies dat tijdstip staat hij als afgeleverd. Alles staat op beeld, dus daar twijfel ik niet aan.


In dat geval geen dispuut openen maar een klacht bij Post NL indienen.
Goed dat je een filmpje hebt. Ben benieuwd.

de verzender betaald postNL dus die kan er ook over klagen, jij als ontvanger bent hier geen (directe) partij in. Dat is hetzelfde als je bijv. bij bol.com of waar dan ook besteld.

Dus ja, een dispuut openen, zijn moeten het oplossen. Zij zijn hiervoor verzekerd of moeten het pakketje/schade dan weer achterhalen bij PostNL

[MW] Zou jij Bloed/Beenmerg donor willen worden?

let op! ik heb balneae Anatidaephobia dus als jij ze ergens ziet... waarschuw me!

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 10:31

mijn ervaring is dat je beter engels kan typen dan nederlands. Het wordt namelijk door google translate gehaald en daar snapt echt niemand iets van haha

[MW] Zou jij Bloed/Beenmerg donor willen worden?

let op! ik heb balneae Anatidaephobia dus als jij ze ergens ziet... waarschuw me!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker