veulen voelen waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gitta
Berichten: 1970
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Zwijndrecht

veulen voelen waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 22:23

Ok heb al veel vragen gezien over veulen kunnen voelen maar waar dan precies ?Mijn merrie is nu bijna 5 maanden heen en soms denk ik dat ik wat voel maar of ik wel op juiste plaats voel geen idee Verward

Semra

Berichten: 851
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: St. Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:53

Meestal vlak voor de lies, in het midden van de buik(van boven naar beneden gezien) Is moeilijker uitleggen dan ik dacht maar ik zit dan ook al half te slapen. Slapen Ik heb het veulen van Lidelia dit jaar trouwens ook nog niet gevoeld en ze is al 6 maanden.

Gitta
Berichten: 1970
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 23:01

is me helemaal duidelijk daar voelde ik volgens mij ook ergens in die buurt dan denk ik nee hoor geloof dat ik snap waar je bedoelt. bedankt

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 14:26

Sommigen voelen vlak voor de uier. Persoonlijk heb ik daar nog nooit wat gevoeld. Ik voel het altijd op het "rondste" deel van de buik als de merrie staat te eten, na het werk of als ik aan het poetsen ben.

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 14:50

Ik heb nu al 2 keer vlak voor de uier wat gevoeld! De eerste keer, op 7 maanden was het echt vlak voor de uier, de tweede keer, bijna 8 maanden, heb ik het verder richting navel gevoeld.

Ik ga ook op mijn hurken zitten terwijl de merrie aan het eten is en gewoon zitten staren............... op een gegeven moment (na dagen!) zag ik iets vlak voor het uier bewegen, op het platte stukje daar.

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 23:47

Ik heb al meerdere keren wat vlak bij de lies zien bewegen, bij de vorige veulens dan.

Dit veulen is nog te klein, denk ik.
Ze is net aan 6 maanden drachtig.

Gitta
Berichten: 1970
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 00:09

fresco schreef:
Ik heb al meerdere keren wat vlak bij de lies zien bewegen, bij de vorige veulens dan.

Dit veulen is nog te klein, denk ik.
Ze is net aan 6 maanden drachtig.


Zelf had ik idd ook wel zoiets van het is nog wel vrij klein maar als je mensen dan hoort van ik voelde het op 4 5 maanden wint de nieuwsgierigheid en voor je het weet zit je naast onder aan je merrie op zoek naar levensteken Lachen ik dacht dat ik wat zag voelde net boven de lies maar mischien wil ik dat ook te graag Tong uitsteken hoe dan ook blijft leuk om te doen al ziet mijn merrie de lol er niet van in..