Rose na bijna 3 maanden, hoezo veranderd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Rose na bijna 3 maanden, hoezo veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 18:05

Ten eerste een waarschuwing voor de mensen met langzame internetverbinding, je kan het beste deze pagina even een tijdje laten openen en ondertussen verder gaan bokken Schijnheilig

Wegens tijdgebrek door examen(stress) na 1,5 maand weer eens foto's Knipoog
Rose was ooit een klein bruin bang veulentje, maar na heel veel gezeur is ze nu een toch best wel lief, groot en... bijna zwart veulen!
Haar lichaam is nog bruin, al komt het donkere er steeds meer doorheen, haar neus wordt ook iedere dag donkerder. Het leek er eerst op dat ze bijna zwart zou worden, toen alsof ze helemaal bruin zou worden (vos dus!) en nu gaat het toch naar donkerbruin...
Kortom, ik ben benieuwd Haha!

Ter vergelijking: de foto's van half tot eind mei
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En de foto's van afgelopen week Lachen
Afbeelding
Afbeelding
met mams

Afbeelding
Afbeelding
handig, zoveel vriendjes als je kriebel hebt Haha!

Afbeelding
hoe bedoel je donker? ik? Clown

Afbeelding
mams met een weidegenootje, precies op het juiste moment gemaakt, want nog geen seconde later vlogen ze onder veel gegil uit elkaar Tong uitsteken
Dolly is nogal hengstig dus vandaar, ze doet nogal vreemd en zelfs de jaarling die ook op dat land staat mag bij haar drinken Verward

Afbeelding
Afbeelding
Distelbloemen zijn erg lekker, maar je moet wel voorzichtig doen hoor

Afbeelding
met vriendinnetje Lovers

Afbeelding
en met mij Lovers
ik zat daar vanmiddag, en dat veulentje wat je op de vorige foto ziet, kwam steeds kijken en die kon ik kusjes geven, en sja toen werd Rose jaloers, die moest ook een kusje

Afbeelding
de grote vraag, doet ze het nog? Cool

Afbeelding
Afbeelding
Ja! ze doet het nog Haha!

Ik ben weer helemaal blij met d'r, al is ze niet meer van ons Lachen
Vorige week kreeg ik te horen dat ik niet meer kon rijden, omdat Rose simpelweg niet meer te vangen was, maar ik vind ik veel leuker, en een stuk minder stressvol. De laatste week van augustus worden alle veulens afgespeend, en die mogen dan fijn samen het land op, terwijl de merries weer aan het werk gaan Haha!


Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 18:53

dank jullie Lachen
fairie, thx voor je compliment, altijd leuk te horen van iekmand die zelf zo goed is Knipoog
jessiejanes: ze hebben idd alledrie dezelfde vader, Whiz Me Luck. ik ben benieuwd of je gelijk hebt, het zou leuk zijn maar haar manen en staart zijn vanaf de geboorte al zwart, al leken ze bruin door de zon... dus we zullen zien volgend jaar Knipoog

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 19:12

thx Tamara, ga je nog eens mee, ze is nu aaibaar Knipoog

wij zitten precies met hetzelfde probleem, is dat haar van de manen en staart nu bruin door de zon, of bruin omdat ze vos is Knipoog

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 12:07

ik hoop dat haar hoofdje zo blijft, ik ben altijd al fan daarvan geweest, bij dolly ook dus Lachen
marloes het is dat je ver weg woont, anders had je ze erbij kunnen zetten, ruimte zat Knipoog het is zo leuk, ze zijn de hele dag bezig met elkaar, echt ik denk dat ze minstens de helft van de tijd bezig zijn met spelen en kroelen met elkaar, echt super sociale paardjes

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 12:14

Yessy schreef:
ze hebben idd alledrie dezelfde vader, Whiz Me Luck. ik ben benieuwd of je gelijk hebt, het zou leuk zijn maar haar manen en staart zijn vanaf de geboorte al zwart, al leken ze bruin door de zon... dus we zullen zien volgend jaar Knipoog

Knipoog


Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 21:06

dankjewel allemaal Lachen
kirstie: 4 veulens, de jongste en de oudste schelen 3 weken met elkaar. daarnaast nog een jaarling merrie, de rest is allemaal ouder Lachen
horsea: ik heb even wat foto's gekeken, en zowel Dolly als Rose lijken best veel op jouw veulen en haar mams!
abigaillover: er zijn 2 merries zonder aftekeningen, maar Rose is veel donkerder. daarnaast is er een hengstje zonder aftekeningen, dus dat is ook herkenbaar, en een merrie met een kolletje. het is dus makkelijker dan het lijkt Knipoog

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 15:02

dank jullie Lachen ze begint nu echt heel donker te worden, zwarte beentjes enzo, dus toch bay Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dela, kiko, MallyBelly, marga1, MariskaFally, micksage, Selente, Trendiction en 14 bezoekers