[HK] Het Dikke Buiken Topic 2019

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken, A_nouk

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 18:37

Aah dat verklaart het Woogy! Wist wel dat ze aankomen, maar dacht niet zo vroeg al.

Het moest gewoon zo zijn CL! En mag ik even zeggen dat je vriendin heel erg boft met jou :) Wat ontzettend lief ben je voor haar als ik dit zo lees.

Wings_love

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 14:08

Ooh wat balen Sparky! Maar toch goed gekomen dus. Nu duimen dat het pakt!

Hier vandaag goed nieuws gehad, Wings is ster verklaard *\%/* Zo trots!

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 16:04

Gefeliciteerd Tinniee! Is het niet extra spannend nu je nog niet weet hoe hij fokt? Of heeft hij wel al veulens?

Spannend Murosch en wat fijn dat ze het natuurlijk dekken zo goed toelaat.

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:19

He wat stom Noisy! Snap het ook helemaal dat je haar dan met pensioen zet. Liever een relatief gezonde grasmaaier dan dat je er mee rijdt en er toch wat gebeurt. Sterkte hoor, met deze uitkomst! Is echt wel zuur.

Murosch en Knolselder, succes op het wachtbankje.

Gisteren is ook Wings gescand op een kloppend hartje. Het kleine Olijfje zat er nog en het zag er allemaal super uit volgens de dierenarts. Ik heb een filmpje, maar vanwege het uploaden kan het zijn dat je het niet goed ziet. Dus voeg ook even een still toe. Heb geprobeerd de helderheid wat aan te passen. Vind dat je echt al goed de vorm van het paardje ziet. In ieder geval zie je goed de werveltjes liggen.

Afbeelding

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 21:13

Ik duim voor je diertjec!

Nog eventjes wachten dus Juval. Ben benieuwd! Was dit de eerste scan?

Sparky ook nog op het wachtbankje. Ik duim dat het gelukt is!

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 12:30

Balen jeannaa! Duimen dat het nu weer lukt, maar dan lekker blijft zitten.

Zou ook zeker voor vers gaan Noisy. Heb je toch meer kans van slagen.

Spannend Woogy! Hopen dat het gelukt is. En dat Ebby goed genezen is en je groen licht krijgt.

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 17:32

Welkom Dusteyes! Mooie combi heb je gemaakt :)

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 18:28

Ooh wat fijn AZ! Heerlijk nieuws! Waarom begon de dierenarts ineens toch te twijfelen?

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 07:27

Wat een dubbele dag moet jij gehad hebben Woogy! Aan de ene kant heel treurig vanwege je hondje, aan de andere kant heel blij vanwege dit super nieuws over Abby. Dus ja, sterkte en gefeliciteerd?

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 19:22

Wat een boel kloppende hartjes komen er voorbij! Gefeliciteerd allemaal!

Knolselder, jammer dat het niet gelukt is zeg! Hopelijk de andere dames wel :)

Wild Thing ziet er goed uit zeg! Je ziet inderdaad al een klein buikje ontstaan :)

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 18:02

Oh mijn god, Ceasar _O- De blik van die pony ook: wat sta jij nou te kijken. Ben gewoon drachtig okee. :')

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 19:53

Spannend nog Noisy en Alicelover! Moest wel even grinniken om je verhaal over de zwemdiploma's :')

Hier nog een vossenfan! Heb ook niet echt wat met bruin, terwijl ik toch een bruine heb gehad. Maar ben helemaal verliefd op vos geworden :)Al zijn die van mij wel de donkere vosversie, niet zo rood als de merrie die ik voorbij zag komen. Al vind ik dat ook schitterend!
Maar zeg nou zelf, dit is toch ook gewoon prachtig? Afbeelding

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 19:58

Succes morgen Evelien! Spannend is die eerste scan altijd!

Milan_lover, mooie vos! Ik merk wel verschil in gedrag, maar mag zeker weten niet aan haar uier komen hoor! Ik zei ook altijd, geen vos en zeker geen merrie...tja, dan krijg je natuurlijk een Vosmerrie. Nu zelfs twee, want Wings had zichzelf gekopieerd.

AM_horses, ik vind hem echt heel knap! Is hij weleens chagrijnig trouwens? Zie hem altijd met de oren naar voren.

Spannend nog alicelover! Klinkt in ieder geval hoopvol :)

Spannend Noisy! Wings had ook een strakke baarmoeder, maar was wel mooi van de eerste keer drachtig. Hopen dat Joan ook mooi drachtig wordt!

Ik heb zoiets nog niet gezien Sparkyy, maar dit is voor mij ook pas de tweede keer dat ik fok. Nog geen scan op 21 dagen gehad. Ik duim voor je dat er gewoon een mooi vruchtje zit :) Wanneer ga je weer laten scannen?

Vulina, mooie dame hoor! Die hand op haar schouder :') Vind het nog wel meevallen met het vet. Ze is vooral buikig lijkt het. Wings heeft echt dikke billen nu. Die slaat het daar allemaal op lijkt het :')

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 14:04

Ook hier de days left widget. Handig dingetje hoor! Wings zit vandaag op 61 dagen :) Ze heeft nu dus een veulen ter grootte van een hamster in haar buik :)
Qua kleurkansen is het niet heel spannend. Indian Rock draagt voor zover ik weet geen vos. Dus dan is het 87,5% kans op bruin en 12,5% kans op zwart. Dat is mede doordat ik niet weet of wings agouti draagt.
Wel leuk om te zien, al die verschillende mogelijkheden :)

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 11:36

Gefeliciteerd courtjuh! Wat fijn!

