Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mvdende

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 09:28

Mijn eerste bestelling ben ik nog niet tevreden over! Levertijd 12 tot 15 dagen, zijn nu 16 dagen verder en guess what? Nog niets binnen! Hopelijk schieten ze snel op. Omdat deze bestelling bij een andere webshop verkeerd ging, zit ik al vanaf november op een telefoonhoesjes te wachten. Ben er nu wel klaar mee!

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 16:45

Nou ja. Als de verkoper aangeeft dat de delivery time 12 tot 14 dagen is, dan ga ik er ook vanuit dat het pakket er na uiterlijk 14 is. Het gaat ook nog eens om een telefoonhoesje die door de brievenbus kan. Als de levering langer duurt,moeten ze gewoon eerlijk zijn en dat ook vermelden.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 17:18

Het gaat mij om het feit, dat er aangegeven wordt dat de levertijd max 14 dagen duurt. Als ze hadden aangegeven dat het 30 dagen zou duren, had ik wel een ander hoesje uitgezocht.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:11

Mijn hoesje heb ik vrijdag binnen gekregen. Ben er blij mee. Bij een volgende bestelling houdt ik er rekening mee dat het langer duurt dan aangegeven.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:37

Ik heb tot nu toe nog niet meerdere bestellingen tegelijk gedaan. Mocht ik dat gaan doen, dan wacht ik gewoon met de volgende bestellingen plaatsen tot het pakketje is verstuurd. ééénmaal verzonden, kunnen ze er nl niets meer bij proppen. Is wat omslachtig, maar ik denk zo wel de NL douane te kunnen omzeilen.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:18

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 09:32

Ik heb nog geen geluk met die weggevertjes. Hoe vaak winnen jullie?

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 09:12

Dayanara schreef:
https://s.click.aliexpress.com/e/LWPnDREeB

Deze handschoenen gisteren binnengekregen! Worden op fb voor E17 verkocht zag ik, heb ze voor nog geen e3, ben er blij mee :j

Zitten ze goed en kan je er goed je telefoon mee bedienen?

Misschien dat ik nl dan ook een set aan schaf

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:57

Hier geeft de tracking aan dat mijn pakket op een Chinese luchthaven ligt....Al vanaf 20 november. Is al een maand onderweg, ben sneller gewend van Ali

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:41

Hier nog steeds geen weggevertjes gewonnen. Het lijkt erop dat degene die steeds een goede beoordeling schrijven, ook steeds winnen. Ik wil ook best een goede beoordeling schrijven, maar dan moeten ze me wel eerst een weggevertje geven.....

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 09:29

Er komt gewoon helemaal niets binnen. Wacht nog op 2 pakketten maar duurt weer erg lang. Terwijl het de laatste tijd echt vlot ging. Over 2 weken loopt de protectie af, dan ga ik een geschil openen als het pakket er dan nog niet is.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 15:06

Hier is het pakket op de valreep toch nog binnen gekomen. Alleen morgen even post nl bellen. Pakket was 15 huizen verderop bezorgd en 3 verdiepingen lager. Dat noem ik geen buren..... Heb daar ook geen toestemming voor gegeven, ze bieden het maar een 2e keer aan of brengen het naar een afhaalpunt.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 18:51

Zoe_97 schreef:
Hier vandaag een bestelling van 17 december binnen gekregen.
50 piepers (die dingen die in hondenspeeltjes zitten) voor 1,75. 49/50 piepers werken. 1tje niet :p

Heb je een link?

Skip had een speeltje gesloopt waar een piepje in zat. Toen heeft mama het piepje in een ander speeltje genaaid waar de naad van los was. Dat was en heeeeel groot succes *\o/* , totdat hij het piepje lek heeft gebeten. Toen piepte het ineens niet meer :+

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 12:03

Net weer 2 halsbanden, 1 jachtlijntje en 2 id-tags besteld voor in totaal €19,00.

Van de week al een 10 meter lijn en een fluit besteld, wel bij een Nederlandse webwinkel.

Skip wordt weer verwend!

(Al is het jachtlijntje omdat zijn oren nu "stuk" zijn. Is halfcheck.)

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 20:28

germie schreef:
Ik vrees dat mijn snoot zoek is. Deze is al sinds 9 januari 'op het vliegtuig' gezet. En bij Postnl is er geen tracing bekend. Zou wel jammer zijn.

Het kan nog. Begin november een voerbak besteld en deze heeft volgens de tracking bijna 6 weken in het vliegtuig/ ergens tussen China en Den Haag doorgebracht. En op het moment dat ik de hoop had opgegeven lag ie plotseling in de brievenbus }>

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 22:10

pantuf schreef:
Snelle levering *\o/*

[ [url=m/LEqL4u.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je hier een linkje van?

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 08:57

Zidore schreef:
ik heb weer iets gewonnen met de weggevertjes, errug blij mee omdat ik dacht dat ik de vorige de review niet zo goed gedaan had ik niets meer won, maar vandaag een berichtje en iets wat ik heel graag wil :) in het begin klikte ik van alles maar wat aan (als het maar 2x per dag was :D ) maar toen ik iets won wat niet bij me paste (gelukkig wel iemand anders blij mee kunnen maken) voelde ik me schuldig dus doe nu alleen de dingen die ik ook echt wil/ga gebruiken, die 0,01 cent afrekenen is gaaaaaaaf shoppen :j

Hoe win jij steeds? Net geteld en 56 keer mislukt en nog 0x gelukt. Bestel je gewoon enorm veel?

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 23:55

Laatst een pakket besteld ter waarde van €45, douane heeft hem gemist *\%/*

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:58

Wow, 15-2 telefoon hoesje besteld, ligt net in de brievenbus. Bijna tegelijk met een halsband die ik half januari had besteld...

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 06:47

GRRRRRR -:(- -:(- -:(- package already signed for.. maar er is hier dus echt niets binnen gekomen. Zal die klote Postnl wel weer zijn. Heb hier een bezorger die de kantjes ervan af loopt. €7,13 naar de filestijnen. Heb een geschil geopend want wil gewoon mijn product en of het nou fout gaat in China of bij de PostNL maakt mij geen donder uit!

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 08:50

Gaat mij niet om hoe lang het duurt, maar om dat iets of iemand voor mijn pakketje getekend heeft, waardoor het bij Ali staat aangegeven als "afgeleverd" terwijl ik helemaal niets heb ontvangen.

Postnl gebeld en het ligt waarschijnlijk bij de Primera, maar als ik dus niet erachteraan bel om te vragen waar het pakketje deze keer gebleven is, gaat het pakketje gewoon weer retour China als het na 2 weken niet opgehaald is.

Dat postnl er weinig aan verdiend en niet blij is met al die China pakketjes, snap ik. Maar dan nog horen ze het netjes af te handelen en niet bij bijna elk pakketje fouten te maken.
Laatst bijgewerkt door mvdende op 25-04-19 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 13:19

Hoofdlamp doet het niet. Laad niet op. Geschil geopend, maar Ali Express wil steeds meer bewijs hebben. Doen ze altijd zo lastig?

Ik dacht dat ze gewoon geld terug zouden geven, maar ze lijken nu wel aan de kant van de verkoper te staan ipv de koper bescherming bieden.

Heb nu een filmpje ingestuurd dus hopelijk is dit voldoende bewijs en krijg ik mn geld terug.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 17:56

Ik woon in Ossendrecht en dat kent hij ook niet. Echter mn postcode 4641js huisnummer en gemeente Woensdrecht wel. Pakketje gewoon netjes aangekomen in Ossendrecht hoor.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie