Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
capopjekop schreef:Ohana_91 schreef:Ik had ergens gelezen dat je ook brievenbuspost via de Postnl app kan traceren. Iemand enig idee hoe dat werkt?
Dat kan idd. Met een speciale 'postzegel'. Die scannen we als ie bezorgd is en als hij niet past dan geven we in de app aan of hij naar de retail is gebracht of bij welke buren hij is afgegeven.
Ohana_91 schreef:Justme_Lisaa schreef:Bedoel je niet de dagelijkse post die bij je bezorgd wordt? Dat kan je via de PostNL aanvragen en wordt er een code naar je toegestuurd, zodat je dat kan bevestigen. Op deze manier krijg je iedere dag eventueel melding of er post komt. Zo ook pakketjes van Ali die via de brievenbus komen staan er tussen. Ik vind het ideaal.
Dat bedoel ik inderdaad! Hoe kan je het via PostNL aanvragen? Ik ben bang dat er een pakketje kwijt is geraakt en ik zit er nu toch wel op te wachten. Anders bestel ik zoiets in Nederland, maar ik zou het zonde vinden als het net binnen komt als ik het hier heb besteld.
lifaya schreef:Hij was gefotografeerd en onderweg. Wel erg toevallig als dat gebeurd wanneer juwelen er op staat en al het andere wel gewoon binnen komt net bh en melatonine binnen gekregen. Via die app weet je zeker dat je het die dag binnen krijgt.
KenJeMe schreef:Ligt het niet bij de buren o.i.d
SillyB schreef:Babootje schreef:
In dat geval geen dispuut openen maar een klacht bij Post NL indienen.
Goed dat je een filmpje hebt. Ben benieuwd.
de verzender betaald postNL dus die kan er ook over klagen, jij als ontvanger bent hier geen (directe) partij in. Dat is hetzelfde als je bijv. bij bol.com of waar dan ook besteld.
Dus ja, een dispuut openen, zijn moeten het oplossen. Zij zijn hiervoor verzekerd of moeten het pakketje/schade dan weer achterhalen bij PostNL
lifaya schreef:En nu?
[ [url=m/elHmnc.png]Afbeelding[/url] ]
Gaat om een tv box van 35 euro
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers