Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 11:17

Ik wacht inmiddels 2 weken op mijn bestelling, maar heb het eigenlijk pas in de winter nodig (buff voor hardlopen) dus ik heb de tijd :+


Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 14:28

Esther28 schreef:
Ik heb de laatste 2 weken echt veel disputen moeten openen. Stond op status finished terwijl ik niks ontvangen had.Verkopers laks en niet willen terug betalen. Ik moest maar gewoon geduld hebben want het lag nog ergens bij een of ander postkantoor. Gelukkig heeft Ali zelf bemiddeld en heb ik overal geld voor terug gekregen..

Hier inmiddels 2 pakketjes al langer dan 2 maanden onderweg. Ben benieuwd of ze nog aankomen. STelt niet veel voor, maar toch

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 14:39

Ik heb 3 pakketjes in de lijn zitten, 1 van 2 weken geleden die ik pas komende zomer nodig heb (alle tijd dus) en 1 waarvan ik hoop dat die er wel sneller is. Maargoed, maar even afwachten. Gelukkig zit er over het algemeen geen haast bij.

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 15:00

zoef123 schreef:
Bij mij zijn de verzendingen allemaal vertraagd zou dat door dat virus komen?

En Chinees nieuwjaar mogelijk nog. Afwachten maar

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 11:51

Hier inmiddels wel een bericht dat het iets langer duurt vanwege het virus. Ik heb het voorlopig toch nog niet nodig, dus ik heb de tijd verlengt. Denk dat ze het daar al lastig genoeg hebben zo.

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 09:34

Hier ook eindelijk het 1 en ander binnen. halverwege januari besteld. Het irritante is dat tot en met eind maart niks werd geupdate en ik geen contact kreeg met de verkoper. Dus toch een dispute geopend, verkoper boos... -O- Reageer dan ook als in contact zoek :=

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 11:04

Ik heb inmiddels een pakketje dat al een week in de postNL-app staat, maar waarvan nog steeds niet duidelijk is wanneer ik het krijg. Irritaaant.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers