Veulentje zakt in elkaar :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: Veulentje zakt in elkaar :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:59

krijgt ze nu al de fles of heb ik daar over heen gelezen?
Hopelijk is de schade niet te groot aan haar nieren.Kwam dat door uitdroging?
Sterkte ermee!

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet


geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: Veulentje zakt in elkaar :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 22:01

gewrichtontsteking is niet best...hoofdzaak is te weinig antistoffen of de navelstreng niet ontsmetten,of beiden.Daar komen ze meestal naar binnen.

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:53

Evikes schreef:
miezelke schreef:
Veel sterkte TS, jullie komen er wel door Y;( Hij heeft al bewezen dat hij een vechtertje is, hij zal dit ook overleven!
Je spreekt van gewrichten, maar over welke gewrichten heb je het dan?
Ik heb uit de vorige posts begrepen dat hij geopereerd is aan de achterkogel(s). Gaat het nu dan om de voorkogels?


Gisteren waren het de kogels van de rechterbenen.
Vandaag zijn de kogels van de linkerbenen ook begonnen...



verdorie |( Zit er een streptokok in?Die reageren erg slecht op AB.
Sterkte!

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:56

ik duim ook nog steeds...hoewel ik geen koorts ook niet altijd een goed teken vind :7

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 14:01


Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:07

Evikes schreef:
De scans vandaag zijn goed! Er is geen schade aan de botten van de gewrichtjes! Nu hopelijk goed herstellen!



wat goed!Dat had ik echt niet durven hopen! *\o/*

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 20:38

ChrisXe schreef:
Ik schaam me diep TS. Ik heb je verhaal vanaf het begin gevolgd en vroeg me echt af waarom je dit gevecht aan ging. Bij het zien van het filmpje begreep ik het. En nu ziet het eruit dat jullie de strijd gewonnen hebben. Wat een lef een doorzettingsvermogen van dier en eigenaar! Hulde! Ik hoop dat de positieve lijn door blijft gaan en wens jullie alle geluk, jullie hebben het verdiend!



hetzelfde met mij...tot ik het filmpje zag. :D
Ik hoop dat het goed blijft gaan!De strijd is nog niet helemaal gewonnen,maar wel een stuk in de goede richting :j

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 13:59

Evikes schreef:
Shirley schreef:
Nee toch zeker ?!


Ik hoop ook dat het een "nee toch" zal zijn! :(
Volgens de DA van de kliniek (heb ik even opgebeld) kan het wel zijn in het slechtste geval, dat de bacteriƫn zich gemuteerd hebben en resistent zijn geworden voor het AB.
Laat ons hopen dat ik fout ben! Of dat het misschien even dik staat doordat ons Amie er op getrapt heeft (zonder gevolgen!)...



heb je nog zilverwater gegeven?Ik denk dat je niet veel te verliezen hebt,gewoon doen!

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 22:21

jee...daar was ik al bang voor...geef maar volop zilverwater,je hebt nu echt niets meer te verliezen |(

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 11:30

artritis is een ontsteking die word veroorzaakt door een bacterie,daar helpt geen ontstekingsremmer tegen.
Wel is sommige gevallen antibiotica....maar vaak is er een bacterie in het spel die resistent is tegen de verschillende soorten ab.
Ik heb er twee honden aan verloren,gewrichtsontsteking door een resistente bacterie.Je doet er weinig aan... |( Normaal gesproken heeft het lichaam een weerstand er tegen,als er elders in het lichaam wat mis is,in mijn geval met mijn honden,kanker....of in dit geval van Opium te weinig antistoffen door een gebrek aan biest...heeft de bacterie dus vrij spel.

Soms komt het voor dat de ab wel aanslaat in combi met het lichaam die antistoffen gaat aanmaken,in dit geval heb ik er een hard hoofd in. |(
Zilverwater is het proberen waard,niet geschoten is altijd mis...

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: Veulentje zakt in elkaar :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 21:37

ik deed het zilverwater gewoon door het voer heen,maar bij krijgen ze slobber.

