Equipage birthalarm

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BYS
Berichten: 1084
Geregistreerd: 04-10-09
Woonplaats: Hasselt, Limburg BE

Equipage birthalarm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-17 13:30

Wie heeft er een Equipage birthalarm?
Ik heb er eentje overgekocht van iemand maar daar zit geen handleiding bij.
Wie kan me vertellen hoe ik dat hele ding 'installeer'?

Als ik in elk halsterkastje en in beide ontvangers een batterij steek, en het kastje zelf aanzet stoppen die piepertjes niet met alarm geven :(

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 15:31

Heb je de pager gereset? Je moet na een alarm 2x uit en aan zetten met ongeveer 30 seconden er tussen. Anders blijven ze reageren op de oude melding van het kastje aan het halster.

Heb je het oude of het nieuwe systeem?
Van het nieuwe systeem kan ik de handleiding wel voor je scannen, die van het oude systeem heb ik niet meer. Al zit er niet veel verschil in de systemen.
De handleiding zou je ook via de email nog kunnen vragen bij de fabrikant.
http://foalingalarm.com/equipage.htm

BYS
Berichten: 1084
Geregistreerd: 04-10-09
Woonplaats: Hasselt, Limburg BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-17 18:12

MarijeR schreef:
Heb je de pager gereset? Je moet na een alarm 2x uit en aan zetten met ongeveer 30 seconden er tussen. Anders blijven ze reageren op de oude melding van het kastje aan het halster.

Heb je het oude of het nieuwe systeem?
Van het nieuwe systeem kan ik de handleiding wel voor je scannen, die van het oude systeem heb ik niet meer. Al zit er niet veel verschil in de systemen.
De handleiding zou je ook via de email nog kunnen vragen bij de fabrikant.
http://foalingalarm.com/equipage.htm


Nee dat heb ik niet gedaan, ga het morgen eens proberen :) maar moet je dat na ELK alarm doen? Dus na elke keer dat de pager gepiept heeft?

Ik denk dat het het oude systeem zal zijn, de repeater is in ieder geval zwart, de transmitters zijn ook zwarten zitten in een paars tasje en de 2 pagers zijn ook zwart. Goed idee om ze te mailen, ga ik eens doen :)

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31296
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Equipage birthalarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 12:34

Ja, dat moet na elke keer even. Of echt lang genoeg wachten tot je hem weer aan zet. Als je hem te snel weer aanzet, zal hij blijven reageren. (ik heb dat met de locatie testen wel eens gehad, dan dacht ik wow wat heb ik ver bereik! (in de wei) maar dan sloeg hij gewoon steeds nog aan van de vorige keer :+ )

Let ook op dat je hem bij het aanzetten in 1 beweging doorschuift, als je halverwege een hapering hebt en dan nog verder door moet schuiven, zit je mss met een ongewenste slaapstand te kijken.
(nooit gebruikt, ik wil er iedere keer naartoe als ie afgaat, maar dat is persoonlijke voorkeur :) )

BYS
Berichten: 1084
Geregistreerd: 04-10-09
Woonplaats: Hasselt, Limburg BE

Re: Equipage birthalarm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 15:37

Dus uit - aan - 30 seconden aan laten - uit - aan?
Ook goeie tip, dat doorschuiven.