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 09:31

Ooh heerlijk he candalisa, als ze het zo op tafel gooien. Ach, zou maar zo denken, zo'n gyn krijgt nog wel gekkere vragen denk ik zo.

Ik ben 26 en ook totaal geen kinderwens. Doe mij maar een veulen :D Zou het dan wel weer leuk vinden als mijn zus en broertje kinderen kregen. Maar die kan je dan gewoon weer terug geven als het je teveel wordt :o

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 12:30

CL, fijn dat ze het zo naar haar zin heeft in haar royal suite! Ben benieuwd of je veel verschil ziet als je dadelijk terug bent!

Angelpam, ik heb even gemist wat er met haar voorbenen was denk ik, maar fijn dat ze stabiel is :) Zie ik daar nu een heel klein buikje of vergis ik me?

AM_horses, de dames staan er tevreden bij zo te zien. Formidable had het duidelijk ook naar zijn zin op het strand. Hij is wel stoer hoor!

Cheyenne, wat een prachtige bonte heb je daar! Daar begint inderdaad ook een buikje op te komen :) En high five vind ik ook ontzettend aansprekend. Die staat nog op mijn lijstje voor wings :D

Alicelover, Fijn dat ze nog mooi drachtig is.

Kabayo, wat gaaf dat je op hem mocht rijden! Ziet er uit als een machtig paard :)

Bij jou gaat het ook hard Luna!

Ceasar, wat een prachtig resultaat! Ik stond al te springen toen Wings ster werd verklaard, ik kan alleen maar raden wat een ontlading dit moet zijn geweest! Gefeliciteerd! Waar moet een Welshje aan voldoen? Ik heb geen idee hoe ik er maar moet kijken. Vind het een leuke merrie om te zien met een dish en een mooie halslijn en front, maar dat is puur vanuit mijn dressuurpaarden oogpunt :')

Ik zie Wings tegenwoordig maar weinig. Vandaag maar weer eens langs geweest en even gereden. Ze is onwijs zen en kalm, dus ik durf wel te zeggen met zekerheid dat ze nog mooi drachtig is. Ook maar eens op de foto gezet, ze is immers 80 dagen drachtig vandaag :)

Zijkant:
Afbeelding
Voorkant:
Afbeelding

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 11:34

Al een poos niet meer gereageerd, wel gewoon meegelezen.

Welkom laurievc! Waar hoop je op? En heb je een foto van je merrie?

Luna alweer op de helft. De tijd vliegt!

Seven, fijn dat het er nog in zit!

Maar onwijs balen voor je Vulina!

Wat een naar nieuws Woogy! Zo kun je er zeker niet van genieten nee. Het klinkt ernstig, zeker zo alles bij elkaar opgeteld. Ik duim dat pris toch weer hersteld en je van het voorjaar van een veulen kunt gaan genieten!

Hier kwakkelen we rustig door. Wings heeft het in het begin heel moeilijk gehad, weinig energie en ook een beetje moeite met mesten. Ze legt normaal ook altijd giga hopen waar een shire jaloers op is, dus kan me voorstellen dat het wat dwars zat. Ze heeft veel jeuk momenteel, we denken van de hormonen. Ook had de hoefsmid wat straalkanker ontdekt in 1 van de achtervoeten. Gelukkig waren we daar snel bij. Hij komt nu elke twee weken om het weg te snijden. Eigenlijk krijgt ze nu de afgelopen week pas weer wat energie. Al met al gaat het niet vlekkeloos, maar ook niet beroerd. De straalkanker lijkt aardig onder controle te houden gelukkig. Ze zit nu op 127 dagen, dus we vorderen goed :)

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 17:05

Dank voor de duimpjes :) Gelukkig gaat ze weer de goede kant op nu. Vandaag lekker buiten wezen rijden, daar werd ze echt blij van. Paard blij = baasje blij :D

Wat een leukerd Laurie! Is ze zo groot of lijkt dat zo?

Wat fijn dat het goed gaat Angelpam en dat de beentjes tot nu toe geen problemen geven :)

Jeannaa fijn dat je je er even geen zorgen om hoeft te maken. Maakt het makkelijker om wat meer rust te vinden om te herstellen denk ik zo.

Wings_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:48

Milan lover, wat hoop je dat het wordt, aangezien het voor jullie zelf is?

Barb, ik begrijp uit je bericht dat ze dus ook niet drachtig is geworden? Wel jammer dat je er zo achter moet komen wat er is.

Alice lover, wat grappig dat je dan telkens zulke grote paarden treft. Vind de obelisk heel aansprekend. Heb je ook geen voorkeur voor het veulen van aankomend jaar?

Laurievc, bah, altijd spannend, koliek. Blij dat het weer goed gaat nu.

Fokfanaat, beterschap aan je merrie!

BusyMissy, duimen voor een merrie dus! Wel fijn dat je in ieder geval een merrie nakomeling hebt kunnen kopen :)

Je dames zien er goed uit Cheytjuh!

Wings houden we nog even lekker in het werk hier. Ze zit nu op 138 dagen, maar vind dat je het al goed ziet. Zojuist heb ik deze foto gemaakt..
Afbeelding

Toch al wel een bolletje hoor. Afgelopen weekend zijn we nog heerlijk het bos in geweest, dat was echt genieten! Wings kijkt uit op het terrein. We zetten de trailer klaar en toen liep ze al te draaien. Maar toen ik de peesbeschermers omdeed(gebruiken we alleen op de trailer) stond ze echt te stuiteren, zo graag wilde ze mee. Eenmaal in het bos wilde ze ook best even flink het pad af galopperen hoor. Het is wel genieten met zo'n paard hoor, dus duimen dat ook dit veulen haar karakter krijgt :)