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 12:05

lijkt in de verste verte niet op een ziek veulen! *\o/*
Niet te vroeg juichen,het kan nog alle kanten op!
Zet maar door met de homeopathische middelen en het zilverwater :j

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 12:24

ThreeFingers schreef:
Denk dat zo'n beetje half Bokt aan de Opium zit :+



:') hij is leuk :j

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: Veulentje zakt in elkaar :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 13:27

ze ziet er niet slecht uit hoor!Zou ze een maagzweer kunnen hebben?Ze staat opgetrokken met haar buikje,en maagzweren komen erg vaak voor bij veulens.Ik dacht daaraan omdat ze dus niet wil drinken...

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 10:50

barrymuis schreef:
Was weer fijn nieuws om te lezen TS.
Is het misschien een idee om deze bandage te gebruiken ??

http://www.vetaction.nl/nl/PetFlex_NO_C ... uw_bandage)

Ik heb deze altijd in mijn ehbo kist zitten naast de gewone.
Echt fijn spul plakt niet aan de wond en blijft goed zitten.
En als je ze gebruikt hebt moet je eens aan je vinger proeven dan weet je waarom dat ze daar niet aan knabbelen :+

Ik heb hier nog een paar nieuwe rolletjes van 5 cm die ik voor het konijn had.
En 5 cm lijkt me bij zo'n veulenbeentje ook wel handig dat kun je beter sturen en heb je niet zo'n grote overlapping.
Als je wil proberen stuur me een een PB dan stuur ik ze je op (gratis omdat je al genoeg kosten aan opium hebt en je een top baasje bent) :j




lief :j <3

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: Veulentje zakt in elkaar :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 11:45

ben heel benieuwt naar het bloed morgen!Mooi dat ze er nu afblijft.
Bij open wonden is verbinden beter(septisch),maar hier zat het probleem in het gewricht.(a-septisch)
Dus dat kun je best open laten.Het korstje is vrij klein neem ik aan.

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 21:49

Evikes schreef:
Jotoma schreef:
Ik ben niet bekend met artritis, maar het klinkt allemaal zo gunstig. Kan het veulen hier helemaal van herstellen?

Niemand kan hier antwoord op geven.
Dat is allemaal afhankelijk van veulen tot veulen...



Goed antwoord! :j De tijd zal het leren...het kan nog alle kanten op.Goed dat je dat beseft Evikes@ :j

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:12

geshahquille schreef:
IK kan me ook niet voorstellen dat ze de ziekte nog heeft. Ze moet uiteraard nog wel herstellen van alles maar goed ik blijf toch ook duimen.



die rotbacterieen kunnen sluimeren/ergens verstopt zitten en rusten....slaan weer toe als de weerstand lager word.

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 19:40

Dit had ik niet durven dromen eerlijk gezegt *\o/*
Dit is zeldzaam....neem aan dat de dierenarts dat ook vond?
Geef je nog zilverwater?Ik zou daar wel mee doorgaan ;)

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 23:38

wat fijn dat ze nog steeds goed gaat!Inderdaad een wonder!Maar soms bestaan wonderen ;)

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 15:02

Ze groeit!!!
Mondy@wij hebben dezelfde afwijking...het eerste wat ik zie is een hooivork,met horrorbeelden in mijn hoofd :')

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 15:30

Heel erg fijn...maar ook heel bijzonder!
Vonden de artsen dat ook niet?
Ben er heel blij om!Had dit niet durven hopen! *\o/*

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 20:27

pmagnetiseur schreef:
Hoi Evi,

fijn dat het goed gaat; ben er blij om!



wat fijn dat jij geholpen hebt! <3

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 14:22

wat fijn dat het goed met haar gaat!Mooie droge rechte beentjes!
Te mooi om waar te zijn! *\o/*

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet


geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:52

Tieneke schreef:
Ik denk dat we allemaal met veel plezier gestemd hebben en jullie hebben het 100% verdiend. Is alles nu definitief van de baan qua zorgen?



zolang je paarden hebt zijn de zorgen nooit van de baan :+

Ik ben niet intelligent genoeg om depressief te zijn.Ik begrijp dat soort problemen niet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: baudyh, Kashmino, Miiej, Trendiction en 72 bezoekers