Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 16:17

Ik heb dan wel geen veulen, maar stem ook bewust niet. Het is toch altijd het verhaal van de populairste bokker/zieligste verhaal/ etc..

als ik lees 'wie kent hem of haar niet op bokt' jeukt het al een beetje :+

Ik vind dat gewoon niet interresant. :)


Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:14

Ik vind het hele idee van enkel een foto met naam en geboortedatum wel een goed plan.En dan liefst niet gepost door de eigenaar, maar de inzendingen sturen naar de organisatie ofzo die het in een topic gooit. Dan leggen sommige ook minder snel hetverband met een bokker die tevens eigenaar is. :)
Lekker onpartijdig dus.

Geen verhaaltjes eromheen over zielige zaken en ook niet meer dat gedoe met populaire eigenaren. Hoewel dat ook persoonlijk is natuurlijk. Als ik sommige topics lees vraag ik me af hoe sommige mensen zichzelf staande houden in het leven met al die dramatiek..maar als jij zelf wel zo bent kan ik mij voorstellen dat je roerend eens bent.
Laatst bijgewerkt door Sunnda op 30-10-16 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:48

LadyMadonna schreef:
gekvanfleur schreef:
Ik vind het hele idee van enkel een foto met naam en geboortedatum wel een goed plan.En dan liefst niet gepost door de eigenaar, maar de inzendingen sturen naar de organisatie ofzo die het in een topic gooit. Dan leggen sommige ook minder snel hetverband met een bokker die tevens eigenaar is. :)
Lekker onpartijdig dus.

Heb je enig idee hoeveel werk dat is? :+ plus dat je dan ook nog bij eigenaren moet gaan checken of ze wel mee wíllen doen

Oeps, beetje verkeerd uitgelegd denk ik. :Y)

Ik denk dat een goede eerste stap is om inzenders te vragen gewoon 2 foto´s te plaaten van de veulens (1 stand of in ieder geval hele veulen erop) en 1 vrije keus. En dan te plaatsen zonder verhalen maar gewoon;

Naam: pietje
Geboortedatum: 01/01/2016
Foto 1
Foto 2

En dan alle inzenders op die manier.

Indien mogelijk zou je kunnen kijken of het een optie is om de inzendingen zeg maar zonder naam van de eigenaar te posten. Ik weet niet of dat überhaupt kan. Maar stel dat ik mijn veulen aanmeld. Dat er een soort verzameltopic is waar alle veulens instaan en waarvan je niet direct ziet dat veulen keessie van bokker gekvanfleur is zegmaar. Tuurlijk weet iedereen als ik een bekende bokker ben dat keessie van mij is, maar toch.. :D

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:44

Faline schreef:
Mijn favoriete veulen van dit jaar doet ook niet eens mee :oo

Ik zit ook niet genoeg op bokt om precies te volgen wie populair zijn, maar sommige kom je toch linksom of rechtsom wel heel vaak tegen... De merrieveulens is voor mij echt niet duidelijk wie de popi's moeten zijn maar hengst wel :+ En die stond toen ook op fb bij het bericht als je de link ging delen van het opgave topic. Ik vind het niet gek dat mensen dat dan weer niet echt konden waarderen.
Ik heb gewoon het topic met foto's door gescrolld en mijn favorieten uitgekozen aan de hand van de foto's die er bij stonden. Het valkje met het brilletje en dat kleine veulentje met 1 wit en 1 gekleurd oortje vond ik o.a erg opvallend en leuk.
Het was mij overigens al eens eerder opgevallen dat er steeds minder opgegeven worden. Op zich is dat toch erg jammer vind ik. Ben wel erg benieuwd of er nog ideeën naar voren komen waar wellicht iets mee gedaan kan worden. Minder topics weet ik nog niet eens zozeer of dat werkt, want je kan natuurlijk ook gewoon in allemaal andere verzameltopics ed gaan spammen.

In het verleden heb ik ook een zilveren veulentje gehad, en ik ben echt niet van het spammen of reclame maken en zielig verhaal had ik ook niet. Alhoewel, eigenlijk wel, maar dat heb ik er toen helemaal niet bij gezet. Dus voor mij ook een verrassing dat ze zilver werd. :j



<3 <3 <3 <3 <3
Dat die nu al verkocht is, daar had ik beslist een plekje voor gehad op stal..wat een superlief dotje.

Gut, had ik al verteld op wie ik gestemd had? :+

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 15:16

Ik denk ook wel dat de tendens van bokt een beetje verschoven is van een informatief forum naar een beetje de site van de penny zegmaar..dat is soms wel jammer en de informatieve kant haakt een beetje af voor mijn gevoel waardoor we steeds verder de pennykant opgaan

Ik ben wel benieuwd voor degene die namens KBK spreken hier: Ik snap dat het niet leuk is om medeonderdeel van een discussie te zijn. Maar dan lees ik op de Facebook pagina dat je de mensen die nog niet gestemd hebben oproept op een bepaald veulen te stemmen (Rose oid) Dan ga je er toch blijkbaar wel degelijk van uit dat je een bepaalde invloed hebt op bokt en mensen gaan stemmen omdat je dat veulen aanraadt en niet omdat ze het topic lezen en denken: goh, dat vindt ik een leuk veulen? Bij je eigen veulen oke, maar waarom ook voor een ander?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Romy_L1998, Shari_B en 43 bezoekers