Camera

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maris_

Berichten: 1441
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Gelderland

Camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-17 09:33

:wave:

Ik vroeg me af welke camera jullie hebben voor het in de gaten houden van jullie merrie(s)?
Ik heb 3 drachtige merries en zoek (niet te dure) camera die werken op wifi waarbij je de merries dus op afstand in de gaten kan houden. Het zou natuurlijk het leukste zijn als bokt mee kan kijken waarbij de eventuele app/link niet overbelast raakt maar geen must.

Er is geen wifi (woon er trouwens 5 min vandaan) op stal, maar een oplossing zou dan zijn een externe 3g/4g verbinding waarbij de camera's dan alsnog kunnen verbinden met wifi. :)

Iemand tips/suggesties?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen en ook mbt het overbelasten evt van 'het netwerk van de camera'.

Alvast bedankt!

Hinde, Preben, Lysne, Oryza & Perle
Fjordenfokkerij FjorYou


stefje

Berichten: 1898
Geregistreerd: 20-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 10:04

Ik gebruik een Foscam voor het weiland, en een wat oudere Aldi camera voor op stal. Ik heb nogal zitten stoeien met 2 camera's tot ik het had zoals ik het hebben wilde. Mijn ervaringen en tips heb ik beschreven. in mijn blog: Stalcamera of weidecamera: houd een oogje op je paard.


StalZicht
Berichten: 2
Geregistreerd: 23-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 10:50

Op afstand meekijken met je paard via een camera is prima mogelijk, je hebt hiervoor een 4g modem en en een camera nodig. Daarnaast heb je een 4g simkaart met abonnement nodig bij bijvoorbeeld KPN, Vodafone of T-Mobile. Reken hiervoor rond de 20 a 25 euro per maand. Mocht je heel Bokt mee willen laten kijken kan dat ook maar loop je het risico dat je zelf niet mee kan kijken en dat je een veel duurder abonnement nodig hebt van rond de 50 euro per maand.

Ik ben niet helemaal objectief want ik lever zelf veel camera's aan veehouders en paardenhouders onder de naam StalZicht. Op mijn site vind je veel meer informatie over camera's maar heb alvast een geheel vrijblijvende offerte voor je gemaakt en verzonden via PB


Hier een foto van onze eigen stal vandaag
Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cp112, Ginny135 en 19 bezoekers