Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Duhelo, Muiz, Essie73, Ods, MirandaT

8nnemiek

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:56

Op mijn blog heb ik een paar adsense advertenties, maar dat levert inderdaad niet veel op. Affiliate links heb ik ook, dat levert me nu zo’n 10 euro per maand op, dus op zich best leuk.
Maar op youtube heb ik een oude video staan die inmiddels al 300.000 keer bekeken is, maar ik krijg er dus niks voor en kan er geen advertenties bij zetten omdat ik niet genoeg subscribers heb. Best jammer!

Op zoek naar een (trouw)videograaf?: ABCreatief Videoproducties
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:24

Adsense zijn de advertenties van google, zoals banners. Die kun je met een google account aan je website toevoegen.

Affiliate (geen idee of ik het goed schrijf :') ) zijn links die je zelf toevoegt, naar bepaalde producten, zoals een hooinet op Amazon. Koopt iemand dat hooinet via jouw link, dan ontvang jij een commissie, dus een klein deel van de omzet.

Ik heb zelf ook veel video’s die maar een paar honderd views hebben. Dat is hartstikke normaal als je nog niet zo lang bezig bent.
Mijn populaire video’s staan al 8-10 jaar erop volgens mij :+ Uiteindelijk krijg je veel views, als je maar geduld hebt haha.

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 10:31

Wat een leuke blogs komen er weer voorbij!

Interessante post, Travel_me! Dat soort ongerepte plekjes trekken mij ook het meest.

En jouw blog is ook erg interessant, Hippologic!

Leuk dat er meer blogger en vloggers zich (weer) komen melden :D
Dat geldt voor mij ook. Een lange tijd veel te druk geweest met werk.. maar ik ben sinds een paar dagen ook weer bezig met nieuwe ideeën en nieuwe posts.

Gisteren heb ik eindelijk eens een recept voor notenrepen online gezet, wat ik al lange tijd van plan was:
http://www.abcreatief.com/LEKKER/de-lek ... otenrepen/

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 16:26

Leuk blog, het ziet er allemaal erg mooi uit! Als je nog niet zo lang bezig bent dan duurt het natuurlijk ook even voordat mensen je blog vinden. Zo'n recept voor paardensnoepjes is een leuk idee, ik denk dat dat wel mensen trekt.
Heb je al een bezoekersteller? De meeste mensen laten geen berichtje achter, maar aan de teller zie je vaak toch dat je steeds beter gevonden wordt en mensen vaker terug komen naar je site.

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 20:38

Wat leuk amable! En wat veel abonnees! Gaaf.

Travel_me, oh dat lijkt me ook een heerlijke plek om heen te reizen! Prachtige natuur daar.
Ik zie wel dat je foto's achter de sidebar vallen. Ligt misschien aan mijn browser..
Afbeelding
Ik weet niet of het helpt om ze anders uit te lijnen?
Valt niet heel erg op, maar net die puntjes op de 'i' :D

Ik heb inmiddels ook weer een nieuw artikel online staan, een SodaStream review.
Ik heb em nu een aantal maanden in huis, en vond het wel leuk om er eens een artikel over te plaatsen, ook omdat er nog weinig over te vinden is.
http://www.abcreatief.com/LEKKER/review-sodastream/

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