Gefeliciteerd Melanie ben benieuwd naar de foto's.
Ik heb net even de da gebeld voor Orphelia. Ze staat al een week aan de diarree een zag nu ook dat ze behoorlijk wat snot uit dr neus had. Gisteren avond was dat nog niet.
Ik word zo terug gebeld.
R.I.P Blub vaarwel mijn meisje. R.I.P Fientje vaarwel mijn meisje. Kyra ( Royal Dance X Gribaldi ) M2+2
Wauw wat een knappe veulentjes er weer bij. Gefeliciteerd iedereen.
Ik heb net merrie en veulen binnen gezet en ze had geen snot meer aan haar neus. Ook is ze echt fit zat. Racen enzo. Drinkt goed enzo.
Heb wel iets gekregen voor de diarree maar denk dat het met een sisser afloopt. Ik moet haar alleen vanavond nog even temperaturen want dat kan ik niet alleen en mijn vriend is nu nog werken en ik ga zo ook weer werken.
R.I.P Blub vaarwel mijn meisje. R.I.P Fientje vaarwel mijn meisje. Kyra ( Royal Dance X Gribaldi ) M2+2
StalHD gefeliciteerd met de nakomeling van je hengst.
Gefeliciteerd orchidee. Spannend hopelijk kan je snel gaan kijken.
Laauraax wat ontzettend balen zeg. Wat een pech.
Teuntje ik heb mijn veulen nog zien schoppen en doen zondag middag en in die nacht is het geboren. Mijn veulen was tot het laatst toe heel bewegelijk.
Ik heb jullie advies of tips nodig.
Orphelia staat nog steeds aan de diaree. Heeft geen koorts. Drinkt als malle. Springt raced eet gras eet hooi slaapt groeit goed is verder ook totaal niet ziek. Temperatuur wisselt tussen de 38 en 38.5.
Ze heeft nu 3 dagen finidiar gehad vanavond laatste x geven.
Wat kan ik nog meer doen?