Vuurwerk stoppen!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 20:17

Getekend. Zoveel discussies over dit onderwerp, dit is toch echt de makkelijkste oplossing. Hoop dat er op zijn minst iets mee gedaan wordt, niet perse meteen afschaffen, maar iig er eens goed over nadenken. Jammer voor de mensen die graag vuurwerk afsteken, maar ja (dodelijke) ongelukken met vuurwerk is naar mijn inzicht veel erger.


Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 20:19

HaKuNaMaTa schreef:
Ik ben ook heel erg bang dat als het verboden word, dat het dan juist leuk, spannend en uitdagend word om het juist wel te doen..

Is in de drugswereld ook zo (oke stomme vergelijkingen)

Maar er zijn er heel veel die erop kicken..


Maar dan mag de politie er iig op reageren.


Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 20:29

HaKuNaMaTa schreef:
Ik ben ook heel erg bang dat als het verboden word, dat het dan juist leuk, spannend en uitdagend word om het juist wel te doen..

Is in de drugswereld ook zo (oke stomme vergelijkingen)

Maar er zijn er heel veel die erop kicken..


Maar dan mag de politie er iig op reageren.[/quote]

Dat is waar, maar zullen er in nederland genoeg politieagenten zijn om iedereen aan te pakken?
En voor sommige schrikt de politie ook niet af.

Wat ik hier merk is dat sinds de tijd verlegd is naar 6 uur savonds beginnen ipv. 10 uur sochtens (was het dacht ik) dat het nu veel heftiger is overdag dan voorheen..[/quote]

Ik denk sowieso niet dat er genoeg politieagenten zijn, maar daar lijden de mensen die niet van vuurwerk houden niet als enige onder, dus dat is een welbekend algemeen probleem. Ik denk ook dat dat meer schieten voor 6 uur sowieso komt omdat er echt wel meer vuurwerk wordt afgestoken dan een aantal jaren geleden, en de politie doet ook niet erg veel aan mensen die voor 6 uur afschieten terwijl ze het wel degelijk door hebben, dus die regel zal wel niet genoeg gelden voor iedereen. Het mag in de avond toch wel dus waarom niet alvast een voorproefje?

(sorry quote is helemaal mislukt :') )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 4 bezoekers