Koude weer een dekentje om doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Guusje1240
Berichten: 48
Geregistreerd: 29-11-15

Koude weer een dekentje om doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-18 00:03

Hoi,
Mischien een rare vraag maar aangezien het de aankomende dagen heel koud gaat worden moet ik mijn Friezen merrie veulen dan een dekentje om doen of is dat niet nodig ?


Siesjuh
Berichten: 1684
Geregistreerd: 06-07-11

Re: Koude weer een dekentje om doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 00:49

Hebben ze normaal een deken op? Of hebben ze een deken op gehad deze winter? En hoe heb je het de laatste koude periode gedaan?


Ieder einde is een nieuw begin :-)

mala26

Berichten: 4987
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Koude weer een dekentje om doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 00:55

Hoe oud is je veulen?
En doe je ze dan naar buiten? Of laat je ze binnen?

Moet eerlijk zeggen dat ik bij het hele koude weer het hele jonge spul nooit buiten zette. Zette ze dan in de binnenbaan los zo dat ze wel beweging hadden maar beschut waren tegen het koude weer.

Dus zet je ze naar buiten zou ik wel een deken op doen blijven ze binnen dan niet.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.


friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Koude weer een dekentje om doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 13:04

als het een jong veulen is zou ik het op stal zetten. Indien een jaarling dan is dat indien het een gezond veulen is echt niet nodig.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: corinadrenth, Getty_Maan, LaDonna75, wisanda2003, YvonneV en 65 bezoekers