Ik moet nou al iedere keer 6 á 7 pagina's per dag bijlezen! Maar het is ook zo gezellig al dat geklets hier
Ik lees iedere keer weer graag bij 
@Keresa: Bij al die merrie's die bij jou moeten bevallen zal vast wel een merrieveulen bij zitten toch?
Ik ga jullie nu weer verlaten. Even lekker op de bank...
Morgen weer een dag!
)...

!!!
!!!
maar zolang ik al teveel paarden heb, ga ik daar niet meer aan beginnen. Ben een hele slechte verkoper. Bovendien gaat Peps eerst maar eens netjes onder het zadel.

! Hollybolly: ik ben ook een groot voorstander van elke dag naar buiten. Bij voorkeur in de wei maar dat is bij ons ook niet mogelijk en dus staan Fayette en Hercules van 7:30-20:00 op de bak met onbeperkt hooi. Maar ik ‘zie’ wel dat het bij jou gewoon niet mogelijk is om Hol dit te bieden. Je wilt het graag maar het gaat gewoon niet. Imo probeer je Hol het beste te geven en dat is nog altijd meer dan haar vorige baasje. 

(we hebben helaas geen automatische drinkbakken dus er staat zo’n metselton in haar stal). Gisteren ook alleen maar stal heftig uitgemest (pisplekken weg gehaald) en nieuwe krul er in gegooid. Daarna Flet er in geworpen
ga dit dadelijk eens uitproberen !