foscam camera niet op wifi andere oplossing

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

tienus63

Berichten: 11736
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 22:16

Vandaag net een logitech circle2 geïnstalleerd boven de merrie stal.
Ik had de powerline adapter (homeplug) nog in de stal zitten van de vorige camera.
Vorige camera zat rechtstreeks aangesloten op adapter met utp netwerk kabel.
De logitech pakt de wifi van de powerline adapter. Volgens mij kan deze camera niet eens met een netwerk kabel met adapter verbonden worden.

Ik was alleen even aan het klooien met het wachtwoord van de wifi in de stal, ik meende dat die gelijk was doordat ik op synchronisatie knop had gedrukt van de router en adapter.
Dat kreeg ik niet voor elkaar, blijkt er gewoon toegangssleutel op de adapter te zitten. Nu werkt het prima!!

#trotsoponzeboeren


tienus63

Berichten: 11736
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 18:55

petraaken schreef:
Hé interessant om te lezen van die homeplug. Ik heb al een jaar een camerasysteem in huis liggen die ook op de wifi moet werken. Het moet nog steeds geïnstalleerd worden (merrie was niet drachtig geworden vorig jaar dus had het ineens geen prioriteit meer). Ik kan dit ook best wel eens gebruiken voor in miijn stal. Daar zouden 2 camera's moeten komen. Eentje boven de kraamstal en eentje die overzicht geeft op de andere 3 boxen. Er zit een stopcontact aan elke kant van de stal. Eentje boven de kraamstal en eentje vlak naast de ingangsdeur van de stal. Zou ik dan 2 zo'n homeplugs nodig hebben? Ohja er is een schakelkast in de stal die volgens mij verbonden is met de schakelkast in de garage die wederom dan weer in verbinding staat met de hoofdschakelkast in de gang van ons huis.

Nee, niet noodzakelijk.
Momenteel draaien er hier 2 WiFi camera’s op de homeplug. Voorheen zat er op dezelfde homeplug een bekabelde camera, dus utp kabel van camera naar adapter.

#trotsoponzeboeren

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bertje16, claucarlien, corinadrenth, Kabayo, Knolselder, pluklief, xsurfdiary en 9 bezoekers