Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Esther28

Berichten: 4833
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: onder een hunebed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:17

Van mijn ruim 20 bestellingen tussen 1 en 3 januari is er 1 binnen..
De bestellingen van mijn ega die dik een week later heeft besteld zijn er grotendeels al..
Frustrerend -O- -O- :')

Esther28

Berichten: 4833
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: onder een hunebed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:24

Ja iedere keer als er een pakje ligt word ik blij..tot ik zie dat het weer voor mijn ega is :')

Esther28

Berichten: 4833
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: onder een hunebed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:04

:') I know..
Naja t zijn geen wereld bedragen hoor. Ringetje hier, oorbelletje daar. :D

Esther28

Berichten: 4833
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: onder een hunebed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:01

Jeej mijn bestellingen druppelen langzaam binnen *\o/*
Alleen zag ik nu bij 1 bestelling verzending geannuleerd.
Iemand enig idee hoe dat kan en wat ik nu het beste kan doen?

Esther28

Berichten: 4833
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: onder een hunebed

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 12:54

germie schreef:
Ik heb een weggevertje gewonnen. De eerste. 1 of andere nagelolie. Ach ja, stuur maar op en als het werkt, dan zal ik het wel promoten.

Hoe zie je of je een weggevertje gewonnen hebt?

Esther28

Berichten: 4833
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: onder een hunebed

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 15:31

Ik heb de laatste 2 weken echt veel disputen moeten openen. Stond op status finished terwijl ik niks ontvangen had.Verkopers laks en niet willen terug betalen. Ik moest maar gewoon geduld hebben want het lag nog ergens bij een of ander postkantoor. Gelukkig heeft Ali zelf bemiddeld en heb ik overal geld voor terug gekregen..


Esther28

Berichten: 4833
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: onder een hunebed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 16:08

Trui schreef:
ik moet nog n beetje oefenen met geschillen

Tis echt heel simpel. Ik kies altijd optie geld terug (ik ga niks terug sturen, mij te duur). Veelal gaan verkopers niet akkoord en doen een voorstel om de levertijd door te schuiven. Ik weiger dat omdat ik vaak al minimaal 2 tot 3 maanden zit te wachten. Als je dan als koper niet met dit voorstel akkoord gaat, bemiddelt Ali en tot nu heb ik mn geld dus terug gehad via die manier.

Esther28

Berichten: 4833
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: onder een hunebed

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 18:55

Winged schreef:
Esther28 schreef:
Ik heb de laatste 2 weken echt veel disputen moeten openen. Stond op status finished terwijl ik niks ontvangen had.Verkopers laks en niet willen terug betalen. Ik moest maar gewoon geduld hebben want het lag nog ergens bij een of ander postkantoor. Gelukkig heeft Ali zelf bemiddeld en heb ik overal geld voor terug gekregen..

Hier inmiddels 2 pakketjes al langer dan 2 maanden onderweg. Ben benieuwd of ze nog aankomen. STelt niet veel voor, maar toch


Nee klopt maar als de aankoopbescherming afloopt en de verkoper zet het op afgeleverd terwijl ik niks heb open ik standaard een dispuut.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers